סיכומוזיקלי: רוני דואני מחדשת ואנה זק מפתיעה. אייל דולב, מורין בן ישי Digistage

סיכומוזיקלי: רוני דואני מחדשת ואנה זק מפתיעה

איך התגעגענו לכתוב שוב את הסיכומוזיקלי וזה מרגש אפילו יותר כשהשבוע יצאו לא מעט שירים חדשים ששמחנו להקשיב ולהנות מהם! השבוע בסיכומוזיקלי: רוני דואני ונונו מחדשות שיר נוסטלגי, שיר בכורה לאלה נצר המוכשרת וקאברים מדהימים מאנה זק ואביב אלוש • האזנה נעימה!

איזה כיף שעבר עוד שבוע שבו יצאה מוזיקה חדשה וכיפית ואנחנו חוזרים עם הסיכומוזיקלי כדי להשמיע לכם אותה. השבוע גילינו כמה אמנים חדשים והפעם הכוח הנשי חוגג! השבוע בסיכומוזיקלי: רוני דואני ונונו, אלה נצר, מאיה דדון ועוד מלא שווים ומוכשרים. הצטרפו אלינו גם הפעם כדי להנות מהמוזיקה המדהימה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

רוני דואני ונונו - אדוני

הנה משהו שלא חשבנו שנראה בזמן הקרוב. רוני דואני החליטה לחדש את השיר הנוסטלגי "אדוני" והפעם בשיתוף פעולה מיוחד עם נונו המדהימה. את השיר האהוב אנחנו תמיד אוהבים לשמוע, אבל הפעם הוא הרבה יותר מגניב ומתאים לתקופה וזורם בצורה מעולה! לרוני שעושה כרגיל עבודה מושלמת, מצטרפת נונו שמוסיפה את הקטע האישי שלה והוא לא פחות ממדהים.

לסיכום: מושלם

 

אלה נצר - בדיוק בזמן ש...

השבוע הכרנו לראשונה את אלה נצר שהוציאה את שיר הבכורה שלה "בדיוק בזמן ש..." ממש בתחילתו. אלה בת 18 ממושב בצפון הנגב ומוזיקה תמיד הייתה חלק ממנה. היא אוהבת לכתוב וגם את השיר הזה כתבה והלחינה בעצמה עם ההפקה של צוקוש. "את השיר כתבתי על מערכות יחסים שבהן יש רגע שאנחנו צריכים לבחור בעצמנו ולתת למשהו מדוייק יותר להיכנס לחיינו ולהיות שלמים גם כשאנחנו לבד" סיפרה.

לסיכום: מהממת!

 

מאיה דדון - חוץ ממך

מאיה דדון מקריית שמונה רק בת 15 וכבר מוצגת לנו בתור הזמרת הראשונה בסוכנות "ICON" של רוברטו בן שושן ושוקי ביטון. החיבור בינהם קרה בצורה די מקרית כשנתקלו בקאברים שלה לעדן בן זקן. לאחר מכן זמרים ענקיים כמו עומר אדם, עדן חסון ואפילו עדן בן זקן בעצמה פרסמו את הקאברים בסטורי. השבוע יצא שיר הבכורה שלה "חוץ ממך" שאותו כתבו והלחינו רון ביטון ומאור שטרית ואנחנו התאהבנו!

לסיכום: תהפוך לכוכבת

 

אמיר דדון - גשם

באוגוסט האחרון נערך ערב חד פעמי לזכרו של היוצר מאיר בנאי. בערב הזה נפגשו על במה אחת משפחה, חברים ושותפים לדרך כדי לשיר, לנגן, לספר, להיזכר ולאהוב את הזכרונות המדהימים שנשארו ממנו. השבוע יצא השיר הראשון מהאירוע הזה - "גשם" בחידוש של אמיר דדון שריגש אותנו בטירוף. "מאיר בנאי היה תמיד ועדיין מודל והשראה עבורי לאמן ולאדם, אשר פיו וליבו שווים, שהמנגינה והטקסטים שלו משלבים פשטות ותחכום, רגש גבוה ומבט ישיר לעיניים. אוהב אותו תמיד וגאה לשיר את השיר היפה הזה לזכרו" - כך אמר אמיר.

לסיכום: עוצמתי ומרגש

 

ים אמיתי - לקח

הסינגל החדש "לקח" מתוך הפרויקט חדש של ים אמיתי - הראפר והמפיק יצא השבוע ואנחנו כבר מכורים. לאחר שהוציא את אלבומו השני, הוא מביא אלינו סינגל חדש בשיתוף פעולה מיוחד עם מלכה בי. השיר בקצב מעולה וכל מי שאוהב את סגנון הראפ שממש לאחרונה התחיל להתפתח יותר בישראל - יאהב את השיר הכיפי הזה.

לסיכום: מקפיץ בטירוף

 

הירושלמים - שיר פרידה

אם אתם עדיין לא מכירים את ההרכב הירושלמים - הגיע הזמן. את ההרכב הקים היוצר יונתן כהן לפני יותר משלוש שנים ומאז התחילו לעבוד על המוזיקה שלהם ביחד. עכשיו הם הוציאו את הסינגל החדש "שיר פרידה" - שיר שהוא שיחת פרידה אחרי זוגיות ארוכה ומתארגת את התחושות הקשות יחד עם הרצון לאהבה. שיר שמעלה הרבה שאלות על רגשות וכיף להקשיב לו.

לסיכום: מרגש

 

דיוויד זיטון - אירופה

את דיוויד אנחנו מכירים מ-"הכוכב הבא" ומאז רק חיכינו לשמוע ממנו עוד. דיוויד הוא בן 26, מתאגרף והחליט לקחת את השירה ברצינות רק לאחר הכוכב הבא. הסינגל החדש שלו נקרא "אירופה" והוא גם סינגל הבכורה שלו. אנחנו ממש נהננו להקשיב לשיר, הוא רגוע והקול של דיוויד משתלב בצורה מושלמת. על המילים והלחן הדס שור ורותם חן ועל העיבוד אסף צרויה.

לסיכום: הולך להצליח ובגדול

 

שווה האזנה

אנה זק עושה יסמין מועלם

אנחנו כל כך אוהבים את הקאברים מגלגלצ! הפעם התארחה אנה זק אצל עידו פורת ואנחנו התאהבנו בה מחדש בקאבר שעשתה לשיר "מחילה" של יסמין מועלם. הקול של אנה מתאים בטירוף לשיר והיא משתלבת איתו בצורה מעולה. לגמרי מוכשרת.

 

אביב אלוש - מחכה

הופתענו למצוא את הקאבר שעשה השבוע אביב אלוש ל-"מחכה" של ריטה ברדיוס 100FM אצל מושיקו שטרן. אביב נתן את הצד הייחודי - המוזיקלי והאישי שלו לשיר המפורסם של ריטה. התרגשנו מלא ושמחנו לראות את אביב עושה את שלו בצורה כזאת טובה.

 
תגובות