תשוקה אמיתית: חן בלו בראיון כנה על הכניסה לעולם המוזיקה. שריי עוז

תשוקה אמיתית: חן בלו בראיון כנה על הכניסה לעולם המוזיקה

חן בלו אמנם רק בן 17 אך שלושת הסינגלים שלו צברו ביחד מאות אלפי צפיות. תפסנו את הזמר הצעיר והמוכשר לראיון אישי שאי אפשר לפספס

השנה 2021 ולכולם כבר ברור שעולם המוזיקה שייך לאמנים הצעירים שמחכים לפרוץ. חן בלו הוא אמן צעיר בתחילת דרכו, ואין ספק שהוא הבטחה בתחום. גם בלו נבחן לתוכנית ריאלטי בתקווה לפרוץ, אך כמו מאות אמנים מוכשרים לא התקבל. למרות זאת הוא לא מוותר על הקריירה המוזיקלית - הוא יוצר, כותב, שר ואף בתהליכים של כתיבת סרט. התשוקה שלו לאומנות ניכרת בקולו כל פעם שהוא מדבר על היצירה שלו. תפסנו את חן בלו לראיון כנה ואישי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת לעסוק בתחום של המוזיקה?

"נראה לי שזה היה באיזור כיתה ד' כזה. זה בכלל התחיל מזה שקנאתי באח שלי. הוא עשה אודישן לבית הספר למוזיקה וממש קינאתי בו אז התחלתי לשיר גם״. הוא מספר ומצחקק במבוכה. "שנה אחרי זה גם אני עשיתי אודישן, לא התקבלתי אבל משם התחילה הדרך, זה התפתח ואז התחלתי ללמוד פיתוח קול".

מה משך אותך דווקא לתחום הזה?

"חיכיתי לעלות לכיתה א' כדי להירשם לחוג משחק. הבמה תמיד משכה אותי. תמיד רציתי שהעיניים יהיו עלי ושהפוקוס יהיה עלי, זו אחת הסיבות שאני אוהב את המקצוע הזה. אני חושב גם שאין מקצוע אחר שאני אעסוק בו בעתיד. מאז ומתמיד זה משך אותי נורא. תמיד חלמתי להופיע על במות גדולות ושיהיו לידי רקדנים. כל העניין של התלבושות, של ההופעה, של הנראות החיצונית, תמיד סקרן אותי".

 

איך המוזיקה באה לידי ביטוי בחיי היום יום שלך? זה חלק משמעותי מהחיים שלך?

"בטח. קודם כל אני כותב ומלחין את השירים שלי. זאת אומרת שחצי מהדברים שקורים לי בחיים אני פשוט הופך לשירים. כל סיטואציה הכי קטנה נכתבת בפתקים ואז אני מגיע הביתה, יושב על הפסנתר והופך את זה לשיר. אני יכול פתאום באחת בלילה לכתוב משפט ובמקום לישון, לכתוב שיר. בכללי מוזיקה זה חלק ממני. אם אני עצוב אני שומע מוזיקה, אם אני שמח אני שומע מוזיקה".

אתה בן 17, זה עדיין גיל צעיר יחסית. אתה מרגיש שכבר מצאת את הזהות שלך בתור זמר?

"חצי קלאץ', עוד לא סופית אבל אני מרגיש שאני בדרך לשם. לאט לאט השירים שלי מתבגרים, המילים מתבגרות ואפילו הקליפים. נראה לי שאני בדרך לשם".

© שריי עוז

איך אתה מצליח לשלב את כל זה עם הבית ספר והלימודים? יש לך זמן?

"האמת שאני בכיתה י"ב אז זה לא כזה נורא. תמיד בית הספר ידע שזה מאוד חשוב לי. זאת אומרת שהרבה פעמים החסרתי מהלימודים ויצאתי לצילומים והקלטות ואחרי זה השלמתי את זה כמובן".

אתה מגיע מאשקלון שזה פריפריה. אתה מרגיש שיש השפעה מסוימת למקום ממנו אתה בא על ההתפתחות של הקריירה שלך?

"אם להגיד לך את האמת בהתחלה כן הייתה השפעה. היה נורא קשה לאנשים לקבל את הסגנון שירה הזה, הפופי יותר. גם בחיצוניות, "האובייס" זה ללבוש מותגים ופתאום אני בא להם עם קליפ ולובש ורוד או כל מיני דברים כאלה. אז כן היה לאנשים קשה לקבל את זה. גם ביסודי עברתי חרם. תמיד זה הלך איתי אבל למדתי לא להילחץ מזה".

© שריי עוז

אמרת חרם. אז איך החברים והסביבה הגיבה כשהתחלת לשחרר את המוזיקה שלך?

"יש לי מספר חברים באמת מצומצם שאני יכול לספור לך אותם על שתי ידיים. החברים האלו באמת נורא תמכו בי ועדיין תמיד תומכים בי. האמת שגם בכללי לא נתקלתי כל כך בתגובות רעות מהקהל. דיי קיבלו את זה יפה".

מה השאיפות שלך בתחום? איפה אתה רואה את עצמך בעוד כחמש שנים?

"על הבמות הכי גדולות בארץ. כרגע אני רואה את עצמי מצליח בעיקר בארץ, בין אם זה פסטיגלים, סדרות, תפקידים ראשיים. אני גם כותב סרט. אז גם החלום שלי שיפיקו את הסרט הזה ולשחק בו ושהמוזיקה שלי תצליח ולזכות במלחין השנה. השאיפה המרכזית היא להיות מהמובילים בארץ".

© שריי עוז

מה הז'אנר המוזיקלי שאתה שומע? ואת אותו הז'אנר שאתה שומע אתה גם יוצר?

"האמת שאני שומע דיי הכל, הג'אנר העיקרי שאני שר ויוצר זה פופ אר אנד בי".

אמרת לנו שאתה כותב סרט. תספר עוד על זה. איך זה התחיל?

"זה התחיל מרעיון שפשוט היה לי. האמת שאני רק בהתחלה של זה עדיין. זה סוג של דרמה רומנטית על איזשהו מחנה קיץ".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by BELLO (@chenbello_)

אמרת שנבחנת בילדות לבית ספר למוזיקה. היית רוצה לנסות בעתיד תוכנית ריאליטי של שירה? זה משהו שמדבר אליך?

"כן. האמת שאני לא פוסל את זה ויכול להיות שאני אעשה. אני ניסיתי גם בשנים הקודמות. פשוט חושב שלא הייתי מספיק מוכן לזה ויכול להיות שאלו הסיבות שלא עברתי. אבל חד משמעית אני חושב שאני אנסה".

תגיות
תגובות