סיכומוזיקלי: נוי פדלון ממכרת וניתן בן ארי מפזר קסמים. צילום מסך מהקליפ

סיכומוזיקלי: נוי פדלון ממכרת וניתן בן ארי מפזר קסמים

יום שישי הגיע, והוא בא בדיוק בזמן לסיכומוזיקלי חדש שהכנו במיוחד בשבילכם. בכל המוזיקה הישראלית החדשה שיצאה השבוע, תוכלו למצוא: סינגל חדש ומרגש לנוי פדלון, דודו אהרון מרים, וביצוע מדהים של מרגי לאוליביה רודריגו

איך אנחנו אוהבים שמגיע הסופ"ש, ועוד יותר אוהבים שביום שישי יש לנו זמן לשמוע את כל השירים הישראלים החדשים שיצאו בשבוע האחרון. ברשימה שהכנו לכם השבוע תוכלו למצוא שירים חדשים של: נוי פדלון, דודו אהרון, ניב דמירל, ניתן בן ארי ועוד המון שירים וביצועים מעולים וממכרים. האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נוי פדלון - סוף הפילטר

לפני קצת יותר מחצי שנה פרסמה נוי פדלון סטורי של 15 שניות בו שרה קטע מהשיר הזה. השבוע הגיע הרגע שלו לצאת כשיר מלא - "סוף הפילטר", אותו כתבה והלחינה יחד עם איתן דרמון והפיק אריאל טוכמן. נוי מספרת על השיר: "'סוף הפילטר' נכתב לפני כשנתיים אצלי בבית בעוד אחד מהערבים הרגילים שאנחנו רגילים להעביר בפרדס חנה. איתן דרמון הגיע אליי, תה נענע, גיטרה, סיכוי קלוש שלא יצא שיר. אבל לא האמנו שייצא שיר כזה. שבעט לשנינו בבטן בחוזקה, כזה חשוף ואמיתי. בגלל שהוא נכתב בלשון זכר, הרגשתי שאולי נעביר אותו לזמר אחר, אבל משהו הרגיש לי קשה מדי לשחרר אותו, אז החלטנו שהוא יוצא כסינגל שלי". אנחנו לא יכולים לדמיין מישהו מתאים יותר מנוי לשיר את השיר הזה, ואנחנו שמחים שעכשיו יש לנו שיר באורך של יותר מ-15 שניות של סטורי להאזין לו.
לסיכום: ממכרת כמו תמיד

 
ניתן בן ארי - קסם בעיניים

כבר הרבה זמן שחיכינו לשמוע מוזיקה חדשה מניתן בן ארי והשבוע זה קרה כאשר שחרר את הסינגל החדש - "קסם בעיניים", אותו יצר יחד עם טליסמאן וגלעד "מרקו" מרקוביץ'. השיר נכנס לנו לראש, ללב ולפלייליסט מהשמיעה הראשונה ואנחנו כבר ידענו את כל המילים בעל פה מהפעם הראשונה שהאזנו לו. היה שווה לחכות את הזמן הזה עד שיצא שיר נוסף, ועכשיו כשהוא יצא אנחנו כבר לא יכולים לחכות לשמוע אילו עוד יגיעו אחריו.
לסיכום: עשה לנו קסם באוזניים!

 

דודו אהרון - רולטה רוסית

השבוע דודו אהרון שחרר שיר חדש בשם "רולטה רוסית", אותו כתב והלחין טל קסטיאל, שאחראי גם על ההפקה והעיבוד יחד עם גל ג'ו כהן ואיל ישי. רק לפני שבועיים שחרר סינגל, וכבר מפתיע אותנו בסינגל נוסף שמרים לנו את אווירת סוף השבוע! אנחנו תמיד שמחים לשמוע את כל הגוונים שיש לדודו להציע בשיריו, ונהנים מכל העולמות המוזיקליים בהם הוא נוגע. אהבנו את הפזמון הממכר של השיר ואת האווירה שהוא מכניס אותנו אליה ובטוחים כי גם השיר הזה יהפוך ללהיט ענק.
לסיכום: כבר מכורים

 

ניב דמירל - ילד טוב

בכל שיר שמוציא, ניב דמירל מציג בפנינו צדדים חדשים ומיוחדים שלו שאנחנו שמחים להיחשף אליהם בכל פעם מחדש. השבוע שחרר דמירל שיר חדש בשם "ילד טוב", אותו כתב בעצמו והלחין יחד עם נופר סלמאן, ועל ההפקה אריאל טוכמן. ניב מספר: "אני שמח לשחרר לעולם את אחד השירים הכי צבעוניים שלי. אני אוהב לכתוב שירים עטופים בצבעים, עד כדי ניגודיות מוחלטת בין המילים למנגינה". עוד מוסיף: "השיר הזה יכול בקלות לתעתע במשמעות שלו. הוא עצוב אבל גם שמח, מה שמאפשר לכל מאזין לקחת אותו למקום שהוא בוחר". לא משנה לאיזה מקום בוחרים לקחת את השיר - הוא פשוט מעולה.
לסיכום: כמה כישרון!

