מארון 5 בישראל: "הופיעו מכל הלב". גיא פריבס, באדיבות יחסי ציבור

מארון 5 בישראל: "הופיעו מכל הלב"

אמש (ב'), הופיעו לראשונה חברי להקת מארון פייב בישראל ומילאו את פארק הירקון עם 60 אלף מעריצים נלהבים • האם היה שווה לחכות? ביקורת

זה קרה: להקת "מארון פייב", בניצוחו של אליל הבנות (וכל אדם נושם בערך), אדם לוין הופיעו אמש (ב') בפארק הירקון בתל אביב וענה על כל הציפיות.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

קודם נציין לשבח את ההופעות הפותחות של אגם בוחבוט (שאירחה את שחר סאול ונורוז) ומרגי שנתנו הופעות מרשימות והוכיחו שהם יכולים להחזיק במה לנוכח 60 אלף איש. הסיפתח שלהם היווה תיווך מושלם להופעת הלהקה האהובה.

ב-21:15 בדיוק (כמובטח), עלו מארון פייב לבמה, פצחו עם הלהיט "Moves like jagger" והרימו את האווירה בפארק לשחקים. משהו בהם ובאדם כובש מהרגע הראשון, לטענת המעריצות כל חיוך שלו פשוט המיס אותן מחדש.

© גיא פריבס, באדיבות יחסי ציבור

די במהירות עברו הלהקה בין השירים (אפילו פחדנו שתסתיים ההופעה מוקדם מהרגיל), וירו אל עבר הקהל ביצועים מושלמים (וללא פלייבק!) ל-"This Love", "One more Night", ""Animals, "Stereo Hearts ועוד. הביצועים היו תזזייתיים, כייפים, סוחפים, מרגשים ופשוט הופעה במלוא מובן המילה. לוין יודע לפלרטט על הבמה, התייחס לכל חלק בקהל בכל קצוות הבמה ודאג שכולם ייהנו ממנו ומהלהיטים להם השתוקקו.

מה שכן, רק באמצע המופע פנה לוין לראשונה לקהל ושוחח איתו. "ערב טוב תל אביב!", פתח את דבריו לקהל רק בחמישה ל-22:00, "אני אפילו לא יכול לתאר לכם כמה אני נרגש הלילה. תסתכלו סביבכם ותראו כמה אנשים יש כאן! זה מטורף. לא היינו בתל אביב אף פעם בעבר, אתם מדהימים, האנרגיה וקבלת הפנים הכל כך חמה שלכם".

© גיא פריבס, באדיבות יחסי ציבור

בהמשך צחק על זה שמרבית מהקהל שעמד מלפניו אפילו לא נולד. ושחרר בדיחה על כך שחלק מהמילים של השיר הבא, "Payphone", 'גסות' אז שלא ילמדו מזה. הביצוע האקוסטי ריגש את ההמונים והוסיף אינטימיות בתוך כמות האנשים המטורפת שנכחה בהופעת הבכורה שלהם בארץ.

בין עוד להיטים נוספים שעשו את העבודה וגרמו לקהל לשלוף את המצלמות, לוין השתחרר קצת יותר, פתח חולצה והזמין לבמה את הזמרת הישראלית - קורל ביסמוט, אותה תיעד יומיים קודם מהחלון במלון שלו כשהיא שרה בחוף הים בתל אביב. רגע הגשמת החלום של ביסמוט (שמצידה העניקה לו חמנייה בהתאם למסורת הופעות הרחוב שלה), עשה צמרמורת והיה חינני, כייפי וכל כך אישי. לחוות את זה איתה ביחד עורר חיוך ענק על הפרצוף ועצם העובדה שלהקה בסדר גודל כמו שלהם עשתה מהלך ספונטני כזה - חיזקה לנו את את האהבה ואת ההערכה אליהם. הביצוע המשותף של השניים היה מדוייק, סוחף והחיבור ביניהם היה נראה טבעי על הבמה. 

לוין הקדיש לביסמוט הקדמה ארוכה ומעולה, ניחן כי חשוב לו לקדם אמנים צעירים והוא עשה את זה כמו שרק הוא יודע.

© אור גפן, באדיבות יחסי ציבור

לוין והלהקה המשיכו את הערב עם עוד בוסט של שירים שעשו מסיבה אחת ענקית, כמו "Cold", "Don't wanna know" ו-"Girls Like you" שגרם לקהל להתרגשות יתר, בעיקר כשגל גדות הופיעה ב-VTR מהקליפ.

מיד לאחר הלהיט הלהקה לקחה הפסקה קלה והמשיכה להדרן של שלושה שירים כמו: "Memories", "She Will Be loved" ו"סוכר" כקינוח המושלם!

אפשר לסכם את הערב כמוצלח במיוחד, כזה שהיה שווה לחכות לו כל השנים. היחס של מארון פייב לקהל ולישראל בפרט היה מדהים. אתנחתא של נחת והנאה שהיינו צריכים בכל הטירוף שעובר עלינו במצב הבטחוני בחודשים האחרונים. כמה כיף שיש כאלו שבאים בכל זאת ועושים את זה מכל הלב.

בקיצור, מישהו מוכן לסדר לנו כרטיס גם למופע שייערך הערב?

© אור גפן, יחסי ציבור

נהנתה גם מהדשא וסייעה בכתבה: דניאל עמוס.

תגובות