שקט שיעשה רעש: משי קלינשטיין בסינגל חדש. מתן מצפי

שקט שיעשה רעש: משי קלינשטיין בסינגל חדש

כשנה וחצי לאחר ששחררה את סינגל הבכורה שלה – "רק אתמול היית כאן", שחררה הבוקר (ג') הזמרת והשחקנית משי קלינשטיין סינגל שני בשם "שקט", ואם אתם שואלים אותנו - אין לנו ספק שהוא הולך לעשות הרבה רעש

כבר שנים שמשי קלינשטיין בכותרות. שם המשפחה המחייב והייחוס המשפחתי כביתם של רמי וריטה לא יכול היה שלא למשוך אותה אל אור הזרקורים, אך כבר מזמן הוכיחה קלינשטיין שהיא כאן בזכות עצמה, וכאן כדי להישאר. לפני כשנה וחצי הייתה יריית הפתיחה הרשמית של הקריירה המוזיקלית שלה כאשר שחררה סינגל בכורה בשם "רק אתמול היית כאן", שסחף אותנו וזכה להצלחה רבה וכניסה לפלייליסט של גלגלצ.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הבוקר (ג') אחרי המתנה ארוכה וציפיות רבות, סוף סוף הגיע הרגע של משי להמשיך את המסע המוזיקלי שלה ולשחרר סינגל שני. את השיר "שקט" כתבה והלחינה קלינשטיין עצמה יחד עם אלנתן שלום (שהלחין גם את "קחי לך", השיר של משי יחד עם אימה ריטה), ועל ההפקה המוזיקלית גלעד שמואלי. השיר מגיע עם אמירה וחושף במשי צד שלא הראתה לנו עד כה, והוא ללא ספק עמד ואף התעלה על הציפיות שהיו לנו ממנה לאורך כל התקופה בה חיכינו לשמוע ממנה מוזיקה חדשה. לשיר מצורף גם קליפ מיוחד וסוחף שהפנט אותנו וגרם לנו לא להוריד את העיניים מהמסך במשך שלוש דקות.

 

"השנה האחרונה הייתה לא פשוטה לכולנו, טלטלה אותי רגשית והקשתה עליי גם ליצור", מספרת משי על השיר ומוסיפה- "ובכל זאת נפגשנו אלנתן שלום ואני אצלו באולפן ויצרנו יחד את השיר הזה, שמבטא את התחושה שפתאום נכנסנו כולנו באמצע החיים פנימה הביתה - לשקט, ובמקום שקט מצאו אותי שאלות ורעש".

בנוסף לקריירה המוזיקלית, בימים אלו מככבת משי בסרטו החדש של אבי נשר שעתיד לצאת לאקרנים בהמשך השנה – "תמונת ניצחון", ואף מועמדת לפרס אופיר על תפקיד זה. בנוסף משחקת בהצגה "אפס ביחסי אנוש" בבית לסין, בסדרה "פרפר נחמד" בכאן 11 ופרזנטורית של דרמלוג'יקה וטבעול.

תגובות