סיכומוזיקלי: אדיר גץ עם שיר חדש וכרקוקלי מפציצות. טל חמדי

סיכומוזיקלי: אדיר גץ עם שיר חדש וכרקוקלי מפציצות

בשבועות האחרונים הכוח הנשי לא מפסיק לייצר מוזיקה חדשה - ואנחנו לגמרי כאן בשביל זה! השבוע הסיכומוזיקלי מלא בנשים חזקות ועוצמתיות ששינו לנו לגמרי את הפלייליסטים והפכו את השבוע הזה למוצלח יותר. השבוע בסיכומוזיקלי: אדיר גץ בלהיט חדש, הילה הויזמן בקליפ עם אור שפיץ ומיה דגן והאחיות כרקוקלי בקאבר מהסרטים!

עוד שבוע עם עוד סיכומוזיקלי והפעם - הנשים תפסו כמעט את כולו. איזה כיף לקבל שירים חדשים מהאמניות הכי מוכשרות ולגלות בכל פעם מחדש כמה הוא חסר במוזיקה הישראלית. הפעם יש לנו את הילה הויזמן, אדיר גץ, שי בלנקו, עופרי חלפון, ליאל בלנקו ועוד יפות ומוכשרות! הצטרפו אלינו כדי להאזין למוזיקה החדשה והמדהימה שיצאה השבוע.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הילה הויזמן - ורוד

את הילה אתם אולי זוכרים מהלהיט הקודם שלה "’S90" והשבוע היא הוציאה סינגל חדש ולא פחות ממכר - "ורוד". את השיר הכיפי כתבה והלחינה יחד עם רמי אוסרווסר (שהוא גם בעלה), דורון מדלי, כפיר אפשטיין ושי ברנדר ועם יוצרים כאלה - אפשרי בכלל שלא יצא שיר מושלם? בקליפ מככבות אור שפיץ ומיה דגן שכל אחת מהן מראה כוח נשי אמיתי ולא מפחדות ללכת עם האמת שלהן. בקרוב יצא גם האלבום ואנחנו לא יכולים כבר לחכות לגלות מה עוד הילה תביא לנו!

לסיכום: לחיות בורוד

 

אדיר גץ - מהרגע הראשון

אדיר גץ ממשיך להוכיח לנו איזה אמן מוכשר הוא ומשחרר השבוע את הסינגל "מהרגע הראשון", הסינגל נכתב והולחן על ידו בהשראת הרגעים הקסומים חווה כזמר המופיע בחתונות וחווה את הרגעים הקסומים והחד פעמיים הללו עם הזוג. בסינגל גץ מתאר את הרגש והתחושות העוברות בגוף במהלך מערכת יחסים, ואין ספק שזה שיר מושלם לצעוד אליו יחד לחופה.

לסיכום: התאהבנו

שי בלנקו - כפיות

את השם שי בלנקו אתם אולי מכירים מעולם המשחק, בלנקו שיחק במספר סדרות וסרטים מצליחים, ובמקביל מתעסק במוזיקה כדרך שלו להתבטא. השבוע שחרר האמן סינגל בשם "כפיות", הסינגל הוא הרביעי במספר מתוך שורה של שירים העוסקים בנושא האישי של זוגיות ואהבה. השיר מדבר על הקושי של לחזור לישון לבד אחרי סיומה של זוגיות ארוכה, על הדברים שצריך להתרגל אליהם ועל המכשולים שיש על מנת להחזיר את הלב להיות שלם בשנית.

לסיכום: מרגש ואמיתי

 

 

עופרי כלפון - לילה טוב

הכרנו את עופרי בעונה ה-6 של "הכוכב הבא" שם הגיעה לחצי הגמר וכבר מאז ידענו שנשמע ממנה שוב. השבוע הוציאה את הסינגל החדש שלה - "לילה טוב" מתוך ה-EP שאמורה לשחרר בקרוב. את המילים כתבה מאי דוד יחד עם גיא מנטש (גיא ויהל) שגם הלחין והפיק מוזיקלית. כך מספרת עופרי על השיר: "הרגשתי חיבור ענק לשיר מהרגע שגיא יצר את הלחן ופשוט הייתי מהופנטת". וממשיכה - "המילים נוגעות לי בלב, הן מדברות על זוגיות לא בריאה שפוגעת בצד מסוים בקשר, על מערכת יחסים עיוורת וכואבת וסיטואציות של רצון לנסות לתקן את הכל".

לסיכום: זמרת מבטיחה

 

מורן רוזן וסתיו שיימן - Comfort me

שיר מעולה שיצא לנו להיחשף אליו השבוע הוא "Comfort me" של מורן רוזן וסתיו שיימן. מעבר לקצב והשירה מדהימה שלו, הוא מעביר מסר לא פחות חשוב. השיר מוקדש לסבתה של מורן ומבקש שנסכים לראות גם את המבוגרים כי נדמה שבהוראת המרחק והריחוק החברתי שבא עם הקורונה, כמעט ולא נותר להם מקום. "המון זמן חיכיתי לשחרר את השיר הזה, המון זמן חלמתי אותו, והמון המון אנשים עם לב ענק היו שותפים בהגשמתו. מזל טוב לשיר! הוא נולד היום! תרימו לו! ותרימו טלפון לסבא וסבתא" כותבת מורן ואנחנו מסכימים.

לסיכום: מדהימות!

 

ליאל נחתום - נשארתי בלי כלום

הזמרת המדהימה ליאל נחתום הוציאה השבוע את השיר "נשארתי בלי כלום" ואנחנו אהבנו בטירוף! השיר מעולה והקול המיוחד של ליאל משתלב בו בצורה מדהימה. כך כתבה ליאל על השיר: "כשאת בדרך לסינגל מספר 3, את כבר מתחילה לאבד את הקצב ומתרגשת כאילו זה הסינגל הראשון. יש לי רגשות לשיר הזה אני לא אשקר, אני מאוהבת בדרך שלו, מאיך שהוא נוצר ועד למה שהוא הוציא ממני. במילים אחרות אני מתה שתקשיבו לו כבר!" - אנחנו הקשבנו והתאהבנו לגמרי.

לסיכום: התמכרנו

 

שווה האזנה

האחיות כרקוקלי - שוב הגשם

"שוב הגשם" הוא אחד הלהיטים הגדולים מאלבומן היחיד של האחיות פיק, השבוע, השיר המיוחד הזה זכה לחידוש ע"י זוג אחיות מצליח ומוכשר לא פחות, כרקוקלי. השיר זכה לעיבוד חדש, אך בלי לאבד את האותנטיות שהפכה אותו לכל כך מצליח במקור. השיר מתאים לכרקוקלי כמו כפפה ליד והביצוע הזה פשוט מתנגן אצלנו בריפיט.

 

שי הראל - אולי הפעם

שי הראל, הזמרת הצעירה והמבטיחה, שחררה השבוע לערוץ היוטיוב שלה קאבר לשיר המצליח של עידן רייכל "אולי הפעם", הראל שרה אותו ברגש ובעדינות הנכונה, ומוסיפה לו את גוון הקול האישי שלה, שהופך את הביצוע ליפיפיה ולכזה שנכנס לנו לפלייליסט במהרה!

 
תגובות