מהטובים שיש לנו כאן: זה מה שחשבנו על ההופעה של אדיר גץ ב"האנגר 11". רון שושן, באדיבות יחסי ציבור

מהטובים שיש לנו כאן: זה מה שחשבנו על ההופעה של אדיר גץ ב"האנגר 11"

המון להיטים אהובים, פסנתר אחד ואירוח של אחד הזמרים המבטיחים: זה מה שחשבנו על ההופעה הראשונה של אדיר גץ על במת ״האנגר 11״

אמש (ה׳), אדיר גץ עלה להופיע (לראשונה בחייו) ב״האנגר 11״ עם מיטב מלהיטיו הגדולים לאורך השנים, ולמול קהל של כ-2,000 איש שנהנה לשיר, לרקוד ולשאוג לצליליו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ההופעה, שהחלה באיחור של כשעה, נפתחה עם "שירים שצרחנו באוטו" - סיפתח שהוכיח את עצמו כמעולה ומדוייק לערב. לאחר מכן גץ ביצע את "שוב חוזרת" שגרם לקהל לשיר מכל הלב יחד עם הזמר שנתן את הנשמה.

אי אפשר היה לפספס את הלהיט "בדיוק כמו שהיא" שכתב יחד עם תובל שפיר ודניאל ליטמן, גם הוא היה אחד מהשירים הבולטים שבוצעו במהלך הערב וסחפו את הקהל שדיקלם בעל פה ושאג אל עבר גץ את המילים בהנאה.

© רון שושן, באדיבות יחסי ציבור

אחד מהרגעים המרגשים של הערב היה כאשר אירח בהפתעה את הזמר המבטיח עילאי אלמקייס שפרץ אל חיינו ב״אקס פקטור״ האחרון. השניים ביצעו יחד בצורה מופלאה את "צלקות" - השיר שביצע אלמקייס בתכנית הריאליטי שצבר ברשתות יותר ממיליון צפיות. השילוב בין השניים היה מושלם והוכיח כי הם חייבים דואט רשמי יחד. מיד לאחר הביצוע המשותף ביצע הזמר המתחיל את שיר הבכורה שלו - ״פרק אחרון״.

© עומרי יוסף, באדיבות גירץ הפקות

גץ המשיך את הערב עם מחרוזת מעולה במיוחד של "לד בשדות", "ארגנטינה", "היא כל כך יפה", "שמלה אדומה" ו"זה עוד יקרה". מיד לאחר מכן גץ עלה לסשן להיטים על הפסנתר ופלרטט עם הקהל הנלהב (בצדק). הזמר ביצע על הפסנתר את ״תמיד נשארת״ שכתב לאיל גולן שרק מלשמוע את התו הראשוני זכה לתשואות - שלא לדבר על הביצוע הנפלא, את ״לא ביקשתי מלחמה״ (שכתב לקובי ממן) שזכה לחיבוק ותשוקה מהקהל, כך גם השיר האופייני "הבחור הביישן על הפסנתר" - ששוב הוכיח כי גץ הוא מבין היוצרים והמבצעים הטובים שיש לנו כאן. אם חיפשתם עוד הוכחה ליכולות היצירה של כוכב הערב, גץ המשיך עם ביצוע ל"מיליונרים" שיצר לעומר אדם והפך ללהיט היסטרי ובולט בשנה שעברה.

הערב נחתם עם שלושה ביצועים מטורפים לשלושה להיטים גדולים - ״רציתי שתבואי״, עשר-אפס לך״ ו״דירה קטנה בחיפה״ - לא יכולנו לבקש סיומת מדוייקת יותר לערב הזה!

בקיצור, גץ הוא אמן שצריך לקהל אפילו יותר הכרה כאן והקהל ההמוני שהגיע אמש רק הוכיח כמה כשרון מופלא ועשייה ענקית יש בבן אדם אחד. גץ יודע לתת שואו ישראלי - כזה שמצד אחד מקפיץ ומצד שני מרגש, כזה שיודע לגעת בקהל עם שירים כל כך מדוייקים, עם מילים שכולם יכולים להזדהות איתן ועם המון אהבה, לב ונשמה. זו הייתה הפעם הראשונה שלי בהופעה של גץ ויצאתי מופעם! ידעתי על יכולתיו, אבל לראות את כל זה על הבמה - פשוט עשה טוב בלב. הוא יודע לפלרטט עם הקהל, הוא יודע את כל מה שצריך לעשות ובהתחשב בכל אלו - אי אפשר שלא להכריז על הופעה מדהימה שעשתה רק חשק לעוד.

© רון שושן,באדיבות יחסי ציבור

 

תגיות
תגובות