סיכומוזיקלי: מאור אדרי מחמם לנו את הלב ועומר אדם מרים בהופעה. צילום מסך מהקליפ

סיכומוזיקלי: מאור אדרי מחמם לנו את הלב ועומר אדם מרים בהופעה

עוד שבוע הגיע לסופו ועוד סופ"ש עומד לו בפתח, וזה בדיוק הזמן המתאים להקשיב לכל השירים החדשים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית. השבוע ב"סיכומוזיקלי": דודו אהרון בסינגל חדש, מאור אדרי מחמם את הלב ועומר אדם מעיף את הבמה. האזנה נעימה!

כמו בכל שבוע, אנחנו מביאים אליכם את השירים החדשים שיצאו במהלך השבוע במוזיקה הישראלית. הפעם ברשימה שלנו תוכלו למצוא בין היתר שירים חדשים של: דודו אהרון, מאור אדרי, דניאל סלומון, בן שאשא, ליאל ועוד רבים וטובים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

דודו אהרון - נושמת אותך
בכל פעם כשדודו אהרון מוציא שיר חדש אנחנו מתרגשים ללחוץ על ה"פליי" ולגלות מה שחרר אלינו הפעם. השבוע כשהפעלנו את השיר החדש "נושמת אותך" הבנו כבר ברגע הראשון שזה הולך להיות אחד השירים שנשמע המון בתקופה הקרובה. את השיר כתבו אבי אוחיון ודודי בר דוד, ועל ההפקה המוזיקלית מתן דרור. בימים אלו מככב אהרון על המסך שלנו בתכנית "MKR המטבח המנצח" יחד עם בת זוגתו נטלי ומוכיח לנו גם את כישורי הבישול שלו, וגם איזה אדם צנוע הוא, אך הסינגל החדש מזכיר לנו שוב עד כמה הוא פשוט אחד הזמרים הכי טובים שיש לנו כאן.
לסיכום: זמר ענק ומרגש

מאור אדרי - נחזור בגדול
השבוע שחרר הזמר מאור אדרי שיר חדש בשם "נחזור בגדול", אותו יצר יחד עם רן אביטן ואבירם דרעי. אחרי מספר סינגלים שנגע בסגנונות שונים של מוזיקה, חוזר אדרי לסגנון שאנחנו בכל אופן הכי אוהבים שהוא שר - בלדות מרגשות שמעצימות ומדגישות עד כמה הוא זמר ענק, ואיזה קול מלטף אך בו זמנית חותך את הלב יש לו. "רגע לפני החורף סידרתי לנו שיר חדש להתכרבל איתו. מקווה שחיממתי לכם את הלב" אומר אדרי וללא ספק צודק, כי השיר הזה פותח לנו את העונה בצורה מושלמת, ועכשיו הלב שלנו מספיק חם כדי שהחורף כבר יגיע.
לסיכום: ממכר!

דניאל סלומון - בינינו
כבר עשרים שנה חלפו מאז ששחרר דניאל סלומון את אלבומו הראשון, אך גם היום, עשרים שנה אחרי, הוא אחד הזמרים שהכי מרגשים אותנו בכל שיר מחדש. השבוע שחרר סלומון שיר בשם "בינינו", אותו הלחין למילים של יהלי סובול, והפיק ניר מימון. על הקליפ המקסים של השיר אחראית שקד, בת הזוג של סלומון. דניאל מספר: "הזוגיות שלי עם שקד איננה ממש רגילה. החל ממרחק הגיל ועד בני האדם שאנחנו. יש בינינו המון הבדלים, לפעמים זה מרגיש שאולי יותר מן המשותף. ואיכשהו, מהרגע שהכרנו ידענו שאנחנו רוצים להתחיל מסע יחד, כזה שיעבור דרך הרגעים הכי קשים כמו דרך הפסגות הכי יפות, ולקבל אחד את השניה ולהיות שם תמיד זה בשביל זאת בתוך הרעש הכללי שסביבנו". התרגשנו כבר מהמילים שלו, וכשהקשבנו לשיר התרגשנו עוד יותר.
לסיכום: מוזיקאי שישאר כאן לתמיד

