אין אותה יותר: אן בי בסינגל חדש. באדיבות יח"צ

אין אותה יותר: אן בי בסינגל חדש

אן בי, אחת הכוכבות הצעירות והמצליחות בארץ, מוציאה היום (ג׳) סינגל חדש בסגנון קייפופ שעומד לכבוש את הרשתות החברתיות ולהיתקע לכולנו בראש בדיוק כמו הקודם לו

אם את אן בי אתם עדיין לא מכירים, לא ברור איפה הייתם בשנתיים האחרונות, וכדאי שתתחילו לשנן את השם. הסיפור של אן בי מזכיר מעט את סיפורה של נועה קירל, ואם הוא ימשיך כך, אין ספק שמובטח לה עתיד מזהיר. הכוכבת הצעירה התחילה את דרכה בגיל 11 בלבד, ועוררה סערה וביקורות רבות ברשתות. ממש כמו שקרה לקירל, בהתחלה חשבו שהיא פרובוקציה זולה או טרנד שיחלוף, אך מאז אן בי הספיקה להוכיח לכולם בכל פעם מחדש, שהיא כאן בשביל להישאר. הלהיטים הגדולים שלה צברו יחד מיליוני צפיות, היא הופיעה על במות גדולות, וכבשה יעדים גדולים שלא מביישים אמנים מבוגרים ממנה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

היום (ג'), כשהיא בת 13, מוציאה אן בי את הסינגל הבא שלה, שללא ספק צפוי להפוך ללהיט נוסף. השיר נקרא "אין אותי יותר", ניתן להבחין במוטיב חוזר של שימוש בסלנגים מוכרים והחדרתם למודעות הציבור כך שיהפכו למין סימן היכר שלה. היא עשתה זאת כבר בלהיט שלה "עשר מתוך עשר", שגרם לכולנו להתחיל לזמזם את השיר בכל פעם ששומעים את הביטוי. הסינגל "אין אותי יותר" הוא מז'אנר הקייפופ, שאחראי על לא מעט מהלהיטים המצליחים בארץ ובעולם. אפשר לשמוע בשירה החדש של אן, קריצות מוזיקליות לשיריה של אלה לי להב - מה שמבטיח לנו להיט ממכר.

 

מרגיש שהזמרת מתבגרת עם השירים שלה, וגם השיר הזה החל מהמילים שלו ועד הקול שלה, בוגר יותר מקודמיו. מילות השיר שכתבה צליל קליפי, מעבירות מסר פמיניסטי, עצמאי וחזק. "יש לי את עצמי ...ולא צריכה אחת אחרת!" וגם "לא אנלא הולכת עם הזרם, מה שלא עושה לי טוב אני חותכת בשנייה" היא שרה ללא היסוס ובביטחון.

אי אפשר שלא להתייחס אל הקליפ המיוחד והלא שגרתי שיצרו לשיר. הקליפ הוא סרטון אנימציה בהשראת תרבות הקייפופ, הוא נראה ממש כאילו הוא לקוח ממשחק מחשב המותאם באופן מדויק למאפייניו של גילה של הזמרת הצעירה.

תגיות
תגובות