סיכומוזיקלי: מור רביעי מרימה וקווין רובין מפתיע. צילום מתוך הקליפ

סיכומוזיקלי: מור רביעי מרימה וקווין רובין מפתיע

כמו בכל שבוע אנחנו שוב כאן עם הסיכומוזיקלי שלנו והפעם רגע לפני הסופ"ש - הנה כל השירים שיצאו השבוע ואסור לכם לפספס. בינהם: מור רביעי חוזרת ומרימה, או.בי.די ורון נשר בדואט פרוע, איה כורם מחדשת שיר ישן וקווין רובין בקאבר שמתאים במיוחד לו

אם תהיתם לעצמכם מה השירים הכי טובים שיצאו השבוע או אם פספסתם משהו מיוחד שיצא בעולם המוזיקה - אנחנו כאן בשבילכם! כמו בכל שבוע, סידרנו לכם רשימה של השירים שאתם פשוט לא רוצים לפספס. השבוע יש לנו את מור רביעי, איה כורם, או.בי.די ורון נשר, ראם בקאל ועוד מגוון זמרים מוכשרים שעשו לנו את השבוע! מוזמנים להצטרף אלינו ולהאזין לכולם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מור - לא אכפת לי

מור רביעי הכוכבת שכבר מזמן הפכה לאחת מפורצות הדרך בז'אנר הים תיכוני, הוציאה השבוע סינגל מיוחד שנקרא "לא אכפת לי". השיר היה פתיחה מעולה של הבוקר והיא הצליחה להרים לנו בטירוף! בשיר החדש היא מחזירה אותנו לקצב הים תיכוני של פעם ומראה לנו כמה היא שווה כמו כל פעם מחדש.

לסיכום: אלופה

 

האחים דוליס - לגור בנפרד

הנה סינגל שנתקלנו בו שפשוט היה כיף לנו להקשיב לו. האחים דוליס (יואב ולירי) - יצרו שיר מתוק ויפה שנקרא "לגור בנפרד" וכמובן מדבר על לגור לבד אחרי כל כך הרבה זמן שגרים עם בן זוג. השיר מעביר אותנו רכבת הרים של רגשות ומראה לנו איך להסתכל דווקא על הדברים הטובים בתהליך ולא בהכרח על מה שקשה. גם הקליפ מאוד יפה ותואם לקול ולרגש שיצרו האחים.

לסיכום: אהבנו מאוד

 

ראם בקאל - לשרוף הכל

ראם בקאל - שם שאנחנו בטוחים שתשמעו עוד הרבה. השבוע, אחרי דרך מטורפת שעברה בלהקה צבאית, בית הספר רימון ומסע ארוך בארה"ב - שיחרר את הסינגל הראשון מתוך אלבום הבכורה שלו - "לשרוף הכל". ראם הוא מהכוכבים שרק חיכינו שיגיעו אלינו. הוא עובד בצורה מקצועית ומדויקת ועל סינגל כזה ממש לא היינו מצפים לדעת שהוא סינגל ראשון. השיר מדבר על הקושי בהתמודדות עם כעסים, אכזבות, חוסר הסתדרות ואיך המוזיקה מנצחת את כל אלו.

לסיכום: מחכים לאלבום

 

או.בי.די ורון נשר - שכונה

הראפר או.בי.די (אור בן דוד), חוזר אלינו שוב עם שיר מיוחד והפעם - שיתוף פעולה עם רון נשר שנקרא "שכונה". אחרי שהספיק לעבוד עם שלל זמרי היפ הופ מוכרים ולהוציא חמישה אלבומים, הסינגל החדש הוא השיר השלישי מתוך האלבום החדש שלו "פאנקילישסוואגי" שצפוי לשחרר בקרוב. שיתוף הפעולה עם רון נשר הוא דבר שלא ידענו שאנחנו צריכים - מלא בכיף ומרים בטירוף.