אריאל מדהלה, נתיב - 3 לפנות בוקר
בימים אלו עובד האמן אריאל מדהלה על אלבום בכורה, והשבוע שחרר את הסינגל הראשון מתוך האלבום בו מארח את נתיב - "3 לפנות בוקר". על המילים והלחן אחראי מדהלה עצמו יחד עם נתיב, על ההפקה המוזיקלית אפשטיין, ועל הקליפ המיוחד והמהפנט שמלווה את השיר אחראי דין פרליס. השיר הזה הוא מסוג השירים שכבר ברגעים הראשונים של ההאזנה הראשונה, אנחנו יכולים לדעת בוודאות שזה הולך להיות שיר שיתנגן לנו בלופים ולא יימאס כל כך מהר, והאמת שלגמרי צדקנו - מהרגע שהשיר יצא אנחנו פשוט לא מצליחים להפסיק לשמוע אותו. אם ככה נשמע הסינגל הראשון מהאלבום, אנחנו כבר מחכים בקוצר רוח לשמוע את השירים הבאים שיגיעו אחריו.
לסיכום: שילוב מטורף!

בן שאשא - שותפה מהצבא
לפני כארבעה חודשים שחרר הזמר בן שאשא סינגל שכתב לו אדיר גץ, שגרר אחריו גל של הצלחה ותגובות חיוביות וסחף כבר למעלה מ-700,000 צפיות ביוטיוב (והיד עוד נטויה). השבוע עושה שאשא עוד צעד במוזיקה ומשחרר סינגל נוסף בשם "שותפה מהצבא". את השיר כתב והלחין יחד עם מאור בן שמעון, ועל ההפקה נתי חן. אין מה להגיד חוץ מהעובדה שבן שאשא בלי שום ספק הולך להפוך עם הזמן לאחד השמות החזקים ביותר במוזיקה הישראלית, ושהדרך שלו רק התחילה. אנחנו כבר מחכים לראות איך הדרך שלו תמשיך, ומה שבטוח - אנחנו כאן כדי לעקוב אחריו לאורך כל הדרך. כשהוא יהיה בפסגה, אל תשכחו איפה שמעתם עליו לראשונה.
לסיכום: להיט!

קובי בוקעי - מקור ההשראה
בימים אלו עובר הזמר קובי בוקעי על אלבום בשם "מחפש את עצמי", שעתיד לצאת בקרוב. השבוע שחרר בוקעי את הסינגל החמישי מתוכו - "מקור ההשראה", אותו כתב, הלחין והפיק בעצמו. "השיר נכתב על אישה מאוד מיוחדת. וכשמה כן הוא, מכל מבט עליה וביופי המיוחד שלה, מיד המילים היו נשפכות על המחברת כמו מים", מספר קובי ומוסיף - "כיום כשהיא כבר לא פה, המילים נשפכות כמו יין ומכתימות את הדפים במילים עצובות, במילות געגוע ובשירים חדשים שתשמעו בקרוב". אנחנו סוקרנו וכבר מחכים לשמוע אילו שירים יהיו באלבום, ועד אז - איזה כיף שיש לנו את השיר הזה.
לסיכום: מוכשר ברמות

אסף גולד - Moment of Peace
אסף גולד הוא אמן חדש שנתקלנו בו השבוע בזכות סינגל חדש ששחרר בשם “Moment of Peace”. גולד מספר על השיר: "את השיר כתבתי כשהחיים שלי היו טירוף צרוף, כשהיה נראה שאף פעם לא אזכה להירגע ולהתרחק מהדרישות של חיי היומיום. הוא בקשה מהעולם ומכל מי שסביבי שרק יתרחקו אחורה, ויתנו לי רגע של שלווה", ומוסיף - "הוא מתאר את כל מה שאני מוכן לעשות ואת כמה שמוכן להתאמץ רק בשביל להשיג את הרגע היפה הזה, השלו, זה שלא דורש ממני לעשות משהו מיוחד שלא רוצה לעשות". אהבנו לגמרי את הסיפור שמאחורי השיר ואנחנו מאמינים שכל אחד יכול להתחבר אליו, כי בכל אחד מאיתנו יש את הרצון לקצת רוגע בתוך כל הטירוף.
לסיכום: בטוחים שעוד נשמע עליו

