סיכומוזיקלי: עוז זהבי יוצא מהמסכה. צילום מסך מהקליפ

סיכומוזיקלי: עוז זהבי יוצא מהמסכה

מי היה מאמין ששוב הגיע יום שישי? השבוע היה עמוס בטירוף עם מוזיקה חדשה ומטורפת ואנחנו כאן כדי לרכז לכם את הכל בסיכומוזיקלי • האזנה נעימה!

עוד שישי, עוד סופ"ש ועוד סיכומוזיקלי שגם אליו לא הפסקנו לחכות! השבוע יצאו המון המון המון שירים חדשים של זמרים שאנחנו כל כך אוהבים ואנחנו בחרנו בשבילכם תמצית מהם שאהבנו במיוחד. מוזמנים להצטרף ולגלות את השיר החדש של עוז זהבי, שיר הבכורה של ענבל רז ואפילו גרסה מיוחדת של אברהם טל ללהיט שלו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עוז זהבי - עד הגל הבא

אחרי שהכריז שהוא הספגטי בתוכנית "הזמר במסכה", משחרר סוף סוף עוז זהבי את השיר החדש שלו שמדבר על גל. ולא, לא מדובר בגל חדש של קורונה אלא דווקא בגל בים. הדבר הכי רגוע והעוגן שלו. הנה מה שסיפר עוז על השיר - "בא לי לבוא אליכם מהלב. בלי משחקים. בלי להכנס לעור של מישהו אחר. אני עצמי. המוסיקה תמיד הייתה שם
איתי, פחדתי לגעת בה עד שהיא החליטה לגעת בי. הכל קורה בזמנו והזמן שלי הגיע". על השיר עבד יחד עם רון ביטון וג'ורדי המוכשרים ואין ספק שיצרו משהו מקסים ביחד.

לסיכום: אוהבים כל כך! 

 

אהרן רזאל ודוד ד’אור - שמע ישראל

השבוע קיבלנו שיתוף פעולה מיוחד משני אמנים שאנחנו מאוד מוערכים בישראל - דוד דאור ואהרן רזאל. אהרן: "שמעתי באוזניי את קולו המלאכי של חברי היקר, דוד ד'אור והצעתי לו לשיר עמי את השיר הזה. שמחתי מאוד שהתחבר, ואני מרגיש זכות לארח אותו בשיר שבו שזורים מילים חדשות שכתבתי לצד הפסוק המרגש 'שמע ישראל'". דוד: "עוד מאז שלמדנו יחד, באקדמיה למוסיקה בירושלים, בלט אהרון בכישרונו הרב. המוסיקה שאהרן כותב משלבת בין הרגש לשכל ומאד מדברת אלי. לכן, כשפנה אלי היה זה אך טבעי מבחינתי, לשתף פעולה בשיר חדש".

לסיכום: מרגש

 

ליאל נחתום - מילים בעלמא

ליאל היא אחת מהזמרות שאנחנו הכי שומעים את השם שלהן בתקופה האחרונה. כשהיא מככבת בטופ 50 באפל מיוזיק ישראל ובמקום ה-6 בסאונדים הכי ויראליים בטיקטוק, היא משחררת עכשיו את הסינגל החדש שלה - "מילים בעלמא" שכבר גרם לנו להתמכר לו ולקול המיוחד שלה מחדש.

לסיכום: כוכבת

 

ענבל רז - שלוותה

אם אתם עדיין לא מכירים את ענבל (ואנחנו בספק, כן?) - ענבל רז היא זמרת וכוכבת רשת עם 430 אלף עוקבים ומעל 20 מיליון לייקים בטיקטוק. השבוע היא שיחררה את סינגל הבכורה שלה - "שלוותה" שעליו עבדה יחד עם היוצרים והמוזיקאים האהובים ים רפאלי ושירה מרגלית. שיר עם מנגינה ומילים מושלמות שרק גורם לנו לרצות לשמוע אותו בריפיט! השיר מעביר את המסר - "את לא צריכה אף אחד כדי להיות מאושרת, רק את עצמך בשיא הביטחון וחברות טובות שיעשו שמח בלב".

לסיכום: מושלמת!

 

הילה פאר - אבודה

השיר של הילה פאר הגיע אלינו לגמרי במקרה ואנחנו לא מתחרטים על זה שהקשבנו לו. הילה פאר היא זמרת יוצרת שהחלה את הקריירה המוזיקלית שלה לפני כשנתיים ומאז הספיקה להיות מושמעת בתחנות רדיו רבות ובפלייליסטים גדולים בארץ ובעולם. עכשיו הוציאה את הסינגל הראשון שלה בעברית - "אבודה", שיר שנכתב על הרגעים שבהם החלומות הגדולים פוגשים את החיים היומיומיים.

לסיכום: הכנסנו לפלייליסט

 

אלכס & לינאו - היי את

את לינאו כולנו כבר מכירים ובכל סינגל שמוציא מוכיח לנו כמה כוכב הוא. הפעם, שחרר סינגל יחד עם אלכס אילונגה שהגיע לגמר אקס פקטור. כבר מהשניה הראשונה הוא תפס את תשומת ליבנו וככל שהמשיך להתנגן, התמכרנו יותר ויותר. "היי את" הוא שיר מרים ומקפיץ ובעיקר - קליט.

לסיכום: שיתוף פעולה מושלם

 

שי בלנקו - הכי רחוק שאפשר

כחלק מאלבום הבכורה שלו - בלנקומניה, שחרר השבוע שי בלנקו את הסינגל החדש - "הכי רחוק שאפשר". בשיר החדש הוא מארח את הזמר ג'ורג'י המוכשר ואין ספק שזה שיתוף פעולה מעולה. השיר מדבר על הגשמת חלומות והרצון להגיע איתם הכי רחוק שאפשר. לא ראינו דבר כזה וזה מעולה!

לסיכום: רוצו לשמוע

 

אינו - איסקאי

גם את אינו אנחנו כבר מכירים וכותבים בכל פעם שיוצא שיר חדש. והפעם, שחרר את "איסקאי" שאומר עולם אחר/יקום מקביל ביפנית. בשיר החדש מתעמת אינו עם עצמו, החלטותיו והמאבק הפנימי האינסופי שלו ברצון לבחור בחיים ולצאת מהתהום אליו החל לצלול: ההתמודדות עם מחלת הסרטן. כחלק מהטיפול, החל להשתמש בקנאביס רפואי ושם מתאר את הצדדים השונים שבדבר - החיוביים והשליליים. שיר מרגש ובו זמנית גם מרתק.

לסיכום: מעניין ממש

 

שווה האזנה

אברהם טל - מיוזעים לעולם

כמה כיף! אברהם טל התארח השבוע בגלגלצ והוציא לנו גרסה חדשה עם מילים חדשות במיוחד לקיץ החם והקשה עם המנגינה האהובה של השיר "מחוזקים לעולם". לגרסה החדשה קרא "מיוזעים לעולם" ואתם חייבים ללכת לשמוע כי אנחנו לא רוצים לעשות עוד ספויילרים, אבל זה נדיר.

 
תגובות