לאחר שנה: הקאמבק של הראל מויאל!. צילום : ציקי רווח

לאחר שנה: הקאמבק של הראל מויאל!

16 שנים עברו מאז שהראל מויאל כבש את המקום הראשון על במת "כוכב נולד", עכשיו הוא יוצא לדרך חדשה ומשחרר סינגל חדש שכתב והלחין בעצמו העונה לשם "צ'רלי"

לפני 16 שנים גילינו את הראל מויאל על במת "כוכב נולד" ושם הגיע אל המקום הראשון. מאז, כבש פסגות וכיכב בראש מצעדי הפזמונים אך גם חווה מהמורות שגרמו לו לרדת מתחת לראדר תקופה ארוכה, אך כעת הוא מככב ובגדול! היום (ה') משחרר סינגל חדש שכתב והלחין בעצמו. הראל מפתיע ושונה לחלוטין ממי שהכרנו קודם לכן, הסינגל העונה לשם "צ'רלי". "צ'רלי" הוא השיר הראשון מיני רבים שעתידים לצאת ממגוון שיריו של מויאל.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הסינגל החדש מספק לנו ראי לצד אחר מזה שהכרנו של הראל, סינגל בסגנון אלקטרוני אתני עם נגיעות ים תיכוניות. וטקסט עם קריצה והומור מציאותי על החיים, העטוף בקליפ אנימציה מושקע המעביר את האווירה הרצויה. בנוסף, בשיר עושה הראל מחווה לחברתו משכבר הימים אהובה עוזרי ז"ל עם קריצה לאחד משירייה ובכך מוקיר לה תודה על חברות ארוכת שנים.

 

כך מספר מויאל על הדמות אותה יצר בשיר: "צ'רלי הוא בחור שחי לצד החיים ולא את החיים עצמם. יצרתי דמות שראיתי בחברים, בסביבה וגם בעצמי. בחור שגדל בדימונה עם חלום גדול להצליח בעיר הגדולה, שהתעורר יום אחד וגילה שהוא בן 40, בלי משפחה ילדים וקריירה. 'צ'רלי' הוא מסוג השירים שגורמים לך לחייך ולהתאהב בשחקן הראשי''.

תגיות
תגובות