בא לחלום והשאיר טעם של עוד: נתן גושן הופיע באמפי קיסריה. נוי מוסלם

בא לחלום והשאיר טעם של עוד: נתן גושן הופיע באמפי קיסריה

כשנתן גושן עולה להופיע באמפי קיסריה - אנחנו הכי מתייצבים! אךהאם זה באמת היה כמו שציפינו? זה מה שחשבנו על הסיפתח של הזמר האהוב לסוף השבוע • ביקורת הופעה

הקהל הענק נהר אמש (ה׳) אל עבר אמפי תיאטרון קיסריה, שם הופיע הזמר נתן גושן בהופעה מהפנטת וסוחפת. ההופעה כללה את נגניו, שני מסכים ענקיים ובמה גדולה בצורת T שאיפשרה להתקרב לקהל הענק והמאושר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נקודת הפתיחה לא הייתה מוצלחת במיוחד, מאחר וההופעה התחילה בעיכוב של 50 דקות. בנוסף לאיחור, היה עשן שכיסה את האמפי- דבר שהקשה על הראיה בהופעה. אך בהמשך, נתן עלה לבמה והכל נשכח. הסאונד בהופעה היה מעולה, בלי בעיות והנגנים ניגנו באופן מדויק במהלך ההופעה.

גושן פתח בשיר הראשון - ''יש בלאגן גדול'', השיר החדש שכתב והלחין בעצמו על מצב המדיני והחברתי במדינה שלנו. במעבר חד, התקדם הישר לשיר השני- ''זה שלנו'', שהיה רגוע למדי. לאחר השיר הוא דיבר עם הקהל, הודה לכולם שבאו ולצוות שלו. בהמשך, ביצע את השיר ''לפני שהאהבה תיפול''- ששר כחלק מפסקול הסרט ''סיפור אחר'' בכיכובו.

© נוי מוסלם

השיר ''חיכיתי'' נפתח בנגינה מונוטונית ובהמשך הגיטריסט פצח בסולו שהעיר את הקהל לקראת המשך ההופעה. בשיר החמישי, ''חזרי אליי'' גושן הביא ביצע שקט ומדויק. והמשיך אל ''גבולות היגיון'' שריגש את הקהל.

במהלך ההופעה נתן היה קרוב לקהל ויצר תקשורת לקהל שקרוב יותר לבמה, דבר שהפך את ההופעה לכיפית ומהנה. השיר השמיני היה השיר המצליח שלו באנגלית ''Thinking about it'' שסחף את כולם בזכות השירה המדהימה שלו והנגנים המעולים.

בסוף הביצוע, הוא סיפר סיפור על ילד שראה אותו ברחוב ושאל אותו: ''איך אתה מצליח לעשות את זה? אין לי ביטחון'', ונתן השיב לו: ''אני לא יודע בעצמי''. הוא סיפר על הקריירה המוזיקלית - ששום דבר לא בטוח בעולם המוזיקה והשיר ''כל יום כמו נס'' של אמיר דדון מתאר את החיים בעולם הזה.

נתן המשיך לעבר השיר הבא ''עוד''- בהמשך השיר לקח ילד מהקהל ושר איתו את השיר עד סופו. הילד ירד ונתן המשיך לשיר העשירי ''בואי בשלום''שהביא לאווירה קסומה בקהל שזז מצד לצד. לאחר מכן, התקדם ללהיט ''מה עם נתנשק?'' ואיתו גיטרה שהפכה את השיר לתחושה אינטימית בכל האמפי הגדול.

בסיום השיר סיפר שהשיר ''כל מה שיש לי'' נכתב לפני 11 שנים והקריירה המוזיקלית שלו החלה בזכות המנהלת שלו, המלווה אותו עד היום. נתן הרחיב בנושא בקשר לאמונה שלה בו והוא הביא לה את האמון המלא והודה לה על כך - כבילד אפ לביצוע שיר הפריצה הגדול שלו שחובק על ידי הקהל בביצוע סוחף וממרגש.

נתן חזר לבמה עם הנגנים והתחיל לבצע את השיר שכתב ''עדיין ריק'' עבור הזמר לירן דנינו. את הבית הראשון נתן שר לבדו, ובהמשך השיר לירן הופיע בהפתעה. הקהל היה שמח מהשילוב הווקאלי המוצלח ביניהם -  ובצדק. הדינמיקה בין השניים פשוט מופלאה! נתן ולירן סיפרו על הדרך המוזיקלית ארוכת השנים יחד ועברו יחד לשיר הבא ''נחכה לך'', שבמקור בוצע עם הזמר ישי ריבו. הם היו בקרבת הבמה ושרו יחד בהרמוניה מיוחדת וכיפית בשיתוף פעולה עם הקהל.

© נוי מוסלם

לירן יחד מהבמה ונתן סיפר על אישתו שנכחה בהופעה. הוא סיפר על אהבתו אליה וכמה שהיא חשובה לו בחיים. נתן הקדיש לה את השיר שלהם ''שני ילדים בעולם'' שכולם התרגשו יחד איתם. במהלך השיר הוצג על המסכים הענקיים סרטון החתונה שלהם שגרם לקהל להרגיש שייכות והרגשה נעימה בכל השיר.

בשינוי האווירה האינטימית והשקטה, עבר הזמר במעבר חד לשיר ''איפה את?'' שבוצע עם הגיטרה החשמלית בז'אנר רוק קל והתקדם לביצוע מעולה של השיר ''לילה'' שביצעה במקור נסרין קדרי וכתבו גושן בעצמו ואבי אוחיון.

בהמשך, נתן הקפיץ את הקהל עם השירים הכיפיים ''דור הסתלבט'' ו''דברי איתי יותר'' יחד עם הנגנים שהתקדמו גם הם לקדמת הבמה- היה מהנה לראות את הגיבוש של הצוות עם נתן. באותה האווירה הכיפית והשמחה המשיך עם השירים המוצלחים ''היום יהיה שמח'' ו''26''. לאחר מכן, ביצע את השיר ''חיים מאושרים'' שבמקור ביצע יחד עם עדן בן זקן. הביצוע היה פנומנלי- בשיר יש קטעים מהירים של שירה ונתן הצליח להגיש את השיר ברמה הגבוהה ביותר, זה הרשים את כולם ביכולות השירה המעולות והידועות שלו.

© נוי מוסלם

הערב החל להסתיים, אבל לא לפני שני ביצועים נוספים - האחד: ''מתגעגעת'' שבוצע באמוציונליות עם ליווי גיטרות חשמליות שגרמו לתחושה חריפה ומקפיצה. בסיום, הודה לצוות שמלווה אותו לכל הופעה ואף חלק מסר לכולם מעצמו: ''אנחנו בוחרים את החיים שאנחנו רוצים לחיות בהם''. משפט שהוביל לשיר הסיום ''באתי לחלום'' שנתן סיום אופטימי להופעה הסוחפת.

לסיכום, מדובר בהופעה מיוחדת ומרגשת שכללה את כל האלמנטים הווקאלים שנתן יכול להציע. הוא ביצע אותם על הצד הטוב ביותר בשילוב התקשורת המיוחדת שביצע עם הקהל ועם הנגנים. בנוסף על השילוב הווקאלי עם לירן דנינו שהקפיצו ושידרגו את ההופעה במספר רמות מעלה. אין ספק שהוא השאיר טעם לעוד שירים מהמגוון הרחב שלו.

תגיות
תגובות