לכל החיים: אלקנה מרציאנו בסינגל היישר מהחופה. יניב אוחיון

לכל החיים: אלקנה מרציאנו בסינגל היישר מהחופה

אלקנה מרציאנו כבר עשה כמעט הכל. הוא זכה בריאלטי, שחרר סינגלים מצליחים, ושיתף פעולה עם אמנים ידועים מהעולם הערבי. כעת משחרר באופן רשמי את שיר החופה שלו ומשאיר אותנו עם פרפרים בבטן

אלקנה מרציאנו אולי מוכר לכם בתור הזוכה הגדול של "דה וויס 3" שם ניצח יחד עם המנטורית שרית חדד, או מהלהיטים המצליחים שלו, "כולם עדים" או "אחת בדור". לאחרונה מרציאנו פרץ שנית לתודעה שלנו בעקבות הסכם השלום עם איחוד האמירויות, עם דואט היסטורי ופורץ דרך יחד עם הזמר הערבי המצליח וואליד אלג׳סים מדובאי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אמש (א') נישא אלקנה לבחירת ליבו עדן בחתונה מושקעת ומתוקשרת. כעת, הוא משחרר באופן רשמי את השיר החדש שלו, שעימו הזוג נכנס אל החופה. יחד עם השיר, מרציאנו שחרר קליפ אותנטי, אמיתי ומרגש מאוד מהחופה שלו. מדובר כמובן בשיר אהבה כנה, ונוגע שמקדיש אלקנה לאשתו. את השיר כתבו והלחינו רון ביטון ומאור שיטרית ועשו עבודה לא פחות ממושלמת.

 

השיר מלא בהערכה, הערצה, וכבוד כלפיי בת זוגתו - עדן. הוא מדגיש, מציין, וחוזר מספר פעמים על כמה שאהבתו אליה חזקה ועוצמתית. "וכל מה שביקשתי נמצא איתי קרוב, יפה שלי, אני אוהב אותך חזק" הוא מספר בשיר. הוא מדבר בנוסף על העתיד של הזוג יחד, ואף רומז שבעתיד הוא רוצה ילדים. ללא ספק שיר שהיינו רוצים שיקדישו לנו. הקליפ של השיר צולם בחופה וכבר הספיק להיערך. האותנטיות, השמחה, והאהבה שמפוצת בקליפ הופכת את הצפיה למרגשת אפילו יותר, ויש מצב שהזלנו דמעה או שתיים.

תגובות