חוזר אל השורשים: הראל סקעת בשיר חדש. צילום מסך מהקליפ

חוזר אל השורשים: הראל סקעת בשיר חדש

עם פתיחת סיבוב הופעות החורף שלו, מביא לנו היום (א') הראל סקעת שיר חדש בשם "עד שהשקט יעזוב". שיר אישי וחשוף שמחזיר אותנו אל שורשיו התימניים של סקעת בשיתוף עם אבי אוחיון ויעקב למאי

רק עכשיו החל הראל סקעת את סיבוב הופעות החורף בתיאטרון שרובר שבירושלים, יחד עם שלל שיריו שמלווים אותו בדרכו. כעת, מוסיף סקעת שיר נוסף לרשימה. והפעם, אחד אישי וחשוף יותר מאי פעם, כזה שמאפשר לו לחזור אל השורשים, יחד עם הסלסולים והקצב שהוא מביא עמו. הוא עושה זאת יחד עם אבי אוחיון, איתו שיתף פעולה בתהליך כתיבת השיר ועם יעקב למאי שאחראי על העיבוד וההפקה המוזיקלית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את הקליפ שמצורף לשיר ביים עומר טובי. כאשר הקליפ כולו בשחור לבן, מה שמאפשר להתחבר בדרך טובה יותר למילים ואל תחושת הכישלון המדוברת בשיר שאופפת את סקעת, ברגע שהשקט "בורח" והוא מאבד שליטה כשאל תחושת הכישלון מצטרפת גם הבדידות. השיר בצירוף הקליפ מדמה את הניסיון של האדם להישאר בשליטה מתמדת. דבר שמתקשר באופן מושלם לאור אירועי השנתיים האחרונות, בעיצומו של הגל החמישי של מגפת הקורונה. שמלווה בתקווה להמשיך בחיים כהרגלם ולצאת מזה כמה שיותר מהר ובקלות במטרה להמשיך ולהישאר בשליטה שהתערערה.

 

כאמור, השיר "עד שהשקט יעזוב" מגיע בתזמון מושלם. הוא כואב ומלא בפחד, אך גם חשוף ומתאר מצב של אובדן שליטה לצד תקווה להמשיך למרות הפחד. הוא רלוונטי לתקופה ומצד שני גם מאפשר חזרה למקורות - מה שיוצר את שיר המושלם לפתיחת שנת 2022.

תגיות
תגובות