 

אוריאן רקיה - המלכה של העיר

כבר שנים שאנחנו עוקבים אחרי הדרך של אוריאן רקיה, מאז שהייתה אחת המתמודדות הבולטות ב-"אקס פקטור". אז אחרי הרבה קאברים מרגשים ושירים שכתבה לאמנים אחרים, הגיע הזמן לסינגל הראשון שלה שעבדה עליו כמעט שנה - "המלכה של העיר". את השיר כתבה והלחינה אוריאן בעצמה והפיק אסף צרויה. לשיר יש קצב קליט וממכר שמרים אותנו, מעיף אותנו באוויר וגורם לנו לרצות לשים אותו על פול ווליום. אוריאן היא מסוג הזמרות שעוד לפני שאנחנו שומעים את השיר, פשוט יודעים שהוא הולך להיות מצוין!
לסיכום: הכי מלכה

 

ענת חיטמן - משהו לחלום עליו

הזמרת ענת חיטמן שחררה השבוע סינגל חדש, ואנחנו חייבים לציין שהתגעגענו לשמוע עוד מהקול הכל כך מיוחד שלה. את השיר "משהו לחלום עליו" הלחינה חיטמן למילים של דן תורן, ועל ההפקה המוזיקלית חן מצגר אדר. בנוסף, מלווה אותו קליפ מרשים שצולם בסטוקהולם. ענת מספרת על העבודה על השיר: "אני ודן תורן מכירים הרבה שנים. הוא היה לי מנטור וקיבלתי ממנו המון השראה כמוזיקאית וככותבת, ואני שמחה שסוף סוף יצא לנו לשתף פעולה עם טקסט מקסים שהוא כתב והתחברתי אליו מהרגע הראשון שקראתי. דרך הכתיבה הקסומה של דן מרגישים שאפשר להניח לכל מה שמגביל ומעציב, ופשוט לברוח למקום המושלם הזה שאפשר לחלום בו או לחלום עליו". אהבנו!
לסיכום: מיוחדת ומוכשרת

 

נויה גבע - אן דן דינו

הזמרת הצעירה נויה גבע, עדיין לא בת 13 וכבר מחזיקה בסינגל עם קרוב לחצי מיליון צפיות. השבוע שחררה נויה סינגל שני בשם "אן דן דינו", ונראה כי הוא הולך להצליח כמו קודמו ואף יותר. את השיר כתב טל הנדלסמן והלחין ערן קאשי, שגם על ההפקה המוזיקלית. השיר הוא שיר פופ שמשקף את נויה - מצד אחד תלמידה, ומצד שני את הקריירה המוזיקלית המתפתחת שלה. המסר בשיר אומר שצריך ללמוד כדי להצליח אך יש מקום גם לקריירה.
לסיכום: קטנה אבל גדולה!

 

אור ים - טוב שבאת

אמן חדש שפורץ לחיינו בסערה הוא אור ים, ששחרר השבוע סינגל בכורה - "טוב שבאת". את השיר כתב והלחין בעצמו, והפיק נדב "נאבי" אהרוני. לשיר יש ניחוחות בינלאומיים, ומוכיח כי מה שאפשר לעשות בחו"ל אפשר לעשות גם כאן, ואפילו טוב יותר. את השיר מלווה גם קליפ אורבני בגוונים ורודים כמו שאנחנו אוהבים, והוא מתאר קומדיית מצבים בין בני זוג בה הבחורה היא הדומיננטית והגבר מתון. הדוגמנית בקליפ היא טייטם שטרן ששמה עלה לכותרות הרבה בזמן האחרון, גם בהקשר של בן אל תבורי. אהבנו את השיר בטירוף, ואם כך נראה סינגל הבכורה שלו - אנחנו צופים לו עתיד מעולה.
לסיכום: עתיד ורוד

 

שווה האזנה

אודיה וקובי ממן - מה איתך אבא

לפני חודש וחצי שחררה הזמרת אודיה אזולאי את השיר "מה איתך אבא", שזכה להצלחה מטורפת ולהמון קאברים וגרסאות שונות. השבוע פרסמה אודיה ביצוע שלה ושל הזמר קובי ממן לשיר, ואנחנו לא מפסיקים לשמוע את הביצוע היפה הזה. אהבנו את השילוב!

 

אוריין שוקרון בקאבר לאייל גולן

מהרגע שנחשפנו לאוריין שוקרון בתכנית "הכוכב הבא" אנחנו עוקבים אחריו באדיקות ולא מפספסים אף ביצוע שמפרסם. השבוע פרסם קאבר ספונטני, רק הוא והפסנתר, לשיר "צליל מיתר" של אייל גולן. אנחנו כל כך אוהבים את הקול היפה שלו ויכולים להאזין לו כל היום בלי הפסקה.

 
 

מרגי שר אוליביה רודריגו

השבוע ב"גלגלייב" בתחנת הרדיו "גלגלצ" עם דלית רצ'שטר, התארח מרגי ובחר לשיר את השיר את הלהיט הענק של אוליביה רודריגו "Drivers License" והפציץ את כל האולפן בוייב אייטיז מטורף. תמיד כיף לשמוע קאברים ממרגי, אבל הפעם הוא באמת הראה לנו למה הוא מסוגל וזה פשוט קסום!

 
תגובות