 

ליאל - ילדות עצובות
אחרי שני סינגלים שזכו להצלחה ולביקורות חיוביות, שחררה השבוע הזמרת ליאל סינגל שלישי בשם "ילדות עצובות" בדרך לאלבום הבכורה שלה. את השיר כתבה והלחינה ליאל עצמה והפיק עדי רותם. ליאל מספרת על השיר: "השיר נוגע בהתמודדויות של חוסר ביטחון ופחדים. זה נושא שפחות פופולרי לדבר עליו, ולי חשוב להגיד לאנשים אחרים שהם לא לבד ויש איתם מישהו. אולי המוזיקה שלי תגרום להם להרגיש יותר טוב ותהיה בשבילם מקום מפלט". אין ספק כי ליאל מביאה איתה משהו מיוחד ואחר שאין במוזיקה הישראלית, והיא קול נשי חשוב במוזיקה שלנו.
לסיכום: מיוחדת ומעולה!

 

Marbl - Everybody’s Getting Married
מוריה אור (Marbl) היא אמנית שנתקלנו בה השבוע לראשונה, ואנחנו כל כך שמחים כי אנחנו כבר לגמרי מכורים אליה. השבוע שחררה שיר בשם "Everybody’s Getting Married", שיר שהוא פרודיה על חתונות והוא תשובה לכל אותם אנשים שנמאס להם שנכנסים להם לחיים, ומנסים להכתיב להם מה לעשות ומתי. "אהבה היא דבר נפלא, והיא באה בכל הגוונים והצורות, וצריך לחגוג אותה, בלי הגדרות, בלי לוח זמנים, ובלי נסיונות ריצוי" מספרת מוריה. בקליפ מופיע בתפקיד החתן לא אחר מאשר דניס רוסקוב, שאולי זכור לכם כחצי מ"דניס והדר" מ"חתונמי". לא נהרוס לכם מה קרה בקליפ, ולכן תצטרכו לצפות בעצמכם, אבל אנחנו רק נגיד שצפינו בקליפ כאילו הוא סרט קצר ומשעשע ונהננו מכל רגע.
לסיכום: פשוט אלופה

 

שווה האזנה

עומר אדם רוקד ושורף את הבמה
איך אנחנו אוהבים ביצועי לייב של עומר אדם, שבכל הופעה מחדש פשוט שורף את הבמה. השבוע ביצע את "תל אביב" בשילוב עם השיר "lalala" ששבר את הטיקטוק בשנתיים האחרונות. אדם רקד על הבמה כמו שאנחנו אוהבים לראות אותו רוקד, וכמו שרק הוא יכול לרקוד, ואנחנו נזכרנו שוב למה אנחנו כל כך אוהבים אותו.

מיכאל בן דוד בקאבר לנינט
השבוע נתקלנו בקאבר מקסים של זמר בשם מיכאל בן דוד לשיר "יחפה" של נינט, שכתב לה אביב גפן. אנחנו חייבים לציין ששמענו הרבה קאברים לשיר הזה, אבל הקאבר של מיכאל הוא בין היפים אם לא היפה ביותר ששמענו. הקול המלטף שלו עשה לנו צמרמורות לאורך כל הביצוע, והוא פשוט הפנט אותי וריגש אותנו בלי הפסקה. אהבנו כל כך, ואנחנו לא יכולים לחכות כבר לשמוע עוד.

 
 
תגובות