לזכרו: אדיר גץ בשיר חדש לזכרו של בראל חדריה ז"ל. צילום מסך מהקליפ

לזכרו: אדיר גץ בשיר חדש לזכרו של בראל חדריה ז"ל

לקראת יום הזיכרון המתקיים ביום רביעי הקרוב, אדיר גץ שיחרר הבוקר (א') שיר חדש המורכב ממכתבי הפרידה שכתב בראל חדריה שמואלי ז"ל לפני שנפל

באוגוסט האחרון, נקבע נהרג החייל בראל חדריה שמואלי ז"ל, לאחר שנפגע מירי של מחבל בגדר ההפרדה. שמואלי אהב והעריך את הזמר אדיר גץ, והיה נוהג לשיר את שיריו. לאחר נופלו גץ ביקר בשבעה ושמר על קשר עם המשפחה, שביקשו ממנו להלחין את מכתבי הפרידה שהשאיר בפתקים בטלפון, רגע לפני שנפל. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר כתוב כולו על בסיס מכתבי הפרידה שכתב בראל לחבריו ומשפחתו בטרם נהרג, הוא מדבר על אהבת הארץ ועל הזכות שנפלה בחלקו ללחום למען המדינה שהוא אוהב מכל. השיר שוחרר בצמוד ליום הזיכרון הקורה בהמשך השבוע, בו כולנו מתייחדים עם זכרם של הנופלים בקרבות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. משפחתו של בראל ז"ל מסרה "נרגשים מאוד שהזמר שבראל כל כך אהב הלחין ושר את מילות הפרידה שלו."

 

אדיר גץ דיבר על הזכות והחובה העצומה שנפלה בחלקו בהלחנת השיר וביצועו ומסר "כשהמפקד של בראל ז"ל שלח לי את הסרטון שלו שר שיר שלי, התפללתי חזק לשיר את זה עם בראל ביחד. מה שלצערי העמוק לא קרה. הייתה לי את הזכות העצומה להלחין ולשיר את המילים האחרונות של הנשמה המיוחדת הזו. שולח חיבוק חזק למשפחתו, יוסף וניצה, הילה אודי ואגם. נזכור אותך תמיד בראל."

תגובות