לשקר מעט ללב: שיר אוזן וספיר סבן בדואט מפתיע. דוד גולדשטיין

לשקר מעט ללב: שיר אוזן וספיר סבן בדואט מפתיע

רגע אחרי גמר האקס פקטור, ספיר סבן, אחת הפיינליסטיות המבטיחות ביותר של התכנית לא מורידה רגל מהגז ומשחררת היום (ג׳) דואט חדש יחד עם שיר אוזן שאחראי לשיר ״לשחק ברגשות״ שהפך להצלחה אדירה

את ספיר סבן הכרנו אי שם בתכנית ״אייל גולן קורא לך״, אך הפריצה האמיתית הייתה בתכנית ״The Voice", שם זכתה לפריצה הגדולה. לאחרונה חזרה אל קדמת הבמה בתכנית ״האקס פקטור לאירוויזיון״ שם הגיעה אל המקום הרביעי בגמר וזכתה לאהדה רבה מהקהל. כעת, סבן מצטרפת אל שיר אוזן לדואט ראשון מאז גמר התכנית. בשיר בשם ״לשקר מעט ללב״ אותו כתב והלחין אוזן בעצמו, בדומה לשיריו הקודמים ״לשחק ברגשות״ ו-״ניצחת, תחזרי״ אותו כתב יחד עם אושר כהן. היום, אוזן ממשיך ביצירת מוזיקה ים תיכונית, אליה סיפר לנו בעבר בראיון שהוא מאוד מתחבר וזאת לצד רוק וישראלי ששואף ליצור בהמשך.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הבחירה בספיר סבן לבצע את השיר ״לשקר מעט ללב״ לצידו של שיר אוזן מביאה לנו את אחד הדואטים היותר מוצלחים שיצא לנו לשמוע בז׳אנר הים תיכוני בתקופה האחרונה. ולגמרי צפויה הצלחה לדואט המשותף, שמדבר על הזמן שעובר לאחר פרידה וההתמודדות עימה בבקרים שאחרי. מסתמן שזו רק ההתחלה בשביל השניים. ואנחנו לא יכולים לחכות לשירים הבאים, בין אם יוציאו יחד או בנפרד. שימו אוזן.

 
תגובות