בינלאומי: עומר אדם בדואט לוהט עם הכוכב הצרפתי קנדג'י. Rubens hazon

בינלאומי: עומר אדם בדואט לוהט עם הכוכב הצרפתי קנדג'י

עומר אדם לא מפסיק להפתיע עם שיתופי פעולה מעבר לים, אחרי ששיתף פעולה עם ניקי ג'אם הערב (ב) הוא משחרר דואט עם קנדג'י - אחד הכוכבים הגדולים ביותר בצרפת

עומר אדם לא עוצר ונראה שהוא גם מכוון לקריירה בינלאומית. לפני כמה שבועות הוא גמר סיבוב הופעות בארצות הברית ובשנה שעברה הוא שחרר שיר עם הכוכב הלטיני ניקי ג'אם. היום (ב'), הוא משחרר שיתוף פעולה עם כוכב אחר מעבר לים הרי הוא קנדג'י. קנדג'י התחיל את הקריירה לפני כשמונה שנים כאשר ניצח בגרסה הצרפתית של דה וויס. מאז הוא הפך לכוכב ענק בצרפת ומכר מעל לשלוש מיליון אלבומים. בנוסף גם שיתף פעולה עם אריאנה גרנדה. השיר שהוציאו ביחד נקרא “Bomba” ומשלב עברית, ספרדית ואנגלית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר הוא קצבי ומקפיץ כמו שמתאים לסגנון הפופ לטיני ונותן לנו טובה ורצון לרקוד מיד. המנגינה עשויה מכל החומרים ההופכים שיר ללהיט קיץ ואנחנו לגמרי צופים להצלחה שלו. בנוסף יצא גם קליפ שצולם כולו במרקש שבמרוקו, ומתארת מסיבה ואווירה גדולה שמתאימה למילות ומנגינת השיר.

 

שיתופי הפעולה האלו הם סופר חשובים במיוחד עכשיו שגל האנטישמיות והאנטי ישראלי עולה בעולם ובמיוחד בצרפת. אז עצם העובדה שכוכב בסדר גודל של קנדג'י משתף פעולה עם אמן ישראלי ששר גם בעברית זה מטורף. אנחנו מאמינים שהשיר יצליח בארץ וגם בצרפת ונשמע אותו עוד הרבה במהלך החודשים הבאים.

תגיות
תגובות