סיכומוזיקלי: גיא ויהל בחידוש ורן דנקר ממשיך לרגש. צילום מסך מהקליפ

סיכומוזיקלי: גיא ויהל בחידוש ורן דנקר ממשיך לרגש

איזה כיף ששוב יום שישי הגיע ואיתו גם הסיכומוזיקלי שלנו! השבוע גילינו מגוון רחב של שירים חדשים ששיפרו לנו את השבוע והפכו אותו לכיפי ובינהם: שיר חדש ומרגש לסהר טויטו, דודו אהרון בשיתוף פעולה עם אמיר אבו, גיא ויהל בפרויקט "צאן ברזל" ורן דנקר בביצוע מדהים

כמו בכל שבוע, גם היום אנחנו כאן עם הסיכומוזיקלי כדי להציג לכם את כל הטוב שיצא השבוע במוזיקה הישראלית. ברשימה של השבוע נמצאים שירים חדשים של: דודו אהרון עם אמיר אבו, מושיקו מור, סהר טויטו, ליאל אלדדי, גיא ויהל ועוד שלל ביצועים ושירים שהפכו לנו את השבוע למוצלח יותר. האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

דודו אהרון & אמיר אבו - בסוף העולם

השבוע הוציאו דודו אהרון ואמיר אבו סינגל חדש יחד הנקרא "בסוף העולם". החלק המפתיע במיוחד הוא בבית שמגיע לאחר הפזמון, שם דודו שר בערבית בצורה שהדהימה אותנו לגמרי! השיר מדבר על הגעגוע והאהבה שיש לו בשבילה ומלווה בקליפ מיוחד, צבעוני ויפה שצולם בפארק האקולוגי הוד השרון.

לסיכום: מיוחדים ומרגשים!

 

גיא ויהל - עץ הכוכבים

הצמד שלא מפסיק לעבוד לעולם - גיא ויהל, לקחו השבוע חלק מפרויקט "צאן ברזל" ובתוכו "יעלה ויבוא" שבו זמרות וזמרים מחדשים את שירי יורם טהרלב. השיר שאותו חידשו נקרא "עץ הכוכבים" שהוא שיר ילדים התורגם ועובד לעברית על ידי יורם טהרלב. "רצינו לקחת את השיר למקום אחר. לשמור על הישן אבל להכניס לו גם וויב חדש. הוספנו לו מין מנגינה שהפכה להיות סוג של פזמון חדש. זכות גדולה לקחת חלק בפרויקט של אחד מהיוצרים המוכשרים והחשובים בתרבות הישראלית" סיפרו גיא ויהל.

לסיכום: לא מפסיקים להפתיע

 

מושיקו מור - מה תעשי

רגע לפני שפותח את סיבוב ההופעות שלו - גם הפעם התרגשנו לגלות שיצא שיר חדש למושיקו מור והפעם השיר "מה תעשי" שעשה לנו בלאגן בבטן. כמו בכל פעם מחדש, מור ממשיך להפתיע אותנו עם הקול המיוחד והמרגש שלו שיכול לשבור כל לב. את השיר כתבו והלחינו עבורו דודו אהרון, משה פרץ ואבי אוחיון ועם שילוב כזה מיוחד, אין איך להתבלבל!

לסיכום: שומעים ללא הפסקה

 

LINAO - מה אני מבקש

את הזמר הזה אתם בטח עדיין לא מכירים. שם הבמה שלו הוא "LINAO" שנוצר מצירוף אותיות של בני משפחתו אך השם האמיתי שלו הוא איתי וייס. איתי התחיל את דרכו כשחקן כדורגל אך בעקבות פציעה, היה צריך למצוא דרך חדשה ולפרוש מהעולם. מכאן מצא את המוזיקה וכך גם יצר את השיר הראשון שלו "מה אני מבקש". השיר מלא בנגיעות לטיניות ובהחלט גרם לנו להתמכר.

