סיכומוזיקלי: אלישע בנאי עם תום אבני ואליעד מסכם שנה. צילום מסך מיוטיוב

סיכומוזיקלי: אלישע בנאי עם תום אבני ואליעד מסכם שנה

השבוע בסיכומוזיקלי - אלישע בנאי בשיר מרגש, שילוב מיוחד של קובי אפללו עם נופר סלמאן, עדן חסון בקאבר מיוחד ואליעד מסכם שנה עם כל הלהיטים הבינלאומיים שיצאו. סידרנו לכם בדיוק כמו בכל שבוע את השירים הכי חמים וחדשים שיצאו השבוע שרק מחכים שתקשיבו להם!

כמו בכל שישי, גם היום אנחנו כאן כדי לסכם לכם בצורה מיוחדת את השבוע שעבר עלינו בעולם המוזיקה. השבוע נחשפנו להמון שירים חדשים של היוצרים והיוצרות הכי מוכשרים בארץ ובינהם: אלישע בנאי בשיר חדש, שיתוף פעולה של קובי אפללו ונופר סלמאן, אתי רומנו בשיר על אבא, עדן חסון בקאבר חדש ועוד המון מדהימים. האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אלישע בנאי - שביל אופניים

בכל פעם מחדש אנחנו נהנים לגלות שיר חדש של אלישע בנאי ומתרגשים להקשיב לו. השבוע הוציא את השיר "שביל אופניים" שעל המילים והלחן הוא עצמו אחראי, על ההפקה המוזיקלית עומר ג'ו נווה וגם על העיבוד שניהם יחד עם יהלי קורן ונועם גריידי. בקליפ מככבים תום אבני, ליר וכץ ודב נבון שעשו בעצמם עבודה מדהימה. אנחנו לא יכולים לחכות ל-EP החדש שלו שממש בקרוב עומד להגיע אלינו!

לסיכום: פשוט קסום

 

אתי רומנו - לאבא

פתיח השיר "לאבא" של אתי רומנו שיצא השבוע, מתחיל במילים המוכרות לכולנו "נומי נומי ילדתי" שאותן מדקלמת רבקה זוהר וכבר עושות צמרמורת עוד לפני שמתחיל השיר עצמו. על המילים אחראית כמובן אתי, על הלחן עמיר בניון ועל ההפקה המוזיקלית והעיבוד אודי תורג'מן. כך סיפרה אתי - "מערכת היחסים שלי עם גברים ומערכת היחסים שלי עם אבא שלי יושבות על אותו הציר, והשיר הזה הוא הגרעין של השירים שלי. זה השיר הכי אישי, חשוף וחשוב שלי".

לסיכום: מרגשת

 

עמית קפון - איך שבאלי

את השם עמית קפון בטח כבר שמעתם כי ממש כרגע הוא לוקח חלק בפסטיגל בתור אחד הרקדנים המובילים. השבוע הוא הוציא את השיר "איך שבאלי" שמדבר בדיוק על החיים שלו בתור רקדן, יוצר ואמן. על השיר עמית מספר - "הריקוד מאז ומתמיד היה חלק ממני והוביל אותי. אני רוקד איך שבאלי משמע אני עושה מה שאני רוצה ואיך שאני מרגיש. זה היה תהליך מדהים ולהפתעתי גם מהיר שהשנייה שהתיישבתי לכתוב המילים פשוט נשפכו לי על הדף".

לסיכום: הכי אמיתי שיש

 

קובי אפללו ונופר סלמאן - מילים שקופות

שיתוף הפעולה של קובי אפללו ונופר סלמאן לא יכל להשאיר אותנו שקטים. לא ציפינו לדואט כזה יפה והשילוב המיוחד של שניהם יצר הרמוניה מדהימה. את השיר כתב קובי יחד עם אבי אוחיון במשך כמה שנים עד שפגש קובי את נופר סלמאן והבין שהשיר הזה מתאים במיוחד לה. כך קיבלנו את היצירה הזו וגילינו מחדש את היכולות הוואקליות והכישרון של שניהם.

לסיכום: מוכשרים

 

סלט גרוב והמצמד - רע חשתי

בעבר כבר הכרנו את ההרכב 'סלט גרוב' שבו נמצאים ליאת הבר, בועז 'טיון' גילר ודיג'יי פופלובה ועכשיו הוציאו את הסינגל החדש שלהם יחד עם 'המצמד' שנקרא "רע חשתי". השיר הקצבי מעביר מסר חברתי חשוב שמדבר על תרבות הצריכה, החיצוניות, הפנימיות והדברים שבין לבין. אנחנו מרגישים שהמסר של השיר לגמרי חשוב וכל כך כיף לראות אומנים בישראל שמתייחסים גם לנושאים כאלה ומעבירים לנו מסרים בשירים שלהם. הקליפ גם מאוד מיוחד ומעט מוזר, דבר שהופך את השיר למעניין וכיפי יותר.

לסיכום: חשוב ומיוחד

 

יפית טסה - אן

בדרך לאלבום הבכורה שלה שצפוי לצאת בשנה הקרובה, שיחררה השבוע יפית טסה את השיר "אן" שאותו הלחינה וכתבה בעצמה עם העיבוד וההפקה המוזיקלית של גיא ויהל. הייחודיות של יפית נראה בשיר הזה במיוחד ובו היא מספרת על המקום הכי אישי ואינטימי שלה. השיר מציג דיאלוג עם קולה הפנימי שמנסה לצאת מהבועה שנמצאת בה.

לסיכום: אישי ונעים

ללי - יוצא לי דפוק

אחד השירים הכי נעימים שיצא לנו לשמוע השבוע הוא "יוצא לי דפוק" של ללי - אחת מהמתמודדות הבולטות והמדהימות שראינו "בכוכב הבא 2020". ללי מציגה לנו את הצד הכי יפה ורך של המוזיקה ומשלבת את הפופ, האר אנד בי ו-"המוזיקה מהבית" - קווקז. על המילים שי פינטו וגם על הלחן עם ללי. על ההפקה והעיבוד המוזיקלי רוני בראון ואיתי צוק ואין ספק שכולם עשו עבודה מעולה.

לסיכום: התמכרנו!

 

שווה האזנה

עדן חסון אקוסטי

רק לפני שבועיים שחרר עדן חסון את השיר "מה פספסתי" וכבר השבוע זכינו לקבל ממנו עוד קצת כשהעלה לאינסטגרם שלו את הגרסה המיוחדת והקצרה במיוחד (דקה אחת בלבד) לשיר. עדן נותן לנו הפעם מקום אינטימי יותר וגורם לנו להרגיש הרבה יותר טוב אחרי ביצוע כזה מיוחד ואישי. שמחים לשמוע אותו תמיד.

אליעד - משאפ שירי 2021

כבר ידוע שאנחנו מעריצים מושבעים של הקאברים של גלגלצ אבל הפעם נתקלנו בסיכום השנה של אליעד ב-"לייב במדינה בדרך" והיינו חייבים להראות כמה הוא מוכשר. אליעד סידר לנו משאפ של כל השירים הבינלאומיים הכי טובים שיצאו השנה בקאבר כיפי שרק עושה חשק לרקוד ולחייך. פייר? כרגיל, אנחנו התאהבנו!

 
תגובות