סיכומוזיקלי: איתי לוי מקפיץ ונונו בשיר גאווה. צילום מסך מהקליפ

סיכומוזיקלי: איתי לוי מקפיץ ונונו בשיר גאווה

השבוע בסיכומוזיקלי: איתי לוי בשיתוף פעולה כיפי עם עידו שוהם, נונו גם היא בדואט עם שגיא קריב לכבוד חודש הגאווה ונתן גושן בקאבר שעשה לנו צמרמורת! ואתם? יותר ממוזמנים להצטרף אלינו ולהכיר את חלק מהשירים המיוחדים והיפים שיצאו השבוע בעולם המוזיקה הישראלית! • האזנה נעימה

וואו, איזה שבוע היה לנו בעולם המוזיקה. אין ספק שאנחנו מתרגשים לגמרי לקראת הרשימה שנמצאת פה השבוע! אמנם היא קצרה, אך מלאה בשירים מעולים שאתם לגמרי עומדים להתמכר אליהם. השבוע נמצאים בה מגוון כוכבים שכולנו מכירים, חלק שגם פחות - אבל את כולם אנחנו לא עומדים להפסיק לשמוע בקרוב. הצטרפו אלינו ותכירו אותם גם אתם!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

איתי לוי & עידו שוהם - בארכה

ממש רגע לפני שעומד להופיע בפארק הירקון בפני עשרות אלפי מתגייסים "בפסטיבל יותר" ורגע לפני הופעת הסולד אאוט שלו בבריכת הסולטן, איתי לוי משחרר את שיתוף הפעולה החדש והמיוחד שלו יחד עם הדיג'יי והמפיק עידו שוהם - "בארכה". מדובר על הלהיט הבא שכולנו עומדים לקפוץ ולרקוד לו במסיבות! שיר מקפיץ וכיף שאין סיכוי שלא תתמכרו אליו.

לסיכום: טירוף!

 

נונו ושגיא קריב - Cute Boy

לקראת חודש הגאווה והמצעד שקורה ממש היום, שיחררה נונו יחד עם שגיא קריב שיר חדש וצבעוני! הסינגל ממשיך את הקו המוזיקלי של הכוכבת, ולגמרי מרים ותואם את האווירה השמחה והמקבלת שעוטפת את החודש הזה. השיר מלווה בקליפ מושקע במיוחד שביים אדם גבאי ולגמרי מוסיף ונותן עוד טאץ' ייחודי.

לסיכום: צבעוני ומיוחד

 

רגב הוד - חמישי שיכור

חיפשתם במקרה את השיר החדש שתרצו לשיר ולרקוד איתו במסיבות? הגעתם אל המקום הנכון. השבוע שחרר הזמר רגב הוד את שיר המועדונים החדש והקצבי שהבטיחו לנו שיקפיץ את הרחבה (ואין ספק שזה מה שיקרה). "חמישי שיכור" הוא שיר שנוצר כדי לשמוח מיום חמישי שמגיע ממש רגע לפני השבת ומראה כמה בילויים עד השעות המאוחרות עם חברים - עושים כיף וטוב.

לסיכום: בפול ווליום

 

לירונה - לשכוח שמך

לירונה היא שם חדש וחם במוזיקה הישראלית, מדובר ביוצרת צעירה שכותבת ומלחינה את שיריה. השבוע שיחררה שיר חדש בשם "לשכוח שמך", השיר מדבר על התלות שנוצרת בזוגיות ועל הסיבוכים שהאהבה מביאה איתה. היוצרת מצליחה להביא את הרגש בשיר, ואנחנו לגמרי מרגישים כאילו אנחנו חווים יחד איתה.

לסיכום: אהבנו מאוד!

 

דניאל ג'מל - מחכה לך

כמה שנים אחרי שהתמודד ב"דה וויס", דניאל ג'מל ממשיך להתניע את הקריירה המוזיקלית שלו ומשחרר סינגל חדש בשם “מחכה לך". את הסינגל כתב עבורו הזמר אושר כהן והוא מדבר על זוגיות שהולכת ודועכת, ועל הכאב של אחד מבני הזוג שרוצה להמשיך ולהילחם עליה.

לסיכום: כואב ואמיתי

 

סלט גרוב - מצב טיסה

ההרכב "סלט גרוב" משחררים השבוע סינגל חדש מתוך אלבום הבכורה שלהם. חברי ההרכב, ליאת הבר ובועז גילר, מספרים כי הסינגל מדבר על ריכוז מלא במטרה, על ביטחון עצמי מלא בהצלחה וביכולת להגיע אליה. הסינגל בעל קצב מעולה ואנחנו לגמרי רואים בו פוטנציאל ללהיט.

לסיכום: מחכים לאלבום!

 

שווה האזנה

נתן גושן - אייכה

כל כך נעים וטוב לגלות קאבר כזה. השבוע התארח נתן גושן אצל מושיקו שטרן ברדיוס 100FM וביצע קאבר מדהים לשיר "אייכה" של שולי רנד. נתן לגמרי רק הוכיח לנו מחדש כמה זמר מוכשר הוא ובזכותו אנחנו רק יכולים להתחיל את הסופ"ש הזה ברגל ימין ובצורה הכי נעימה שיש.

 
תגובות