חשופה ואמיצה: אגם בוחבוט בסינגל חדש עם שחר סאול. צילום מסך מהקליפ

חשופה ואמיצה: אגם בוחבוט בסינגל חדש עם שחר סאול

הזמרת והשחקנית המצליחה אגם בוחבוט הוציאה היום (ג') סינגל חדש ועמוק יחד עם שחר סאול שביצע בעברו את הלהיט ''מיליון דולר'' יחד עם נועה קירל

בוחבוט היא אחת האומניות העסוקות בארץ. בין העבודות והסדרות, בוחבוט מובילה קמפיינים שונים ואף מספיקה לשחק במקביל בימים אלה בהצגה המצליחה ''מאמא מיה''. כל אלו לא מנעו ממנה להמשיך ולעסוק במוזיקה, והיא משחררת הבוקר (ג') סינגל חדש בשם "באתי להציל אותך"

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר מדבר על זוגיות שמתפתחת לרעה בין שני בני הזוג- הגבר מנסה להגן ולשמור על האישה, אך עושה בדיוק ההפך- שולט בה, מתנהג בדרך שונה ומשונה על מנת להשאיר אותה בחיקו,בעוד שהיא מחפשת מקום אחר ושיהיה טוב יותר מהעבר. הנושא של השיר צריך להישמע יותר בחברה הישראלית, וצריך להשמיע את קולן של אותן נשים אשר חוות זוגיות אלימה ולא בריאה. 

 
 

הקליפ עשוי בצורה מושקעת ומרשימה- מעין הפקה הוליוודית המבוססת על הסרט ''שומר ראש'' של וויטני יוסטון. החבר של בוחבוט בשיר (שחר סאול) שולח לה הודעות אנונימיות מאיימות, כמו : ''אל תשכחי מי היה איתך בהתחלה''. במהלך הקליפ מעריץ מנסה למשוך את תשומת ליבה של בוחבוט, אך החבר שלה הודף אותה ממנו ומתפתח ריב ובסופו פרידה. כיף לראות אומנית כמו בוחבוט שמה דגש על הנושאים החשובים האלה, ואנחנו מקווים שנזכה לראות עוד אומנים פועלים בעקבותיה. 

תגובות