שחר טבוך: "בשיר הזה אני יכול להיות גאה במישבאלי". צילום מסך מהקליפ

שחר טבוך: "בשיר הזה אני יכול להיות גאה במישבאלי"

שחר טבוך לא מפסיק להופיע בכל מקום. אז במיוחד לכבוד השיר החדש שהוציא היום (א'), תפסנו אותו בין הפסטיגלים לראיון מטורף שבו גילינו כמה השראה אפשר לקחת מבן אדם כזה מיוחד!

שחר טבוך הוא אחד הכוכבים הכי חמים כרגע והעשייה שלו לא נגמרת! בין ההופעות המדהימות בפסטיגלים לקריירת המשחק שהוא מתחזק כבר שנים מצטרף גם עולם המוזיקה שאליו נכנס לפני כמה חודשים עם שיר הבכורה שלו "פחדן". היום (א'), ממשיך שחר עם הכיוון הייחודי שלו ומשחרר סינגל חדש בשם - "מישבאלי". תפסנו אותו לראיון קצר לכבוד יציאת השיר - מוזמנים להצטרף ולהכיר את שחר והלהיט החדש שלו!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"כרגע אני בדיוק בהפקה בפסטיגל. אכלתי המבורגר צמחוני, היה הכי טעים בעולם ואכלתי מלא מלא צ'יפס וכואבת לי הבטן. עוד מעט אנחנו עולים להצגה נוספת וזה ממש ממש מרגש״, מספר לנו טבוך על התקופה האחרונה ומוסיף, "בכללי ההרגשה ממש מטורפת, יש את הלחץ של לפני השיר אבל זאת התרגשות והתרגשות זה מבורך".

© דניאל קוממי

ספר לנו על הסינגל החדש!

"מישבאלי זה שיר חדש, מדהים, כיפי ומטורף. שהתחיל בסיפור די מצחיק - כשהייתי עם לי בירן ובאתי אליו לאולפן, הייתי נורא נסער. היה בחור שהוריד לי ברמות באיך שהוא דיבר, הוא לא אהב את מה שהבאתי ואת מי שאני הייתי ואז אמרתי - אולי אני אהיה מי שבא לו. בסוף, ביחד עם לי הבנתי שאני צריך להיות מי שבא לי. ואז הבנו שבשיר הזה אני יכול להיות גאה במי שבא לי ועל הדרך גם להרים את זה עם החברות הכי טובות שלי כי ברגע שאתה מי שבא לך פשוט תצחק ותרקוד ותעשה חפלה. מה אכפת לי אם הוא הוא לא רוצה אותי? אם הוא מוריד לי, אז תודה רבה ושלום".

 

נכנסת אל עולם המוזיקה ממש לפני כמה חודשים כשהוצאת את "פחדן". איך זה לעבוד על סינגל כשאתה עדיין חדש בתחום בעצמך?

"וואי זה מה זה מרגש. בכל פעם כשנכנסים לאולפן זה מרגיש כמו הפעם הראשונה, אבל זאת באמת הפעם הראשונה או השנייה שלך. זה אינטנסיבי כי אני צריך להבין את השפה, להבין מה עובד אבל עדיין להישאר אמיתי עם עצמי. אני מרגיש שלאט לאט אני מתחיל להבין את הכיוון ולהיות יותר חד. האמת? אני הולך 'עלא באב אללה' מי שאוהב אותי - איזה כיף ומי שלא, זה בסדר גמור. אמנות זה מדהים וכל אחד יכול לקחת את זה לכיוון שלו ומי שאוהב את מה שאני עושה אז איזה כיף שהאמנות שלי קלעה".

אתה חושב שהיום אתה כבר מצליח לשים את כל הפחדים שדיברת עליהם ב-"פחדן" בצד ולהגשים את עצמך?

