סיכומוזיקלי: זהבה בן מרגשת ועודד פז מארח את אלונה ודנה. צילום מסך מהקליפ

סיכומוזיקלי: זהבה בן מרגשת ועודד פז מארח את אלונה ודנה

השבוע יצאה אלינו מוזיקה מעולה שכל כך שמחנו להאזין לה, וכמו בכל שבוע, אנחנו פשוט מוכרחים לחלוק אותה איתכם. ברשימה של השבוע תוכלו למצוא: סינגל חדש ומרגש לזהבה בן, כוכבת הבנים והבנות בסינגל חדש, לירן דנינו בקאבר רומנטי, עברי לידר סוגר מעגל עם כרקוקלי ועוד. האזנה נעימה!

איך אנחנו אוהבים את יום שישי! שישי הוא בדיוק הזמן שלנו לנוח ולהירגע מכל השבוע שעבר עלינו, להיזרק על הספה ולהקשיב לכל המוזיקה הישראלית החדשה שיצאה בשבוע האחרון. כמו בכל שבוע אספנו לכם לרשימה אחת את השירים מהשבוע שאסור לכם לפספס, והפעם- סינגל חדש ומרגש לזהבה בן, עומרי סבח מעיף אותנו עם שיר מטורף, עדי אולמנסקי עושה לנו יום טוב, לירן דנינו ממגנט אותנו ועוד ועוד ועוד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

זהבה בן - באמצע החיים
מאז שעשתה קאמבק לקריירה שלה בתכנית הריאליטי ״האח הגדול״, הפכה זהבה בן לאחת הזמרות האהובות בארץ, ואין ספק שהיא ראויה לכך בעוצמות הכי גבוהות שיש. השבוע שחררה סינגל חדש בשם ״באמצע החיים״ אותו יצרו לה דולי ופן. התרגשנו מהשיר, וכשזהבה שרה אותו עם הקול המדהים שלה הוא מרגש אפילו עוד יותר. גם הקליפ מעביר כל כך הרבה רגש, ואגב - בקליפ תוכלו לראות גם את דרור קונטנטו, החבר מבית האח הגדול. אז רגע לפני שתעלה על במת הפסטיגל, זהבה בן פשוט מזכירה לנו למה אנחנו כל כך אוהבים אותה.
לסיכום: זמרת מטורפת!

 

דיקלה - כל הפרפרים
השבוע שחררה הזמרת דיקלה שיר חדש שהוקלט בהופעה חיה בשם ״כל הפרפרים״, אותו יצרה יחד עם אלירן אביטל. דיקלה היא ללא ספק אחד הקולות המיוחדים שיש לנו פה, כזה שמרגש ומצמרר אותנו כבר מהשניה הראשונה שהיא פותחת את הפה, ואנחנו נהנים לשמוע מוזיקה חדשה שלה בכל פעם מחדש. במוצ״ש תופיע הזמרת בפארק הירקון ואנחנו בטוחים שהיא הולכת להעיף את הפארק באוויר.
לסיכום: אהבנו ממש!

 

עומרי סבח - מסתבך
למעלה מחצי שנה עברה מאז ששחרר עומרי סבח את הסינגל האחרון שלו, שזכה להצלחה רבה ועומד על כמעט מיליון צפיות! בדיוק כשחשבנו שאנחנו לא יכולים לחכות יותר, השבוע סוף סוף שחרר סבח שיר חדש. את השיר ״מסתבך״ כתב והלחין עומרי עצמו, ועל ההפקה המוזיקלית צאלון. השיר הוא מסוג השירים שאחרי הפעם הראשונה שמאזינים לו, כבר יודעים את כל המילים. הוא עם קצב קליט שנכנס לראש בקלות, ומעבר לכך הוא כתוב ומולחן ברמה גבוהה שפשוט גרמה לנו להתמכר. לא מפסיקים להקשיב לשיר הזה!
לסיכום: אצלנו בלופים

 

עדי אולמנסקי - יום טוב
השבוע שחררה עדי אולמנסקי, הזמרת-היוצרת-המפיקה-ההכל מהכל, את השיר ״יום טוב״, אותו כתבה יחד עם עידו קפלן והפיקה יחד עם ערן גולדברג. השיר הוא סינגל ראשון מתוך ה-EP החדש שלה. ״השיר מדבר על ימים כאלה שבהם אין כוח לכלום, וכל מה בא לי לעשות זה לנוח על הספה ולהרפות מהלחצים של החיים מתוך ידיעה שאם אתן לעצמי מנוחה - מחר מגיע יום חדש וטוב יותר״, מספרת הזמרת ומוסיפה: ״זה שיר שמדבר על הכוח שלנו לעשות לעצמנו טוב, וכמה שהרבה מהעניין הזה הוא בידיים ובבחירה שלנו״. בקיצור, אפשר להגיד שאחרי שמיעה של השיר הזה, אולמנסקי הפכה לנו את היום לעוד יותר טוב.
לסיכום: עם שיר כזה איך לא יהיה יום טוב?

