גאווה ישראלית: אמנים בינלאומיים שהתחילו בארץ. מתוך האינסטגרם stephane.le.gar

גאווה ישראלית: אמנים בינלאומיים שהתחילו בארץ

היום (ה') מדינת ישראל חוגגת את יום הולדתה ה-74. לרגל היום המרגש הזה, אספנו עבורכם את רשימת האמנים הבינלאומיים שהתחילו את הקריירה שלהם ממש כאן - בארצנו הקטנטונת

אין גאווה יותר גדולה מאשר לראות את הישראלים שלנו מצליחים ובגדול בחו"ל, בין אם זה שחקנים, דוגמנים ספורטאים או אפילו - זמריםלרגל יום העצמאות שחל היום (ה'), אספנו עבורכם שישה זמרים שמצליחים בענק גם מעבר לים!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נגה ארז

נתחיל את הרשימה החגיגית עם נגה ארז שאפילו בילי אייליש נדהמה ממנה ושיתפה את מיליוני עוקביה בכמה שהיא אוהבת את השירים שלה. היא התחילה את הקריירה ב-2017 כששחררה את האלבום הראשון שלה "Off The Radar". אלבום שכולו משולב במוזיקה אלקטרונית ומיד (כמובן) התפצוצצה גם ברחבי העולם. השיר הכי מוכר שלה הוא כנראה "End Of The World" שאפילו גל גדות רקדה לצליליו באינסטגרם.

 

דניס לויד

דניס או בשמו האמיתי - ניר, גדל בארץ ונכנס לטופ 100 האמנים המושמעים ביותר בעולם בשנת 2016 יחד עם שירו האהוב "Nevermind". הוא הופיע בתוכנית של ג'ימי קימל והתראיין לבילבורד. ההצלחה שלו לא נגמרת רק בארצות הברית אלא בכל העולם ואלבום הבכורה שלו אפילו הפך לאלבום זהב באיטליה. בנוסף, הוא האמן הישראלי המושמע ביותר בספוטיפיי.

 

סטפן

סטפן התחיל את הקריירה שלו בתור רקדן של סטטיק ובן אל אבל היום הוא כבר הרבה יותר מזה וההצלחה שלו אפילו חוצה את המדינה. הוא חתום על חוזה בחברת התקליטים הגדולה בצרפת וכבר שחרר מספר שירים שהפכו ללהיטים שם. בנוסף, הוא נבחר לשיר את שיר הנושא הצרפתי של הסרט סוניק 2 ורק בשבוע שעבר התארח בתוכנית בידור בצרפת.

 
 

נטע ברזילי

את נטע מכירים בעיקר בגלל שהיא ניצחה באירוויזיון לפני כארבע שנים עם שירה "Toy" אבל בזכות זכייה זו והשירים המטורפים שהוציאה לאחר מכן, הצלחתה חצתה את אירופה והגיעה עד לארצות הברית שם היא חתומה על חוזה עם דיסני מיוזיק גרופ. בנוסף, שיחררה לא מזמן שיתוף פעולה עם הלהקה הרוסית והמצליחה ליטל ביג. היא גם נמצאת בימים אלו בעיצומו של סבב הופעות גדול ברחבי ארצות הברית.

 

עמיר חדד

את עמיר אתם כנראה לא מכירים אבל 60 מיליון צרפתים דווקא כן. הוא ייצג את צרפת באירוויזיון ומאז הפך לכוכב ענק שם ואפילו זכה בפרסי ה-EMA של MTV. אבל לפני כל ההצלחה הזאת, עמיר התחיל את הקריירה בישראל בעונה הרביעית של "כוכב נולד" שם הגיע עד להופעות החיות. בנוסף לזה, הוא משתף פעולה עם אמנים ויוצרים ישראליים בשירים שלו כמו נתן גושן וסתיו בגר.

 

נועה קירל

ונסגור את הרשימה עם מלכת הפופ שלנו - נועה קירל. אחרי ששברה את כל השירים בארץ והפכה לשם מוכר בכל בית בישראל, נועה החליטה שהגיע זמנה גם להצליח בעולם. היא חתמה על חוזה בינלאומי עם אטלנטיק רקורדס וכבר שחררה שלושה סינגלים מעבר לים שזכו להצלחה. בנוסף הופיעה במסיבת קדם גראמי בחודש שעבר שם פגשה את הזמרים המובילים כרגע. אנחנו מאמינים שנועה יכולה להגיע מאוד רחוק ומוסרים לה הכי בהצלחה שיש!

 
תגובות