סיכומוזיקלי: ההרכב המיוחד עם כל הכוכבים האהובים. צילום מסך מגלגלצ

סיכומוזיקלי: ההרכב המיוחד עם כל הכוכבים האהובים

שנה חדשה התחילה לפני פחות משבוע, אבל הסיכומוזיקלי עדיין פה כדי להעביר לכם את הזמן, להכיר לכם שירים ואמנים חדשים וגם היום - מפוצץ לגמרי בשירים הכי מדהימים שיצאו השבוע! בין השירים שנמצאים: הכירו את ההרכב עם הכוכבים המעולים, לירון לב בשיר לבת שנולדה לו ועוד המון. מוזמנים להצטרף!

התחילה לה שנה חדשה ובין כל ההתרגשות שבאוויר והאווירה המטורפת, גם השבוע יצאו המון שירים חדשים שגרמו לנו להתרגש, לשמוח, לבלות ובעיקר - להנות מהמוזיקה החדשה שנחשפנו אליה. השבוע בסיכומוזיקלי: לירון לב מקדיש שיר לתינוקת החדשה, ההרכב "ראשטוב" עם שיר חדש ויפה, מארינה מקסימיליאן מדהימה מחדש ועוד המון שווים ומיוחדים. האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לירון לב - חיכיתי לך שנים

בימים אלו מופיע לירון לב על המסך של כולנו ב-"אקס פקטור" ברשת 13, במטרה אחת חשובה - לייצג את ישראל בארוויזיון יחד עם הפרטנרית שלו למסע, עדי כהן. אך זה ממש לא הדבר המשמעותי והמרגש ביותר שקורה כרגע בחייו של לירון. לב שנמצא בתהליך הורות משותפת עם חברה טובה, ציפה זמן רב בהתרגשות ללידת התינוקת שנולדה. לרגל המאורע המאוד מרגש לירון שחרר השבוע משחרר שיר חדש "חיכיתי לך שנים", שיתוף פעולה ראשון שלו עם היוצר אבי אוחיון. המילים של השיר יפייפיות, נוגעות, מרגשות ומתארות את הציפייה לקראת ההתחלה החדשה של חיים שלמים יחד.

לסיכום: מרגש ברמות

 

ראשטוב - יום חדש

שמחנו להיחשף להרכב "ראשטוב" שבו לוקחים חלק ג'וי ריגר, דוד שאול, עידו (זיגו) אופק, כנרת לימוני ואבישי פרידלר. השבוע יצא הסינגל הראשון מתוך הפרויקט שלהם - "יום חדש". כבר ברגע שבו התחיל השיר הרגשנו את הקסם שכל אחד מהמשתתפים מביא איתו. השיר קצת מזכיר שירי 'לילה טוב' לילדים ואנחנו הוקסמנו בטירוף! בקרוב הם יצאו עם מופע חדש וחגיגי לכל המשפחה שיהיה ב-22.1 בצוותא תל אביב.

לסיכום: אופטימי ומיוחד

 

מארינה מקסימיליאן - מישהו לשמור

כבר במשך עשור שמארינה מקסימיליאן מעשירה את המוזיקה הישראלית בשירים איכותיים ויפים. השבוע שחררה מקסימיליאן את "מישהו לשמור" והשאירה אותנו עם צמרמורות ורצון עז פשוט לאהוב. השיר מתאר כמיהה לאהבה שמגיעה מתוך המקום העמוק והיפה של הלבד. הקול הייחודי, הרך והעדין של מקסימיליאן מתאים באופן מדויק למילים וללחן של השיר שכתבה והלחינה בעצמה. מארינה מספרת שהשיר נכתב והולחן כבר לפני שנים אך נשמר בסוד במגירה וכל מה שלנו נותר לעשות זה להודות שהוא סוף סוף זמין לשמיעה, ולהקשיב לו בימים גשומים.

לסיכום: מאוהבים

 

שירה גבריאלוב - על הכל

הזמרת שירה גבריאלוב כבר ממש בדרך לאלבום אבל רגע לפני היא משחררת אלינו סינגל נוסף הנקרא "על הכל". בשירים שהוציאה עד היום, שירה הייתה מעורבת בכתיבה או בלחן אך הפעם הרגישה חיבור מיוחד לשיר הזה מהרגע הראשון ששמעה אותו ולכן בחרה בו. את השיר כתב אור מילשטוק עם הלחן של עמרי קסטן ולירון בן שמעון. השיר מיוחד ומרגישים שהוא מגיע ממקום מאוד אינטימי ושלם אצל שירה וכל כך כיף להקשיב לו. הטקסט של השיר המחיש לה את הרגש שיש בינה לבין זוגה וכך אמרה - "הדבר הכי מחבר ומאחד הוא פשוט להיות בשקט, ביחד. מאחלת לכולם למצוא את המקום האמיתי הזה".

לסיכום: אהבה אמיתית

 

בן ימין - תבואי לדקה

השיר החדש של בן ימין "תבואי לדקה" תפס את תשומת ליבנו דווקא בגלל הקליפ המיוחד שמתחיל עם שני ילדים במערכת יחסים שבן רגע הופכים לבוגרים. עפנו בטירוף על השיר הקליט והקול הזורם של בן. זה מה שהיה לבן לספר על השיר - "הקצב ללא ספק מסחרר אותי כך שקשה לי לא לזוז ולרקוד עם המנגינה, שיר שכולו אהבה קלילות". ומוסיף "אני מקווה מאוד שתתחברו ליצירה המדהימה הזאת בדיוק כמוני כי השיר הזה נולד לשמח לבבות ואותי הוא משמח בכל רגע".

לסיכום: לא מפסיקים לזמזם

 

ונוס מונרו - Legacy

ונוס מונרו פעיל כבר 7 שנים בתעשיית המוזיקה אבל השבוע יצא לו שיר שהפתיע את כולנו. השיר "Legacy" מראה לנו מה הם טירוף ותעוזה אמיתיים והראפר מוכיח לנו באיזו צורה הוא יכול לעשות את זה. על השיר סיפר ונוס - "בתור בחור גיי בישראל, המורשת שלי מוטלת בספק. בניגוד לאנשים סטרייטים שהמורשת הנורמטיבית שלהם היא משפחה וילדים, אני לא באותו מגרש. השיר מספר על מה שאני מאמין שמהווה את המורשת שלי ומה אני מעביר הלאה בשושלת ובצוואה. השיר הוא הדרך שלי להנציח את מורשתי הביתית".

לסיכום: מלא בתעוזה

שווה האזנה

אגם בוחבוט - Perfect

את אגם בוחבוט ואת הקול הנעים והמלטף שלה אנחנו מכירים עוד מאז שהשתתפה ב-"בית ספר למוזיקה". הפעם אגם מפתיעה אותנו עם קאבר אקוסטי לשיר "Perfect" של לא אחר מאשר אד שירן. הקול של אגם השתלב באופן פשוט מושלם עם נגני הרקע. הביצוע יצא הכי מרגש שיש וזו לגמרי גרסה שהיינו מוסיפים לפלייליסט שלנו.

 
תגובות