לסיכום: מבקיע לא רק במגרש

 

SaffeK - When It Rains

"ספק" הם להקת רוק אלטרנטיבי שמוביל הזמר והמפיק אורן אמיתי. השבוע, הם שחררו יחד עם הגשם הראשון את הסינגל החדש שלהם "When It Rains" המספר על אדם בודד שמחפש את גאולתו בתור ארנב. את קליפ הסטופמושן המיוחד יצר אורן יחד עם שקד קציר. וזה מה שאמר על השיר - "When it rains הוא בין השירים האישים, הכואבים והאהובים עלי שיצרתי. אני גאה ומאושר שזכיתי לעבוד עם שקד המדהימה ויוצרים רבים ומופלאים בשביל להביא את הארנב השבור, כוכב הקליפ, לחיים ואולי גם לתת גאולה קטנה בשבילו ובשבילי".

לסיכום: יצירתי ועמוק

 

טל שטיין - הכל נרגע

את השם טל שטיין בטח כבר שמעתם בעבר כי הספיק לא מעט. טל הוא כותב, מלחין ומפיק מוזיקלי, עובד כזמר ליווי יחד עם עדן בן זקן, עדן חסון וזהבה בן ואפילו לקח חלק בלהיטים של הזמרים הכי נחשבים בארץ. השיר החדש שלו "הכל נרגע" נכתב במהלך תקופת הקורונה והוא לגמרי הרגיע אותנו.

לסיכום: אהבנו מאוד

 

סהר טויטו - כביש מהיר

את סהר טויטו הכרנו לראשונה בעונה האחרונה של "הכוכב הבא", שם ריגש אותנו עם ביצועים מדהימים! השבוע הוציא את סינגל הבכורה שלו "כביש מהיר" שגם הפיק בעצמו. סהר הוא יוצר, כותב, מלחין והפיק מוזיקלית אמנים כמו אליעד נחום, גיא מזיג, מוש בן ארי, עדן אלנה, חן אהרוני ועוד... השיר מדבר על האובדן של אביו והתחלה חדשה שבאה בעקבותו. הקליפ מהמם ביופיו ורואים את ההשקעה בו.

לסיכום: יהפוך לכוכב

 

ליאל אלדדי - כמה מלחמות

כמה חיכינו וסוף סוף הגיעה אישה כדי לתפוס מקום חדש בכיסא המוזיקה הים תיכונית. ליאל אלדדי היא בת 26 וכבר בגילה הצעיר מראה לנו כמה כישרון יש בה. סינגל הבכורה שלה נקרא - "כמה מלחמות" ועליו סיפרה "מאז שאני זוכרת את עצמי אי שם בגיל 3 אני אוהבת לשיר. תחושת האושר שאני מרגישה כשאני שרה לאנשים והם מתרגשים לא ניתנת להסבר במילים. מוזיקה זה אוויר לנשימה בשבילי, זה הכל לכן תמיד היה לי ברור שאני אעסוק בזה והנה הגיע הרגע. אני שמחה לחלוק איתכם את השיר הראשון שלי".

לסיכום: המון בהצלחה

שי בלנקו - איכ בין דו

אחרי שיצא עם שני שירים שהצליחו מאוד, מוציא שי בלנקו את השיר השלישי שלו - "איכ בין דו" המספר את סיפור חייו ואת החלומות שלו. השיר עוסק במי שהוא - ילד מבחנה שנולד למשפחה תימנית עם מראה קצת שונה, דבר שהקשה עליו למצוא את המקום שלו. יחד עם הצפייה בקליפ, לא מצפים שהסגנון המיוחד הזה יצא משי - וזה לגמרי הפתיע אותנו.

לסיכום: מצפים לעוד

שווה האזנה

רן דנקר - אהבה כמו שלנו

כחלק מהתוכנית "מדינה בדרך עם הדר מרקס" בגלגל"צ, התארח דנקר השבוע ובחר לבצע את השיר החדש של שרית חדד - "אהבה כמו שלנו" ואפילו הוסיף קטע קטן מהשיר "אהבה כזו" של עידן רייכל וזהבה בן. על השיר סיפר רן - "לקאבר יש משמעות, אתה בוחר שיר שאתה אוהב, שיר שיש לו אמירה ואז הוא נהיה גם שלך". הביצוע מדהים ומיוחד, רן בחר לקחת את השיר למקום שלו והפך אותו בגדול ולנו את הבטן!

 
תגובות