אהבה מעבר למסכים: מוקי מוציא סינגל חדש ובועט. צילום מסך מהקליפ

אהבה מעבר למסכים: מוקי מוציא סינגל חדש ובועט

אחרי שהוציא את הסינגל הראשון מהאלבום, מוציא מוקי היום (ג') סינגל חדש שלא חוסך בביקורת כלפי נושא מעורר הזדהות בעולם של היום

אחרי שהוציא את הסינגל "עניבות" מהאלבום החדש שלו בו הציג לנו את הצד האחר של עולם הפרסום והתהילה, מוציא היום (ג') סינגל שני לאלבום בשם - "עולם אלקטרוני". בסינגל החדש הוא לא חוסך בביקורת חריפה מבעד למוזיקה הקצבית על נושא נוסף ורלוונטי מתמיד לעולם של היום - עולם בו כמעט הכל זמין בלחיצה על הטלפונים הניידים והטכנולוגיה שבו מתפתחת בכל מני תחומים שונים מיום ליום.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר יכול להיתפס כמעין שיר אהבה עם טוויסט שנראה בפעם הראשונה ביותר בז'אנר בכלל ובשירים של מוקי בפרט - שיר אישי וכואב לאהובה בעולם בו פייסבוק נהיה "META", בו נדמה שהקשר האישי דועך והאהבה יחד איתו, מתה. בשיר מדובר על הכמיהה לתקשורת דרך מילים ולא דרך הודעות בנייד תוך כדי ניסיון להבין איך אפשר לשלב בעולם כזה שמשתנה תמיד גם את היותו אדם, יוצר, בעל ואבא אוהב. השיר מאוד מעורר הזדהות ומחשבה ואף על פי המנגינה הנעימה והקצבית, אין ספק שאפשר להרגיש את המסר בין השורות.

 

המסר הבועט והכנה של הסינגל נוצר בשיתוף פעולה ראשון של מוקי עם צוות נרחב של כותבים הכולל שמות גדולים בתחום כמו רון ביטון, גיל וויין, אבי אוחיון, יוסף בך, גל פינדלינג ואיתי צוק. על ההפקה המוסיקלית אחראים איתי צוק ורוני בראון. כולם בהחלט עשו עבודה נפלאה ויצרו יחד שיר שלא יוצא לנו מהראש.

אין ספק שגם הסינגל הזה מסמן את האלבום החדש של מוקי כהבטחה אדירה ואנחנו ממש לא יכולים לחכות ולשמוע את האלבום המלא!

תגובות