מרגי נתן את אחת מהופעות הפופ הטובות ביותר שראינו בארץ. משה אבוטבול

מרגי נתן את אחת מהופעות הפופ הטובות ביותר שראינו בארץ

אמש (ב') קיבלנו עוד הוכחה לכך שמרגי נמנה בין הכוכבים הטובים ביותר לישראל בשואו מעולה שעשה לנו חשק לעוד • ביקורת על ההופעה בהאנגר 11

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר כוכבי פופ צעירים מקומיים משתלטים על הבמות והופכים לדבר הבא, אבל משהו קרה מאז מרגי נכנס אל חיינו. זוכרים את האודישן ההוא ב"כוכב הבא"? כשכולנו נותרנו המומים מהכשרון והבנו שכוכב חדש נולד? מסתבר שזה לא סתם. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מרגי הוכיח את עצמו ואת יכולותיו לא מעט מאז האודישן ההוא, אבל משהו אחר ואפילו טוב יותר קורה איתו לאחרונה, בעיקר מאז החל לפתוח הופעות ברכישת כרטיסים. זה החל בהופעה הראשונה שלו לפני כחודשיים, והמשיך לערב מטורף אמש (ב') בהאנגר 11 בתל אביב, בהופעה שהוכרזה כסולד אאוט.

רגע לפני, בילינו בחזרות למופע יחד עם מרגי:

 

באיחור של חצי שעה מהמתוכנן (בעיקר בגלל קהל שחיפש חנייה באזור), מרגי עלה לבמה לתשואות המעריצים והמעריצות - שלשם שינוי היו מגוונים בגילם, אולי בשל השעה המאוחרת היחסית בה החלה ההופעה. 

מהרגע שהכוכב עלה לבמה הוא לא ירד ממנה ולו לרגע! לא הייתה לו שום הפסקה בין שיר לשיר וההפסקה היחידה שלקח הייתה רק בין סיום ההופעה ל"הדרן" המסורתי. בזה אחר זה הוא ירה את הלהיטים שלו בביצועי לייב מרשימים שהוכיחו שהוא לא כוכב פופ שצריך סיוע, אלא ווקאליסט מוכשר שיודע לתת עבודה ולא מהסס. בין הלהיטים בלטו בעיקר שירי ה-EP האחרון - "לא להיות לבד", "לונה פארק", "אנג'ל", "קומה 28" ושזר ביניהם גם את להיטיו המוקדמים יותר כמו "אסור", "פלוס אחד", "אמבולנס", "מדגסקר", "יוצא למסיבות" ועוד רבים.

צילום: משה אבוטבול
 

כמובן שגם זכינו להפתעות נעימות כמו קאבר ללהיט של אוליביה רודריגו, "Driver's license" וחשיפה מוקדמת לשיר "בשבילך" - שכתב יחד עם דולי ופן על אבא שלו, פדי. השיר ישתחרר רשמית בשבוע הבא - אך כבר ההתרגשות ניחנה בקהל מהשיר הנוגע והשקט.

דווקא האירוח בהפתעה של לירן דנינו נמצאה נקודה קטנטנה ויחידה של חיסרון בהופעה, ולא בשל הווקאליסטיות של השניים חלילה, דווקא החיבור ביניהם היה מצויין ועשה חשק לשיתוף פעולה רשמי בעתיד, אבל כשלירן התארח ב"סגול בהיר", לפחות הצטייר כי דנינו לא זכר את כל המילים ונזקק לשליפים ולכיוון המיקרופון בעיקר אל הקהל שישלים, כך לפחות מיד עם הגעתו אל הבמה - בהמשך השיר זה הסתדר והשניים היו מרהיבים יחד, המשיכו לביצוע שירו של לירן - "עדיין ריק" שמילא את הלב והביא עוד שיא של שני ווקאליסטים מושלמים.

מרגי יודע לתת שואו ולפלרטט עם הקהל, כל זה- בלי יותר מדי קישוטים, עם שני נגנים בלבד מאחור וללא רקדנים המאפיינים בדרך מופעי פופ מהסוג הזה. הבחור עצמו יודע לזוז ומכניס אותך לאווירה, הקהל שבוי לקסמיו, ובצדק! מדובר באחד מהכוכבים הכי גדולים ומעולים שצמחו פה, בין אם בסטאר קוואליטי שעוטף אותו מהרגע הראשון ובין אם הצדקה בכשרון בכל פרמטר - שירה, ריקוד, יצירת חומרים בעצמו ובחירה נכונה מסביב. בקיצור - מה זה הדבר הזה ומה זכינו שהוא משלנו?

© משה אבוטבול

את ההדרן חתם מרגי עם השיר שקהל פרוגי הגדיר בשבוע שעבר כשיר הטוב ביותר של הזמר - "הזוג הזה" בביצוע שהחל שקט והפך לקצבי ומסחרר.

אנחנו יכולים להגיד בפה מלא - זו אחת מהופעות הפופ הטובות ביותר שהיינו בהן בארץ (של אמנים מקומיים), וזו לגמרי לא הגזמה. מרגי עשה לנו לונה פארק, העלה אותנו לרכבת ההרים שלו והשאיר בנו חוויה שנזכור. יעידו על כך כל הנוכחים בהאנגר שיצא לנו לשמוע מהם לחשושים מיד בתום המופע ואימרות כמו "היה וואו", "איך נהנתי", "הכי טוב בארץ" ועוד אינספור מחמאות שפשוט פוזרו ביציאה מהאנגר.

מה נאמר? פשוט שילוב של פאן טהור, קהל מלהיב ולא היסטרי מדי (אם כי שירה נאור שעמדה מאחורינו נתנה עבודה כל הערב!), שירים מעולים ומרגי אחד שסחף את הכל, החזיק הופעה שלמה באפס מאמץ ועם הרבה כשרון שאנו רוצים ממנו עוד ועוד. 

© משה אבוטבול
תגיות
תגובות