לזכרו: עברי לידר בסינגל המוקדש ליונתן פריג'. אלון קידר

לזכרו: עברי לידר בסינגל המוקדש ליונתן פריג'

המוזיקאי המוכשר יונתן פריג היה אמור לחגוג היום (ד') את יום הולדתו, אך לצערנו בשנה שעברה הוא נפרד מאיתנו ונפטר. כחלק מהעבודה שלו, הופיע וכתב שירים יחד עם עברי לידר. והיום, לזכרו של יונתן - משחרר עברי לידר סינגל חדש ומרגש שנכתב קצת לאחר פטירתו • האזינו

יונתן פריג' נחשב לאחד מהגיטריסטים והמוזיקאים המובילים והמוכשרים בישראל. בעקבות פטירתו, הותיר אחריו המוני אנשים כואבים ומתגעגעים. עברי לידר, שאיתו עבד למעלה מעשור ואף כתב איתו שירים, החליט היום (ד') להוציא את הסינגל החדש שלו המוקדש כולו לזכרו ואהבתו ליונתן פריג' ונקרא - "תעצרו את העולם".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר הכל-כך מרגש מלווה עם קליפים ותמונות של פריג' שרק הפכו את השיר לעוצמתי ועוצר נשימה. את השיר כתב כמובן עברי ואת הלחן וההפקה המוזיקלית יצר יחד עם יונתן וינריך. בעקבות המילים היפות, המנגינה והקול המיוחד של עברי עלו לנו צמרמורות שאי אפשר להסביר. בנוסף לשיר הכובש, ייסד עברי לידר מלגה לגיטריסטים מצטיינים בבית הספר רימון שיוצאת גם היא עם השיר.

 

בשמיעה הראשונה אפילו יצא לנו להזיל דמעה והמחשבות וההבנה של כמה החיים הם דבר שברירי וחשוב ריחפו באוויר. עברי הצליח להעביר את כל הרגשות בצורה מדוייקת ולהנציח את פריג' בצורה מדהימה. אנחנו לא נפסיק להקשיב לו בקרוב.

© אלון קידר
תגובות