שילוב משמיים: עדן מאירי ודודו אהרון באלבום משותף. ניר אמיתי, רן יחזקאל

שילוב משמיים: עדן מאירי ודודו אהרון באלבום משותף

אחרי הדואט המיוחד ששיחררו לפני שנה, מפתיעים אותנו דודו אהרון ועדן מאירי עם אלבום חדש ומשותף הכולל 6 שירים שנחשפו לראשונה היום (א')

לפני שנה שיחרר דודו אהרון דואט מיוחד עם עדן מאירי הנקרא - "למה זה נגמר?" וכבר אז הרגשנו שאין הרבה חיבורים מיוחדים כאלה ובעיקר, השאיר אותנו עם טעם של עוד. אז הנה, לפעמים חלומות מתגשמים והבוקר (א') החליטו לשחרר יחד את האלבום המשותף שללא ספק השאיר אותנו בשוק.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

דודו אהרון: "כבר מהחיבור הראשוני שלי עם עדן בשיר "בחלומות שלנו" ידעתי שהחיבור  והאנרגיה בנינו לא יסתיימו בשיר הזה, האלבום החדש שלנו מבחינתי הוא אלבום לא מתחנף לאופנות המוזיקה שאנו שומעים היום, אנחנו הולכים עם האמת שלנו וזאת מוזיקה מזרחית בועטת ומלאה רגש! אני שמח על החיבור עם עדן שהוא מהמוכשרים שפגשתי, חיבור כזה מוזיקלי לאומן כמוני שהוא מעל 15 שנות קרירה הוא מעין לא פחות ממתנה והכי חשוב שנענינו לבקשת הקהל והרדיו שביקש עוד דואטים משותפים שלנו והאלבום הזה כולו מתנה לקהל שחיבק את החיבור שלנו".

 

עדן מאירי: "החיבור הזה עם דודו מרגיש לי הכי טבעי שיש, וכך גם האלבום הזה שמביא את האמת המוזיקלית שלנו. מה שמרגש אותנו באמת - כל שיר ושורה באלבום הזה זו נוצרו ויצאו עמוק מתוך הנשמה שלנו. אני מרגיש שזכיתי באח גדול ומורה דרך שכל זמר מתחיל היה חולם שיהיה לו אחד כזה כמו דודו, לגדול על השירים שלו ולאחר כמה שנים לעבוד איתו ולעשות אלבום שלם יחד זו התגשמות פנטזיה מבחינתי. תודה לקהל שחיבק, וכל הזמן רצה עוד משנינו - אז הנה קיבלתם וזה שלכם עכשיו תהנו".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

תגובות