סיכומוזיקלי: אבי אבורומי בשיא שלו, והקאמבק המשותף של מתמודדי "כוכב נולד". אהוד שגב

סיכומוזיקלי: אבי אבורומי בשיא שלו, והקאמבק המשותף של מתמודדי "כוכב נולד"

שוב הגיע יום שישי ואיתו שוב הסיכומוזיקלי השבועי, עם כל השירים החדשים שיצאו במוזיקה הישראלית השבוע. והפעם ברשימה תוכלו למצוא" סינגל חדש ומרים לאבי אבורומי, הדואט שעושה קאמבק למתמודדי "כוכב נולד" – לירון לב ועדי כהן, וסינגל ראשון לחן מור שנשמעת לגמרי בינלאומית. האזנה נעימה!

השבוע קיבלנו ערימה מכובדת של שירים חדשים וטובים, ואנחנו כמובן חולקים אותם איתכם כמו בכל שבוע. למקרה שפספסתם – הנה השירים של השבוע ברשימה שהכנו במיוחד עבורכם. והשבוע סינגלים חדשים של אבי אבורומי, הדואט של לירון לב ועדי כהן, תום להב, עידו בי וצוקי ועוד... לכם נשאר רק ללחוץ פליי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אבי אבורומי - בשיא שלך
בימים אלו עובד הזמר אבי אבורומי על אלבום חדש, והשבוע שחרר סינגל שני מתוכו - "בשיא שלך". את השיר כתב אבי עצמו, והלחין יחד עם מתן ידגר ועומרי סגל (שאחראי גם על ההפקה המוזיקלית). בכל פעם כשאבורומי משחרר שיר חדש אנחנו מגלים עוד צד בו, והוא מוכיח לנו שהוא פשוט יכול לשיר בכל סגנון ולגרום לנו להתמכר אליו בכל פעם מחדש. השיר "בשיא שלך" הרים לנו את מצב הרוח ברגע וברגע שסיימנו לשמוע אותו בפעם הראשונה הפעלנו אותו ישר שוב, ומאז אנחנו פשוט לא מפסיקים לשמוע אותו בלופים. לא יכולים לחכות כבר לשמוע את כל האלבום!
לסיכום: הכי בשיא שלו!

 

עדי כהן ולירון לב - לרוץ לבד
לפני 17 שנה התמודדו עדי כהן ולירון לב, כל אחד בנפרד, בעונה השנייה של התכנית "כוכב נולד", שם פרצו והגיעו לשלב מאוד מתקדם בתכנית. לפני כשנה וחצי החלו השניים להופיע יחד, ומתוך המופע המשותף נולד השיר החדש שיצא היום - "לרוץ לבד", אותו כתב לירון ועל ההפקה גיא ויהל. בקרוב השניים הולכים לעשות קאמבק על המסכים שלנו בעונה החדשה של ה"אקס פקטור", ועד אז הנה הסינגל החדש והמשותף שלהם שעשה לנו טוב על הלב ופתח לנו את סוף השבוע באופן מושלם. ב-17/11 יקיימו השניים גם מופע משותף בגריי יהוד, ואין מצב שאנחנו לא נהיה שם.
לסיכום: שילוב מושלם

 

חן מור - Get Ya' GF
זמרת חדשה שהולכת להעיף לכם את המוח היא חן מור, ששחררה השבוע סינגל ראשון בשם "Get Ya' GF". אולי היא מוכרת לכם מהטיקטוק, אך הפעם היא עולה ברמה ופורצת את גבולות הטיקטוק עם סינגל שאנחנו צופים לו הצלחה רבה. את השיר כתבה חן בעצמה והפיק עומר ביטון. קשה להאמין, אבל הקליפ שנראה כמו עוד אחד מהקליפים שאנחנו רואים באמ.טי.וי, צולם מהאייפון! השיר ללא ספק נשמע חו"ל ונראה חו"ל, ואם כך נראה הסינגל הראשון שלה - אנחנו יותר מבטוחים שחן מור עוד הולכת להפתיע אותנו בהמשך ובענק.
לסיכום: בינלאומית

 

עידו בי וצוקי & אביעדוס - אם אתם שומעים
כבר שנים שאנחנו מתרגשים בכל פעם שיוצאת מוזיקה חדשה לעידו בי וצוקי, וגם הפעם יותר משמחנו לראות שהם הוציאו שיר חדש. השבוע שחררו השניים יחד עם אביעדוס את השיר "אם אתם שומעים", שעשה לנו פשוט מסיבה בלב! הם הרימו לנו ועשו לנו חשק לשים את השיר בלופים ולרקוד. עידו בי וצוקי כבר שנים שומרים על הקו המוזיקלי שלהם שהם עושים כל כך טוב, ותמיד תהיה לנו פינה בלב לשירים שלהם.
לסיכום: מכורים אליהם!