 

לירי אוזן - אם היית גיי
השבוע לירי אוזן שחררה שיר חדש בשם ״אם היית גיי״, הגרסה ישראלית לשיר “wish you were gay” של בילי אייליש. את השיר כתבה והלחינה אוזן עצמה, ועל ההפקה המוזיקלית רועי ביתן. לירי מספרת על השיר: ״לפני שנה וקצת הבנתי שאני מאוהבת בידיד טוב שלי. היינו יוצאים לברים והייתי רואה אותו מתחיל עם בנות מולי וזה היה צובט אותי. הייתי תוהה לעצמי - חבל שהוא לא גיי, ככה מראש לא הייתי משלה את עצמי שיש לזה סיכוי״. ומוסיפה: ״המילים והלחן נכתבו תוך מספר דקות ובהן בעיקר צחקתי על עצמי, על כל ניסיונות הפיתוי הלא מוצלחים שלי והתסכול שלי שהוא רואה אותי ״כאחת מהחבר׳ה״ ולא כבת זוג פוטנציאלית. היום אני ואותו ידיד כבר שנה ביחד״. אנחנו שומעים את השיר בלי הפסקה, וכיף לדעת שבסוף של כל הסיפור הזה - הם ביחד היום.
לסיכום: מגניבה ומחדשת

 

רועי ניצני - זה לא אני
השבוע נתקלנו בשיר שפשוט סחף אותנו אל תוכו, ולא יכולנו להפסיק להאזין לו. השיר הוא ״זה לא אני״ של הזמר והיוצר רועי ניצני, שגם כתב והלחין את השיר, והפיק ליאור שושן. השיר מיוחד ואנחנו מרגישים כאילו אנחנו מצליחים להבין בדיוק מה הרגיש ניצני כשכתב אותו. גם הקליפ מוסיף, וגורם לנו להיכנס אפילו עוד יותר אל האווירה של השיר. בקיצור - עפנו עליו.
לסיכום: מחכים לשמוע עוד!

 

שאיין קמל מארחת את ג'וני מסיקה - הסיפור שלנו
את שאיין הכרנו דווקא בתוכנית המפורסמת "הבנים והבנות". השבוע הוציאה את הסינגל החדש שלה "הסיפור שלנו" ואירחה את חברה הטוב ג'וני מסיקה - שגם השתתף שם. על המילים והלחן אחראים דולי ופן שכמובן כרגיל עשו עבודה מדהימה. הופתענו מאוד לראות את שאיין מקפיצה את כולנו ואת השיר עם הקליפ המגניב שממש נדלקנו עליו! אנחנו לא יכולים לחכות לשמוע ממנה עוד.
לסיכום: הכוכבת הבאה

 

שווה האזנה

לירן דנינו רומנטי
השבוע בגלגלצ התארח הזמר לירן דנינו, וביצע גרסה משלו לשיר האגדי “Love Of My Life” של להקת קווין. דנינו לקח את השיר למקום מיוחד משלו, ואנחנו נמסנו מהשנייה הראשונה. כמות הרגש שיוצאת ממנו כשהוא שר עשתה לנו צמרמורות, והוא נשמע פשוט כמו מלאך. אהבנו!

עודד פז והקסדות & דנה פרידר ואלונה טל - רק אותך אוהב
כחלק ממסע ההופעות של עודד פז - "עודד פז והקסדות", שחרר השבוע ביצוע יחד עם דנה פרידר ואלונה טל לשיר האהוב ביותר עלינו מהפיג'מות - "רק אותך אוהב". אנחנו התרגשנו מאוד מהביצוע ובמיוחד מהופעת האורח של אלונה שקצת סגרה לנו מעגל והזכירה לנו את הילדות. התחושה הנוסטלגית והביצוע המדהים של שלושתם השאיר אותנו ללא מילים, עכשיו נשאר רק להקשיב לזה שוב ושוב!

 

עברי לידר מארח את כרקוקלי
לפני שמונה שנים נפגשו לראשונה עברי לידר והאחיות טלי ולירון כרקוקלי, כאשר היה המנטור שלהן בתכנית ״אקס פקטור״. השבוע, שמונה שנים אחרי, אירח עברי את השתיים בהופעה שלו, ואנחנו חייבים להודות שסגירת המעגל הזו ריגשה אותנו מאוד. לידר והכרקוקליות ביצעו יחד את השיר ״זכיתי לאהוב״, ונראה לנו שכל מילה נוספת מיותרת. פשוט תאזינו לקסם שקרה על הבמה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Littal Vais-preisler (@litali6)

תגובות