לסיכום: מרימים לנו

 

איה כורם - יונתן שפירא

השיר "יונתן שפירא" הוא אמנם לא שיר חדש, אבל בתקופה האחרונה זכה להפוך ללהיט חדש בטיקטוק והגיע ליותר מ-3,000 סרטונים. כתגובה, החליטה איה כורם לא להישאר בצד, לחזור לקדמת הבמה ולשחרר ביצוע מחודש לשיר. בימים אלו היא עובדת על אלבום מחודש לכל הלהיטים משני האלבומים הראשונים שלה ופייר? מחכים כבר לשמוע.

לסיכום: מחדשת ומפתיעה

 

גיל רבינוביץ' - כמה שטויות

זמר חדש שמצטרף לרשימה שלנו השבוע הוא גיל רבינוביץ'. השיר ששיחרר השבוע - "כמה שטויות" הוא שיר שמדבר על רדיפה של בני אדם אחר החלומות שלהם אל מול "השטויות" והמציאות של היום יום. השיר הזה הוא רק פיסה מתוך אלבום שלם שמתכנן להוציא לנו שיעסוק בחיפוש זהות והוא גרם לנו להסתקרן לגמרי למה יהיה בהמשך.

לסיכום: המון בהצלחה

 

עינן פרל - כוכבים קטנים

עינן פרל הוא לא רק זמר אלא גם פסנתרן ומלחין. עד היום זכו שיריו, לחניו ועיבודיו להצלחה גדולה בתחנות הרדיו וגם בקרב הקהל. השבוע שחרר עינן את הסינגל החדש שלו "כוכבים קטנים" בדרך לאלבום חדש שנשמע גם כמו מן תפילה אישית ויפה המביאה אותנטיות שחסרה לנו כבר הרבה זמן. על הלחן, המילים, ההפקה, העיבוד והתזמור - אחראי עינן שעשה הכל בצורה מקצועית ומיוחדת.

לסיכום: פשוט מוכשר

 

ליאנה - אפקטים

ליאנה אברוך רק בת 12 וכבר הספיקה להגיע להמון יעדים מרשימים. אתם כנראה מכירים אותה מהתוכנית "גוט טאלנט" שם היא נתנה את כל כולה והגיעה לגמר או דווקא מהמחזמר המפורסם "אנני" או "רוק בבית הספר". השבוע היא הוציאה את סינגל הבכורה שלה "אפקטים" ושם הראתה לנו את כמויות הבגרות והרצינות שאיתם היא מגיעה אל עולם המוזיקה. לא יכולים לחכות לראות עוד!

לסיכום: עתיד מזהיר

 

עדן יולי - פאזל

עדן יולי עסקה כל חייה במוזיקה. היא בת למשוררת ולמדה במגמות תיאטרון ומוזיקה, הופיעה בלהקות נוער ואפילו החלה בלימודי משחק ב"ניסן נתיב" כדי לפתח את האומנות שלה. השבוע שיחררה את הסינגל החדש שלה שאותו כתבה והלחינה יחד עם עומרי "69" סגל ויובל ניאזוב כהן. השיר מדבר על מערכת יחסים קשה ומראה את הכוחות הנשיים שיש בכל אישה לקום ולהשתחרר ממנה. כבר מהסינגל הזה אפשר לראות איך עדן מביאה את האמת שלה והיצירתיות ובטוחים שהיא תמשיך לייצר מוזיקה כזו.

לסיכום: איכותית ואמיתית

 

שווה האזנה

קווין רובין - ג'וני

הנה הפתעה שלא חשבנו שניתקל בה השבוע. קווין רובין המוכשר החליט להוציא קאבר לשיר "ג'וני" של בר צברי והשאיר אותנו מודהמים. קווין לא מפסיק לקחת פרויקטים ולהראות לנו את היכולות שלו וגם הפעם - בחר שיר שמתאים בדיוק לקול שלו ומראה עד כמה הוא מוכשר. מקווים לשמוע עוד!

 
תגובות