 

תום להב - ערפל
אחרי יותר מארבעה חודשים שלא שמענו ממנו מוזיקה חדשה, שחרר השבוע הזמר תום להב שיר חדש בשם "ערפל". את השיר כתב יחד עם ג'וני קיש, והפיק מוזיקלית יחד עם ירדן אשכנזי. גם בשיר החדש, כמו בקודמיו, אי אפשר להתעלם מגוון הקול המיוחד והסוחף שלהב מביא איתו, שאנחנו יכולים להאזין לו במשך כל היום. שמחים לשמוע אותו בכל שיר מחדש, שכל פעם עושה לנו חשק לעוד ועוד מוזיקה חדשה ממנו.
לסיכום: פשוט אוהבים אותו

 

עדי עייש - השתיקות שלך
אחרי מספר קאברים שגררו אחריהם עשרות ומאות אלפי צפיות, שחרר השבוע סוף סוף הזמר עדי עייש סינגל ראשון. את השיר "השתיקות שלך" כתב עייש יחד עם עומרי סבח ואופיר מלול, שגם אחראי על ההפקה המוזיקלית. עדי ממיס לנו את הלב בכל קאבר מחדש, ועשה זאת גם הפעם עם השיר החדש. עם קול שמצד אחד מלטף אך מהצד השני חודר לנו כמו סכין, אנחנו בטוחים שהסינגלים הבאים הולכים להיות מטורפים לפחות כמו השיר הזה.
לסיכום: זמר מטורף

 

אור גבאי - של מי את #2
לפני יותר משנה הוציא אור גבאי שיר בשם "של מי את" יחד עם בימקס. השבוע שחרר גבאי שיר נוסף - "של מי את #2", אותו כתב והפיק ליאור חביב. אחרי הטראנס ששחרר בשנה שעברה, הגיע הזמן לשחרר שיר בגרסה אקוסטית, ואם אתם שואלים אותנו - הגרסה הזו הרבה יותר טובה מהקודמת. אור גבאי יודע לגרום לנו להיקרע מצחוק בכל פעם מחדש, אך גם גורם לנו לרצות לשים אוזניות ולשמוע אותו שר שוב ושוב. אחרי השיר הזה רף הציפיות שלנו לגמרי עלה, ואנחנו מחכים פלוס לשמוע ממנו עוד!
לסיכום: אלוף

 

נועם צוריאלי - לאט
לפני כארבעה חודשים שחרר נועם צוריאלי סינגל בשם "ובחלומי" שהפתיע אותנו לטובה ולגמרי לא שמענו שיר כמו זה לפני. השבוע שחרר צוריאלי סינגל חדש בשם "לאט", אותו כתב והלחין בעצמו ועל ההפקה יובל כהן. כמו בשיר הקודם, נועם גרם לנו לארבע דקות של תענוג לאוזניים, ועשה לנו חשק פשוט ללכת להופעה מלאה שלו! לשיר יש טקסט ברמה גבוהה מאוד שגרם לנו להיות מרותקים ולהקשיב לכל מילה ומילה, והוא בנוי פשוט בצורה מושלמת. אז אם לא שמעתם עד עכשיו, אין שום סיכוי שאתם יכולים להמשיך בלי להאזין לשיר הזה. ברגע שהוא פותח הופעה אנחנו הראשונים להתייצב, ותזכרו איפה שמעתם עליו לראשונה.
לסיכום: כוכב ענק

 

גיא חזם - בפעם הראשונה
השבוע גיא חזם שחרר סינגל ראשון מתוך ה-EP החדש שעובד עליו ממש בימים אלו. את השיר "בפעם הראשונה" כתב, הלחין והפיק חזם עצמו. השיר כל כך מיוחד וממש סחף אותנו אל תוך האווירה הרגועה שלו. שומעים שהשיר הזה יוצא מהמקומות הכי עמוקים וחשופים שלו, והתרגשנו לשמוע את השיר הזה. מחכים כבר לשמוע את השירים הבאים ב-EP, ויותר מבטוחים שאנחנו הולכים להמשיך לעקוב אחריו באדיקות.
לסיכום: מאחלים לו ים של הצלחה

 

שווה האזנה

אדיר גץ בביצוע ל״תמיד נשארת״
לפני כחודש שחרר אייל גולן שיר בשם ״תמיד נשארת״, אותו כתב והלחין לו אדיר גץ. השבוע פרסם גץ ביצוע אקוסטי משלו לשיר שכתב. ״פסנתר, ככה פשוט. כמו שנכתב, כמו שהולחן״ כותב אדיר ועושה לנו צמרמורות. תמיד כיף לשמוע את יוצר השיר מבצע את השיר בעצמו. אהבנו!

 
תגובות