בוגר יותר: מרגי עובר הלאה באלבום החדש. צילום מסך מהקליפ

בוגר יותר: מרגי עובר הלאה באלבום החדש

שנתיים אחרי ה- EP הראשון שלו, מרגי שיחרר אתמול (ה') את מיני האלבום השני שלו הנקרא "לא להיות לבד". אז מה חשבנו עליו? הנה הביקורת!

מרגי פרץ לחיינו לפני ארבע שנים ב-"כוכב הבא" הוא אמנם לא זכה, אבל המקום השני לגמרי הספיק לו כדי לזרוח. מאז הוא נמצא בין זמרי הפופ המובילים בארץ עם שלל להיטים שכולנו מכירים. רגע לפני שהוא פורץ גם בחו"ל, מרגי שחרר אתמול (ה') את ה-EP החדש שלו שנקרא "לא להיות לבד" שכולל ארבעה שירים שונים במיוחד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר הפותח הוא "לא להיות לבד" שאותו כתב והלחין עם ג'ורדי ורון ביטון. השיר הוא פופי וקליט אבל מה שמיוחד בו באמת הוא הנגיעות של שנות השמונים שנשמעות לאורך כל השיר. השיר מדבר על להכיר מישהו ולהיות איתו גם אם זה רק לערב אחד אבל העיקר לא להיות לבד.

 

מיד אחר כך מגיע השיר "קומה 28" שגם אותו כתב והלחין עם ג'ורדי ורון ביטון. בשונה מקודמו השיר הזה מתחיל איטי ולאורך בפזמון ניהיה קצבי יותר. השיר משלב יכולות ווקאליות שונות ומטורפות של מרגי וזה מה שמייחד אותו. השיר מדבר על לילה מושלם בין בני זוג שבו כך מה שהם רוצים לעשות זה להתנתק מהעולם ולהנות יחד בלי הרעש מבחוץ. השיר יכול לדבר גם על מערכת היחסים שלו עם האקסית נועה קירל, שהייתה תמיד מעורבת עם הקהל והתקשורת וכנראה שלפעמים הם רצו להיות לבד בלי כל הרעש מבחוץ.

 

השיר הבא הוא "לונה פארק" שאותו כתב והלחין עם מיכאל ושי סוויסה. השיר הוא קצבי וקליט אבל לא דומה בכלל לשירי הפופ שאנחנו רגילים לשמוע. השיר מדבר על מערכת יחסים מלאה בעליות וירידות כמו ברכבת הרים. יש משפט בשיר שאהבנו שמאפיין לגמרי את המסר של השיר והוא "תקועים בתוך 2020", שהיא גם השנה שבה החלה הקורונה והייתה מלאה בעליות ומורדות. בשיר מרגי רומז לנו שלא משנה כמה הם רצו ואהבו אחד את השניה וניסו להחזיק את הזוגיות הזו, "הירידות" היו חדות מדי וגרמו לפרידה שלהם.

 

השיר שחותם את האלבום הוא הלהיט "אנג'ל" שיצא כבר לפני כמה חודשים והפך להמנון שלנו. בנוסף לאלבום, מרגי הוציא קליפ ל-"להיות לבד" שממשיך בדיוק מהנקודה שבה נגמר הקליפ של "אנג'ל" שבו הכוכבת הראשית יוצאת מהבר ומסתובבת ברחובות ופוגשת חברים כדי לא להרגיש לבד.

 

לסיכום, האלבום הזה לגמרי יותר בוגר ממה ששמענו עד היום ממרגי. הדבר העיקרי שאהבנו בו הוא שכל השירים לא נשמעים בכלל כמו שירי פופ רגילים ולכל אחד מהם יש משהו נוסף שמייחד אותו. ההשראה העיקרית של האלבום היא כנראה הזוגיות עם נועה קירל. ואמנם הוא יצא חודש וחצי אחרי הפרידה המתוקשרת אבל דווקא פה מרגי מצליח לחתום את הסיפור ביניהם בצורה הכי טובה שיש - דרך המוזיקה. עכשיו הוא יכול לעבור לדף הבא שהוא לגמרי הקריירה הבינלאומית. אנחנו אהבנו בטירוף!

 
תגובות