גירל פאוור: שירי מימון, אניה בוקשטיין ואקו בסינגל משותף.  דודי חסון

גירל פאוור: שירי מימון, אניה בוקשטיין ואקו בסינגל משותף

כוח נשי הוא אחד מהדברים עלינו, לכן שמחנו לקום הבוקר (ב׳) להפתעה מוזיקלית - סינגל בנות של שירי מימון, אניה בוקשטיין ואקו שהפיק ג׳ורדי. כך זה נשמע

הבוקר (ב׳) שוחרר שיתוף פעולה ראשון ומפתיע בין שלוש כוכבות מוזיקליות מקומיות - שירי מימון, אניה בוקשטיין ואקו ששחררו סינגל בשם ״בנות״.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הגירל פאוור של השלוש ללא ספק מוצלח. על כתיבתו אחראיות שלושתן, ובהלחנתו שותף גם ג׳ורדי שהפיק את השיר. ״יש עכשיו דיבור חזק שהבנות עושות הרבה ברדק״ - מעצים את הנשים ומתכתב עם המסרים החזקים של 2021. בקיצור, אהבנו!

 

על יציאת הסינגל אמרו הבנות: שירי מימון: "אחרי שנתיים שהשיר בעשייה, זה קורה! הצלחנו ליצור שיר שאנחנו עומדות מאחוריו וגאות בו. יחד עם ג׳ורדי נהננו מכל רגע באולפן ושיתוף הפעולה בינינו יגיע לשיאו בהופעה הקרובה שלי בהאנגר 11, שם נצלם וידאו קליפ לשיר בלייב יחד עם הקהל המדהים שלי". 

אניה בוקשטיין: "כיף גדול לחזור לעשייה המוזיקלית שלי בשיתוף פעולה לוהט עם שירי ואקו האדירות, שכל רגע ביחד באולפן ומחוץ לו חידד לנו כמה החיבור הזה הוא אמיתי ונכון. נהנו לעוף ביחד! עכשיו תעופו גם אתם!".

אקו: "בתוך תקופת עשייה מדהימה עבורי עם אלבום סולו חדש והופעות, כמה כיף לחבור לרגע לנשים מעולות ולמפיק על כמו ג'ורדי, ולייצר משהו בעבודה משותפת. מקווה שיעשה טוב בחוץ כמו שזה עשה בפנים".

 

תגובות