סיכומוזיקלי: רד בנד בקאבר מטורף ודודו אהרון מקפיץ. מתוך ערוץ היוטיוב של גלגלצ

סיכומוזיקלי: רד בנד בקאבר מטורף ודודו אהרון מקפיץ

עוד יום שישי הגיע, איתו הסיכומוזיקלי האהוב שלנו ויחד עם זה, גם השירים המושלמים ביותר שיצאו השבוע. אין ספק שכבר התמכרנו אל חלקם - ועכשיו הגיע גם תורכם להצטרף ולהאזין

כמה כיף ששוב הגיע הסופ"ש, כמה כיף שהצטרפו אלינו עוד כמה שירים חדשים שכבר עכשיו אנחנו לא מסוגלים להפסיק לשמוע. הפעם בסיכומוזיקלי - דודו אהרון עם שיתופי פעולה בשיר מטורף (בינהם גם נורוז), שלוה בשיר חדש וכיפי וקאברים מיוחדים מקרן פלס ואריק סיני והלהקה האהובה רד בנד שחוזרת ובגדול! יש למה לצפות.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

דודו אהרון - ללב נכנסת

השבוע שחרר דודו אהרון שיר חדש בשיתוף פעולה מיוחד ומפתיע עם היוצר והראפר שכולנו כל כך אוהבים - נורוז. חוץ ממנו, משתתפים גם הדיגיים המצליחים Kobi M & Jedri x והיוצר אופיר כהן. שיתוף הפעולה שאליו בכלל לא ציפינו, הפתיע לטובה ויצר שיר מעולה שאנחנו בטוחים שיהפוך להיות הלהיט החדש של המסיבות. בקרוב עומד להופיע דודו ב-30/6 בזאפה ירושלים וב-12/7 בזאפה גני יהושע.

לסיכום: מקפיץ!

 

שלוה - משהו אחר

כרגיל, אנחנו מאוד אוהבים לשמוע שלהקת שלוה מוציאים שירים חדשים. הם לא מפסיקים לרגש אותנו! גם הפעם, הוציאו שיר חדש אבל מפתיע הנקרא - "משהו אחר" שהפעם, אין ספק שלא נפסיק לרקוד איתו. השיר יושמע בהופעת בכורה במשדר עבור עמותת שלוה ברשת 13 ב-19/6. אנחנו לא יכולים לחכות.

לסיכום: מדהימים

 

דון בנון & ליאור דורון - סוף סוף אני על המים

דור בנון הוא מהמפיקים של "פטיפון" ולאחר שנפרד משם, הקים אולפן חדש. שם, לכבוד הקיץ - הקליט את השיר הזה - "סוף סוף אני על המים" יחד עם הזמרת והיוצרת המדהימה ליאור דורון ועכשיו שחרר אותו כסינגל הבכורה שלו. השיר מדבר על ההבדל שבין חיי היומיום הלחוצים לרגע העצירה שבו נחים בים. מקסים!

לסיכום: מוכשר ומוכשרת

 

סתיו אלפסי - רכבת הרים

הגיע הזמן שתכירו את סתיו אלפסי. זה אמנם הסינגל השני שלו אבל אנחנו התאהבנו בטירוף. מדובר בזמר מוכשר ונדיר וכשהקשבנו לשיר, נמסנו. ברצינות. הרעיון של השיר אפילו עוד יותר מדהים ומדבר על רכבת ההרים של החיים ועל החברים שתמיד נמצאים שם ותומכים גם ברגעים קשים וגם ברגעים טובים. אין לנו עוד מה להגיד חוץ מלהמליץ לכם ללכת בדחיפות להקשיב.

לסיכום: מושלם.

 

שווה האזנה

רד בנד - Beggin

איזה כיף שרד בנד חוזרים ובגדול! כמה שאנחנו אוהבים! והפעם - בגלגלצ אצל עידו פורת בביצוע מטורף וכיפי לשיר Beggin שכולנו לא הפסקנו לזמזם בשנה שעברה. ממכר לגמרי!

 

אריק סיני & קרן פלס - שוב

בשבוע שעבר הופיעה קרן פלס באמפי קיסריה ושם אירחה בהפתעה את אריק סיני. כמובן, שהשילוב המושלם שלהם יצר לנו ביצוע מחודש ויפיפה לשיר "שוב". אין ספק שזו אחת מהגרסאות הטובות ששמענו לשיר ודואט מדהים בין שני זמרים מוכשרים ואהובים במוזיקה הישראלית.

 
תגובות