היסטריה: זה מה שחשבנו על הופעת השקיעה של רן דנקר. ענת אלטמן, באדיבות יחסי ציבור

היסטריה: זה מה שחשבנו על הופעת השקיעה של רן דנקר

גם בשנת 2021 - רן דנקר הוא פשוט היסטריה בקרב המעריצים, ובפעם הנוספת הוא הוכיח לנו שהשנה הזאת היא לגמרי שלו בהופעה כובשת, קצבית ומהנה • ביקורת

מאז "בית משוגעים", קריירת המוזיקה של רן דנקר שוב בנסיקה, ובצדק. הכוכב האהוב מקבל סוף סוף את הכבוד הראוי לו בעולם המוזיקה ונדמה שהקאמבק שלו אל חיינו הושלם בהצלחה, ועל כך תוכיח סדרת ההופעות החדשה של הכוכב באמפי וואהל. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נכחנו בהופעת השקיעה של דנקר בשישי האחרון והאמת? לא יכולנו להוריד את העיניים מהבמה ומהקסם שיש לזמר להציע. שנים שדנקר מככב לנו על המסך, ובעבר אף שכחנו שהוא גם זמר מוצלח במיוחד. אבל הנה - קיבלנו את דנקר שוב אל חיינו גם בעולם המוזיקה - והוא לגמרי יכול לטפוח לעצמו על השכם. 

כבר מהרגע הראשון אי אפשר היה לפספס את ההיסטריה שהוא מביא איתו. מרגע כניסתו אל הבמה נערות רבות נהרו אל השורה הראשונה בהיסטריה ובהערצה רבה. מודים, די הפתיע אותנו, בעיקר כי גל ההערצה ההיסטרי כלפי דנקר היה בשיאו בדור שגדל על ״השיר שלנו״, אבל הנה - קיבלנו גם בגזרה הזאת הוכחה לרלוונטיות של דנקר ולקאמבק המושלם שלו שהתקבל בברכה גם על ידי הקהל הצעיר. 

© מרוה שרון, באדיבות יחסי ציבור

דנקר פתח את ההופעה בגרסה שקטה ללהיט ״בית משוגעים״ שגרם לכולם להסתכל אליו בחזרה ולקבל תארים כמו זמר השנה ושיר השנה בשלל מצעדים שונים. האהבה שלו למוזיקה ניחנת בכל. הזדמנות כמו גם השחרור שלו על הבמה בצורה מפתיעה ואחרת ממה שזכרנו אותו.

דנקר החדש הוא גרסה משודרגת הרבה יותר, הוא מרשה לעצמו יותר, הוא רוקד, זז ולא מפחד לעשות כל מהלך - וזה הורגש לא מעט על הבמה ועל קהל המעריצים שעטף אותו. הזמר שר את ״כשאומרים לי לא לרקוד״, ״משהו אחר״, ״בית״, ״בואי נעזוב״, ״אני אש״ ואפילו טעימה מהשיר החדש שלו שיושק בשבוע הבא - ״השמלה החדשה״. לאורך כל המופע האש בעיניו של דנקר (וכן בגופו) לא פסקה. הוא נתן שואו מרענן וכייפי, זאת למרות אור היום (שהיה לפני השקיעה) שנתנה זווית שונה להופעה. בנוסף, דנקר שמר על קשר עם הקהל, שיתף, שוחח ונתן לו להיות חלק מהשואו.

עם השקיעה דנקר סגר מעגל והעלה את עילי בוטנר, איתו ניהל צמד מוזיקלי בעבר והשניים ביצעו את הלהיטים המושתפים בגרסה שקטה ובגרסה קצבית - שהתאימה בדיוק לשעת הדמדומים המיוחדת. השניים הציגו לנו שילוב מושלם וכזה שעורר בנו געגוע ותקווה לשיתוף פעולה מחודש בעתיד.

© ענת אלטמן, באדיבות יחסי ציבור

בנוסף, דנקר ביצע כמה קאברים כמו ״מה אתה רוצה?״ ו״אפס מאמץ״ בגרסאות שכבר שמענו קודם - כאלו שגורמות לשירים הללו להישמע כאילו הם שלו במקור. לאחר מכן דנקר שוב חזר אל ״בית משוגעים״, הפעם בגרסה המוכרת שסחפה את כל הקהל לקצב ולקסם של הלהיט.

לקראת סוף ההופעה דנקר ביצע את הלהיט השקט ״מלאכית״ שריגש את כולם. את הערב קינח דנקר במחווה למעריצי ״השיר שלנו״ עם שיר הנושא - ״עוד מעט״ שהיווה סיום מושלם, מרגש ומדוייק להופעה - בכל זאת, כולם באו להריע לכבודו - ופייר? יש על מה להריע.

© ענת אלטמן, באדיבות יחסי ציבור
תגיות
תגובות