סוויטי בראיון לפרוגי: ״לא קשה להיות אישה בעולם ההיפ הופ, קשה להיות אישה בעולם בכללי״. באדיבות MTV ישראל

סוויטי בראיון לפרוגי: ״לא קשה להיות אישה בעולם ההיפ הופ, קשה להיות אישה בעולם בכללי״

רגע לפני טקס ה-EMA של MTV בהנחייתה, תפסנו את הראפרית המבטיחה בעולם, ״סוויטי״ לראיון מיוחד בו חלקה איתנו את ההתרגשות מהטקס, על השנה האחרונה שלה וגם - מה יותר חשוב לה- פרסים או הצלחה בטיקטוק?

טקס ה-EMA שידור השנה מהונגריה עוד רגע כאן (ה-14 בנובמבר), ורגע לפני שמחלקים את הפרסים הגדולים באירופה, תפסנו את מנחת הטקס, הרפארית העולה ומכובשת את עולם המוזיקה - סוויטי, לראיון מיוחד!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

״אני אוהבת את השורשים הפיליפינים שלי״, שיתפה הכוכבת בשאלה על הנושא והוסיפה, ״אני מרגישה מבורכת ושמחה לגדול למשפחה שיש לה שורשים פיליפינים מסורתיים״.

יש לך כישורים נסתרים שאנו לא יודעים עליהם?

״האמת שאני לומדת לנגן בפסנתר עכשיו, אז אני מקווה שבמופע הבא שלי תראו אותי מנגנת בפסנתר״. בנוסף, סוויטי שיתפה כי היא ממש אוהבת את מריה קארי, במיוחד בזכות שמונה האוקטובות הידועות שלה, וכי הייתה שמחה להוציא עמה שיר לכריסמס.

© Gettyimages.IL/Amy Sussman

אילו דברים למדת מההורים שלך?

״מאמא שלי למדתי לעשות את שיעורי הבית ולהתמיד גם אחרי שעות בית הספר כדי ללמוד, ומאבא שלי למדתי להיות ספורטיבית ותחרותית״.

כמה קשה להיות אישה בעולם ההיפ הופ?

״לא קשה להיות אישה בעולם ההיפ הופ, כמו שקשה להיות אישה בעולם באופן כללי. אני לא חושבת שמכבדים אותנו כמו את הגברים, אני מרגישה שכנשים אנחנו תמיד צריכות להסביר את עצמנו״.

© Gettyimages.IL/ Frazer Harrison

השיר שלך, ״Best Friend״, הוא שיר שבלט השנה. האם את מרגישה שככל שאנחנו מתבגרים יותר יש לנו פחות חברים שאנחנו יכולים להגדיר כחברים הכי טובים?

״אני לא יכולה לדבר בשם כולם, אבל בגלל שאני אישית עובדת כל כך הרבה אין לי זמן להיות חברה הכי טובה או לתחזק חברות טובה כזאת״.

איך מתמודדים עם חברה טובה שמשחקת בך  - את סולחת ונותנת לה צ׳אנס נוסף?

״מבחינתי אין צ׳אנס נוסף״.

איך את מרגישה עם זה שמאזינים לך ולשירים שלך ברחבי העולם?

״אני חושבת על זה שכולם אוהבים לבלות ואני רוצה להאמין ולקוות שהמוזיקה גורמת לאנשים לרצות לבלות עם האווירה והאנרגיה שלי, אני בחורה של אנרגיה. המוזיקה שלי נועדה ונוצרה כדי לתת לאנשים כוח״.

השנה שלך הייתה מבין המוצלחות בקריירה שלך. מוזיקה מצליחה, שיתופי פעולה טובים, הופעות ועכשיו גם ה-EMA. איך זה מרגיש לעבור את כל החוויה הזאת בתקופת הקורונה?

״כשאני מייצרת תוכן ומוזיקה מהנה אני נזכרת שהסיבה שבגללה שבכלל התחלתי הייתה כדי להתחבר למעריצים שלי. אני יודעת שאנחנו עדיין בתוך תקופת הקורונה, אבל אני מקווה שלפחות ביבשת שלי, המוזיקה שלי עזרה למעריצים להתחבר אליי ואל כל מה שעשיתי״.

 

אנחנו עדיין תחת המגפה. את מוצאת את עצמך גם יוצאת החוצה אל הרחוב?

״אני יוצאת החוצה רק כשזה נחוץ. בנוסף, לוח הזמנים שלי כל כך עמוס, כך שאני לא באמת רואה את עצמי יוצאת החוצה שלא למטרת עבודה״.

שיתפת בעבר על כך שהיה חשוב לך וכמה שזה הרגיש טוב עבורך להכנס לטרנדים בטיקטוק עם המוזיקה שלך, האם את מרגישה שכיום זה יותר חשוב לך למשל מלקבל פרסים?

״אני חושבת ששניהם באותה המידה. כי כשאני רואה טרנדים זה מאפשר לי לראות שאנשים נהנים מהמוזיקה שלי, ובמקביל כשאני רואה את המועמדויות שלי אני מרגישה שמכירים בעבודה הקשה שלי ושהיא זוכה להכרה״.

עכשיו כשאת מפורסמת, שינית משהו בגלל הידיעה שיש מעריצים מאחורייך?

״ברגע שהבנתי שהמטרה שלי היא לעורר השראה ולהעצים אחרים, אני באמת חושבת על כל מה שאני עושה. אני רוצה לוודא שאני תמיד מעוררת השראה בתחומים שלי״.

 

מה את מתכננת לנו לטקס?

״יש לי משהו כמו 10 לוקים. אתם הולכים ליהנות! אני מתרגשת לראות את כל האמנים שיופיעו, מתרגשת להנחות ואפילו להיות מועמדת בעצמי״.

"2021 MTV EMAs" ישודר בשידור חי בערוץ MTV ביום ראשון, 14 בנובמבר בשעה 21:00 מהספורטארינה שבפאפ לאזלו בהונגריה.

תגיות
תגובות