סיכומוזיקלי: עידן רייכל ומורן מזור מרגשים. זהבית לגאלי

סיכומוזיקלי: עידן רייכל ומורן מזור מרגשים

עוד שבוע הגיע לסיומו, ואיתו הגיע הזמן שוב לסיכומוזיקלי חדש! כמו בכל שבוע אספנו עבורכם את המוזיקה הישראלית החדשה שיצאה השבוע. אז ללא יותר מדי מילים נוספות, הצטרפו אלינו כדי למצוא את השירים הכי שווים שיצאו השבוע הזה ממש • האזנה נעימה!

התגעגענו ליום שישי כי איתו מגיע גם הסיכומוזיקלי וכל השירים הכי חמים ושווים שיצאו השבוע מרוכזים במקום אחד! קחו לכם כמה דקות מנוחה ותנו לעצמכם להינות מהשירים הכי טובים שיצאו השבוע. השבוע ברשימה - עידן רייכל בפרויקט מרגש עם יונתן אברהם, מורן מזור עם שיר בדרך לאלבום ולישי סלמאן מפציצה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עידן רייכל ויונתן אברהם - כמה שרחוק

"כל יום למות איתך, כל יום איתך לחיות. הכאב הזה שאין לו סוף. והגעגוע הזה, שאין מרחק שאפשר לעבור עד אליו. כל שנה, עוד קמט בפנים ומשאלה אחת תמיד, שתחזור, ושתישאר" - כך סיפר רייכל. את השיר "כמה שרחוק" יצר בפרויקט עם יונתן אברהם שהכיר בתור חייל ואח שכול. את המילים והלחן כתב רייכל יחד עם אבי אוחיון ואת העיבוד וההפקה המוזיקלית עשה עם מתן דרור. השיר כל כך מרגש ומיוחד ונוגע בנושא כל כך חשוב שמראה שלגעגוע אין סוף, לא משנה מה.

לסיכום: מרגש מאוד

 

מורן מזור - שבע

בימים אלו מסיימת מורן מזור את עבודתה על אלבום ה-EP החדש שצפוי לצאת בחודשים הקרובים. אז ממש רגע לפני היא שיחררה את הסינגל "שבע" שריגש אותנו לגמרי. על המילים שירי כפתורי ויפתח אבן שגם יצר את הלחן. על העיבוד וההפקה המוזיקלית DUO - טל אביטל ומיכאל מיטל. במהלך כל העבודה על האלבום, משחקת מורן גם במחזמר "זה אני" של מאור זגורי. והנה מה שסיפרה מורן על השיר - "השיר הזה הגיע אליי בשיא משבר הקורונה והביא יחד איתו את האהבה שלי, הזוגיות שלי בשנה האחרונה, השיר הזה מדבר אותי, את הלב שלי וחיכיתי לרגע שהוא יהיה גם שלכם. תהנו".

לסיכום: מדהימה

 

לישי סלמאן - מותק אנלא עותק

בימים אלו אנחנו עוסקים הרבה בנושא נוכל הטינדר ובמיוחד בגלל זה, הוציאה לישי שיר חדש עם קריצה לנוכל הטינדר - "מותק אנלא עותק". את השיר כתבה והלחינה לישי יחד עם עומרי 69 סגל שגם עיבד והפיק מוזיקלית. בנוסף לשיר, לישי מחזיקה חשבון עם 350K, קטפה קמפיין למשקה האנרגיה XL, נבחרה להיות הפרזנטורית של בתי הקולנוע מובילנד ואפילו הייתה מועמדת לפריצת השנה במוזיקה בטקס שלנו.

לסיכום: מוכשרת בענק

 

ליאל - כל הכוכבים על המסך

אחרי שהראתה לנו לכמה היא יכולה בשיריה הקודמים - "תרשום", "צא לי מהנוף" ו-"ילדות עצובות", חוזרת ליאל עם שיר חדש הנקרא "כל הכוכבים על המסך". בשיר היא מדברת על האשליה שמוכרים לנו במסך. בין אם זה מסך טלפון, מסך מחשב או מסך טלוויזיה שהבינה בדיעבד לאחר שהשתתפה בתוכנית ריאלטי את הדברים שלא מספרים לנו - הרס עצמי, פגיעה בביטחון עצמי, ביקורות, ודיכאון. ליאל משתפת את הסיפור האישי שלה בצורה כנה ויפה ואנחנו לגמרי אהבנו ורוצים להמשיך לשמוע ממנה.

לסיכום: אישי וכנה

 

אינו - עור של פיל

אינו שונה מהזמרים שבדרך כלל נראה בסיכומוזיקלי, הוא אומן סטוריטלינג ופואטרי סלאם שלא מפחד לגעת בצלקות שחוה ולתרגם אותן לשירים. בשירו החדש "עור של פיל" הוא מתייחס לתחושה שמלווה בלהיות חלק מחברה, שחיצי הביקורת שמגיעים מכיוונה ומאלים את האדם לפתח "עור של פיל" וחוסן נפשי על מנת להתמודד עם אותו המצב. השיר החדש של אינו נוגע כמעט בכל אחד מאיתנו, מהסיבה שבכל שלב בחיים נצטרך להתמודד עם ביקורות שונות, בים אם זה בעבודה, בלימודים או אפילו עם חברים.

לסיכום: נוגע ומיוחד

 
 

נועם ביתן - נוקאאוט

רגע לפני הופעת הבכורה של במועדון הגריי בתל אביב בסוף החודש, משחרר נועם ביתן, שהסתמן כבר מההתחלה כאחד האמנים המבטיחים של השנה סינגל שלישי. אותו כתב יחד עם יובל מעיין שגם אחראית לעיבוד וההפקה. "נוקאאוט" עוסק ברגשות שמלווים פרידה מבת הזוג, על חוסר הרצון לוותר מצידו והבקשה לקבלת אמון מהצד השני. נראה שנועם ביתן כאן כדי להישאר וזו רק ההתחלה.

לסיכום: מצפים לסינגל הבא

 

לינאו - אני לא אני

הזמר הלטיני LINAO"" פרץ לחיינו עם סינגל הבכורה של "מה אני מבקש, וכעת ממשיך לסינגל השלישי שלו "אני לא אני" עם הסגנון הלטיני והקצב שמלווה אותו מאז הפריצה במילים של טל הנדלסמן ועיבוד של ערן קאשי. והוא עושה זאת בשיר שמדבר על סיפור אהבה לטיני, שמרגיש כאילו נכנסנו לאחת הטלנובלות האהובות עלינו רגע לפני שבת.

לסיכום: התאהבנו!

 

שווה האזנה

אושר כהן - גשם

בקאבר מיוחד לגלגל"צ שסוגר לנו באופן מושלם את החורף הקר, מביא לנו אושר כהן גרסה מיוחדת לשיר "גשם" של בנזין ועושה זאת בהשראת אלי אוזון. שימו אוזן

 
תגובות