סיכומוזיקלי: האחיות כרקוקלי עושות לנו את הסופ"ש. עמית סליטקר

סיכומוזיקלי: האחיות כרקוקלי עושות לנו את הסופ"ש

השבוע כהרגלו היה שבוע מטורף, לא היה לנו רגע לנשום. אבל כמו כל שבוע, גם עכשיו הגיע סוף סוף יום שישי ואיתו הסופ"ש ואנחנו רק רוצים להירגע ולהקשיב למוזיקה האהובה עלינו. השבוע יצאו כמה שירים שהטריפו אותנו לגמרי והגיע הזמן שגם אתם תכירו! השבוע בסיכומוזיקלי: כרקוקלי בשיר חדש וכיפי, להקת שלוה בשיר מרגש ועידן עמדי משחרר גרסת לייב לשיר שלו • האזנה נעימה!

כל כך חיכינו לרגע הזה שבו נוכל להירגע עם המוזיקה החדשה שיצאה השבוע! השבוע הרשימה מלאה בשירים מעולים שאנחנו לגמרי בטוחים שגם אתם תאהבו ואולי אפילו תוסיפו את חלקם לפלייליסט הקבוע שלכם. רוצים לשמוע עוד? הצטרפו אלינו ותזכו להכיר את השירים החדשים והשווים של השבוע האחרון.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כרקוקלי - כולם מדברים איתי על

אוי, איזה כיף לנו להתחיל את הסיכומוזיקלי עם שיר כזה מהאחיות האהובות עלינו בעולם! את השיר "כולם מדברים איתי על" כתבו והלחינו האחיות (לירון וטלי כרקוקלי) יחד עם גיל ויין וג'ורדי שהיה אחראי כמובן, גם לעיבוד ולהפקה המוזיקלית המדהימה של השיר. השיר מדבר על הדברים הריקים בחיים ומעלה את השאלה של - האם זה באמת הופך אותנו למאושרים, ואיפה האהבה והכנות האמיתית בעולם? הוא מלווה בקליפ פשוט מעולה בבימויו של עומר אלוני ואנחנו לא מצליחים להפסיק לרקוד מולו. ב-21/05 הן יגיעו למופע מיוחד ברידינג 3 ת"א ואנחנו לא יכולים לחכות!

לסיכום: פשוט מטורפות

 

שחר אדמוני - דייט גרוע

שחר אדמוני רק בת 19 ואחרי שהשתתפה בעונה האחרונה של "אקס פקטור לאירוויזיון" ונתנה לכולם לעוף עליה, היא שיחררה את הסינגל השני שלה - "דייט גרוע". את השיר בטוח כבר יצא לכם לשמוע בקטנה בתור הטיזר שהוציאה לטיקטוק לפני כשבוע וצבר חשיפה ענקית. צליל קליפי כתבה אותו בשבילה ואת הלחן עשתה יחד עם ליאור אברמוב. את ההפקה והעיבוד מוזיקלי עשו חן קורדובה, אביב ברנהולץ וינון יהל. שחר משלבת את ההשפעות שלה מילדות ועד היום – פופ רוק ומזרחית, ואין ספק שהצליחה לעשות את זה גם כאן.

לסיכום: מיוחדת!

 

שלוה - החיים חזקים מהכל

בשבוע הבא אנו עומדים לציין את יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה. לרגל יום זה, הוציאו השבוע להקת שלוה יחד עם מרים פרץ ונטע בן עמרם את השיר "החיים חזקים מהכל". מרים פרץ היא אימם של אוריאל ואלירז ז"ל ולקחה חלק בכתיבת השיר במהלך דיאלוג מתמשך בין הכותבת נטע בן אמרם. השיר מראה לנו את החיים בתור מרים - המאבק והקונפליקט היומי בין חיים למוות וייאוש לתקווה. שיתוף הפעולה עם שלוה נעשה בצורה הכי טבעית שיש ויצרו ביחד יצירה מדהימה.

לסיכום: מרגשים ומרגשות

 

יובל בוצ'ן - Morning Mood

יובל בוצ'ן היא רק בת 22 וכבר השבוע היא עומדת להשתתף בתחרות מיס אירופה (תחרות יופי של נערות מכל רחבי אירופה) שתתקיים בנאפולי שבאיטליה. בנוסף לכל זה, יובל היא גם בלרינה מקצועית, שחקנית במחזמר "הקוסם" בתור התפקיד של המכשפה מכשמשה ואפילו השתתפה בסדרה "הסטודיו" שבערוץ זום. השבוע שיחררה את הסינגל השני שלה "Morning Mood". מדובר בשיר מושקע בטירוף שאנחנו בטוחים שיקח אותה למקומות חדשים ומדהימים והיא לגמרי מוכיחה לנו מה זה להיות בינלאומית.

לסיכום: אין עוד כזאת בארץ

 

מיליונדי - אלה לי

מיליונדי הוא בן 24 והוא ראפר וכוכב רשת. השבוע שיחרר את השיר החדש שלו, שיר על הכוכבת אלה לי - "פגשתי את אלה לי לפני כמה זמן במסיבה שהייתי נוכח בה יצא לנו קצת לשוחח. אני זוכר שאני פשוט לא הצלחתי להפסיק לבהות בה. מאז שראיתי אותה היא פשוט לא יוצאת לי מהראש. אני לא אגזים אם אומר שהיא מסובבת את הראשים לכל הגברים. יש לה מבט כובש כזה וגם אני נשבתי בקסמה והחלטתי לספר על אהבתי וחיבתי אליה בשיר שכתבתי. זה שיר הלל לאלה לי". לנו אין יותר מה להוסיף ולכם נשאר ללכת להקשיב לשיר - שלגמרי כבר נתקע לנו בראש.

לסיכום: הוספנו לפלייליסט

 

אליקו בס - Resolution Songs

אליקו בס הוא פרויקט מוזיקלי של אמן מוזיקת העולם אלי מועלם. אליקו הוא בן 28, גר בראשון לציון והשבוע שיחרר את Resolution songs - הסינגל החדש שלו. השבוע ציינו את יום כדור הארץ וגם השיר הזה, לוקח חלק בפרויקט העולמי לעידוד המודעות ליום כדור הארץ. הפרויקט הוא בחסות העמותה Join The Resolution שעובדת ביחד עם הקרן העולמית לשימור חיות הבר. נושא חשוב עם ביצוע מצויין!

לסיכום: מעלה מודעות

 

שווה האזנה

עידן עמדי - זוכר כמעט הכל (לייב)

השבוע שיחרר עידן עמדי את השיר שלו "זוכר כמעט הכל" בביצוע לייב מיוחד מתוך מופע העשור שלו בהיכל מנורה. השיר היה השיר הפותח של ההופעה וביצע אותו לבד במהלך ניגון על כמה כלים. מעריכים אותו בטירוף והיה מדהים להקשיב!

 

אודיה - הרבה ממך נשאר

השבוע התארחה הזמרת אודיה ברדיוס 100FM אצל מושיקו שטרן וביצעה קאבר מיוחד לשיר "הרבה ממך נשאר" של לירן דנינו. אודיה לקחה שיר כל כך מרגש של לירן למקום ולפינה שלה והשאירה אותנו מרוגשים עוד יותר. מהממת!

 
תגובות