"האמת שהשיר החדש הוא שיר שהוא באמת כזה בוייב. אני עדיין עוד ילד ויש דרך ועבודה כדי להיות אמיץ ולהיות בלי פחדים. פחד זה ממש בסדר ופחדן זה חלק ממני אבל מה שבאמת עוזר לי הם חברים שלי שמרימים אותי כל הזמן וגם בכוונה בגלל זה הבאתי אותם גם לקליפ. הם היו שם כדי להרים לי, כל החפלה שיש בקליפ זו חפלה אמיתית. כשנכנסתי ליום צילום הייתי חסר ביטחון וניסיתי להבין איך אני אהיה אמיץ ואז החברות פשוט הרימו לי וזה כל כך עזר לי וגרם לי להאמין במה שאני עושה".

 

אתה מצליח לשלב בין העולמות של המשחק והמוזיקה?

"אני מרגיש שהיום, הדור של עכשיו הוא דור מטורף שעושה מיליון דברים במקביל וזה מדהים. אנחנו מבינים כולנו שאנחנו רוצים להגשים את החלומות שלנו אז למה לא לעשות גם וגם וגם? בסופו של יום, שחר ששר ושחר שמשחק זה לאו דווקא אותו שחר. אני מתלבש אחרת ועושה דברים אחרים כשאני מוצג בתור זמר או בתור שחקן. לאט לאט אני מבין שלפעמים זה משתלב ולפעמים לא. אני צריך עוד להבין איך זה עובד אבל אני שמח להציג את עצמי כשני הדברים ולהראות איך אפשר לשלב הכל".

© דניאל קוממי

איך הגעת למסקנה שזה הכיוון שלך בחיים?

"האמת שכשהייתי ממש צעיר התחלתי עם ריקוד. איפה שלמדתי, היה פסנתר והוא תמיד משך אותי והבנתי שאני רוצה לעשות מוזיקה. עשיתי מוזיקה לפני משחק וזה משהו שתמיד הלך איתי ותמיד היה לי את הרצון לעשות את זה ופשוט להראות מי אני. כשהמשחק נכנס לתמונה הגשמתי את החלום. במוזיקה עכשיו אני מרגיש שאני מוכן כי פעם לא הבנתי איך לשלב את המשחק והתיאטרליות שלי עם המוזיקה. ואז הבנתי שאפשר לעשות גם וגם - למה לא להביא שיר עם הומור אבל גם רציני בו זמנית? זה משהו מגניב, אני אוהב את זה".

איך החברים והמשפחה מסביב מגיבים? כולם מפרגנים?

"כולם נורא מתרגשים וכולם על זה. כולם נהיו חלק מזה. סבא וסבתא שלי היו ודודה שלי הייתה והכינה עוגיות מושלמות ואמא שלי הייתה שם וכל המשפחה שלי הייתה חלק מהדבר הזה כשזה נוצר אז כולנו ממש מחכים לזה. זה מרגיש לי כמו משהו שכולם עשו, אולי זה שיר שלי אבל זה מרגיש לי כמו משהו שכולם עשו. הם נתנו את כל העולם שלהם והם מתרגשים".

© דניאל קוממי

זכית ממש עכשיו בפרס "פריצת השנה במוזיקה" בטקס נבחרי השנה שלנו, אתה מרגיש שהעבודה שלך משתלמת?

"זה הכי מרגש בעולם! ברגע שזכיתי בפרס הרגשתי שאיזה כיף שמכירים ואוהבים את העבודה שאני עושה. לפעמים זה קשה לאנשים לראות שמישהו בא ורוצה לעשות גם וגם - לשחק ולשיר. לפעמים זה לא עובר ואני רוצה להראות שאפשר לעשות הכל. הפרס הזה נתן לי אישור קטן שאני בדרך הנכונה וזה הרים אותי כל כך למעלה ואני כל כך מודה על זה".

 

לסיום, אתה חושב שאתה מישבאלך?

"אני חושב שאני כל יום קצת יותר מי שבא לי להיות! לאט לאט אני לומד איך. יאללה חפלה!"

תגיות
תגובות