אנחנו בעננים: יובל דיין ובר צברי בשיתוף פעולה מרגש. יובל כהן

אנחנו בעננים: יובל דיין ובר צברי בשיתוף פעולה מרגש

שני הזמרים - יובל דיין ובר צברי הם זמרים מצליחים ואהובים כל אחד עם המוזיקה שלו אבל היום (ה'), קיבלנו הפתעה מיוחדת והם משחררים לנו שיתוף פעולה מעניין ומרגש - "מיליון עננים"

השנה שני הזמרים המצליחים יובל דיין ובר צברי יציינו לא פחות מעשור לקריירה שלהם. אמנם גם דיין וגם צברי התחילו את דרכם בתוכניות ריאלטי מוזיקאליות אך זמן התהילה שלהם ארך הרבה מעבר ל-"15 דקות". השניים צברו בנפרד עשרות תארים, מילאו אולמות ושחררו לא מעט להיטים. כעת השניים מאחדים כוחות ומשחררים היום (ה') דואט משותף "מליון עננים". על אף הדרך הארוכה והקריירה המרשימה של הזמרים המצליחים, זה למעשה נרשם כדואט הראשון עבור צברי והשני בלבד עבור דיין.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הדואט משלב את הקולות החד פעמיים והייחודיים של דיין וצברי. אין ספר שהשילוב בניהם נכון ומדויק, והיה צריך לקרות. ראינו בעבר ששיתופי פעולה בין שני אמנים חזקים בארץ בעלי קול עוצמתי ומיוחד כמעט תמיד הופך ללהיט וכך לגמרי צפוי גם עבור עתידו של שיתוף הפעולה הזה. השיר מלא ברגש ומתאר את המלחמה על אהבת אמת, את החוזק והעוצמה שיש בעת חיבור בין שני האנשים הנכונים גם לאחר פרידה כואבת, ובין היתר את הגעגוע שאחרי פרידה. יובל דיין ובר צברי מצליחים להעביר את הרגש, הכאב, והגעגוע מאחורי מילות השיר בצורה הטובה ביותר.

 

את השיר כתב בין היתר אלי חולי, מתמודד אקס פקטור לאירוויזיון, שממש ביום שבת האחרון למקום השני בגמר התוכנית. חולי נחשב במהלך כל התוכנית כפייבוריט של לא מעט אנשים ושבה את לבבות הקהל. אך בנוסף לקול הייחודי שלו רבים לא יודעים שהוא למעשה כותב להיטים לאמנים המצליחים בארץ. יחד איתו כתבו דיין עצמה ורובי פאייר.

תגובות