זה מה שחשבנו על ההופעה של עברי לידר באמפי וואהל. עומר קידר, באדיבות יחסי ציבור

זה מה שחשבנו על ההופעה של עברי לידר באמפי וואהל

הופעה של עברי לידר היא לא דבר שיכול לאכזב אותנו, וכמובן גם הפעם יצאנו מרוצים, מוקסמים ומלאי ההערצה מהופעת השקיעה של הזמר באמפי וואהל • ביקורת

נפתח ונציין שההופעה החלה בדיוק בזמן (ב17:00), שלא כמו עם לא מעט אמנים שמחכים קצת עם השעה המצויינת על הכרטיס. לטוב ולרע - כי מי שמתעכב קצת עלול לפספס את השירים הראשונים. ההופעה החלה עם השירים השקטים יותר של לידר שלוו בפסנתר וגיטרה - מה שהעניק תחושה אינטימית, מרגשת וקרובה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ככל שהתקדמה ההופעה ובעיקר לאחר השקיעה, ההופעה הפכה למסיבה הכי מגניבה בעיר שכללה גם את שיתופי הפעולה (כמו "לרקוד עם דמעות בעיניים") עם ה-DJ תומר מייזר שלא נכח על הבמה, אלא אחד מהנגנים שלו. 

בהופעה בוצעו מיטב הלהיטים של עברי לאורך כל הקריירה שלו - "זכיתי לאהוב", "המזרח התיכון", "מישהו פעם", "נסיכה שלי", "אדוני" (בגרסה הקצבית), "מוגזם", "הכוס הכחולה" ועוד רבים וטובים. הרגשנו שלא פוספס אף להיט ויצאנו מסופקים גם בפן הזה.

© עומר קידר, באדיבות יחסי ציבור

לידר תקשר לאורך ההופעה עם הקהל בצורה מופלאה, שנונה, מצחיקה ומרגשת ואף העלה מן הקהל ילדה קטנה שרקדה איתו על הבמה.

בנוסף, מוקי הפתיע והתארח על הבמה לשלושה שירים: "מזל טוב ישראל", "תזכור הכל" (השיר המשותף שלהם) ו"בתי קפה". השילוב ביניהם היה לגמרי מהנה ובדיוק כמו שציפינו שיהיה.

© חי שלום, באדיבות יחסי ציבור

עוד תוספת הכרחית לגל ההופעות הנוכחי של עברי - הגרסה המחודשת של "פרחה במרצדס", אותו כתב במקור לשרית חדד. הפעם עם שינוי קל - בית חדש שמותאם ליציאתה מהארון של הזמרת.

© עומר קידר, באדיבות יחסי ציבור

אמפי וואהל, היה המקום מושלם להופעה. למרות שזו במה ענקית, הייתה תחושה של הופעה אינטימית בבר יחד עם הזמר האהוב עלינו. חוויה קסומה שהחלה לפני השקיעה, נמשכה אל השקיעה הרומנטית ואז הפכה לפאן אחד גדול.

 

 

תגיות
תגובות