משאירים את הטוב לסוף: נועה קירל, פלד והפרויקט של דולי ופן. משה נחמוביץ

משאירים את הטוב לסוף: נועה קירל, פלד והפרויקט של דולי ופן

אחרי ארבעה סינגלים של שיתופי פעולה מטורפים שעשו דולי ופן, משחררים היום (ג') את שיתוף הפעולה האחרון - עם נועה קירל ופלד

אחרי שהוציאו החודש כארבעה סינגלים חדשים עם שיתופי פעולה שנרשמו אחד אחד כהצלחה מסחררת, יוצא היום (ג') סינגל חדש של צמד המוזיקאים האהוב דולי ופן עם שיתוף הפעולה אחרון ומשמעותי ביותר. הסינגל, שנקרא "שחרר אותי", מביא יחד עם הצמד את הראפר פלד ואת הזמרת המצליחה נועה קירל - הסינגל בא לה בתזמון מושלם, שכן הוא יוצא כשבוע אחרי שקירל הכריזה לראשונה על מופע הענק שלה בפארק הירקון, תל אביב.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בנוסף, הסינגל שמסתמן כלהיט שיחרוש את המצעדים כמו קודמיו, מהווה סגירת מעגל מושלמת לפרויקט של דולי ופן. זהו השיר שסוגר את הפרויקט העוצמתי של הצמד ומביא בשנית את הזמרת וכוכבת הפופ הענקית נועה קירל- שפתחה את הפרויקט עם השיר "מאושרים" יחד עם לירן דנינו. הפעם, אין לו קליפ מושקע עם רקדנים, אלא רק תמונת עטיפה מדליקה.

 

כך אומרים הצמד דולי ופן על המשמעות החזקה של השיר "שחרר אותי הוא שיר נשי , בועט וחזק. בחרנו בנועה קירל להוביל אותו כאישה עוצמתית ובולטת בתחום יחד עם פלד שמפתיע ומוסיף היפ הופ חדשני שעוד לא שמעו. אנחנו אמנם גברים אבל סוגדים למין היפה, אז עשינו קצת מוסיקה מרימה לנשים בעולם - ואין שמחים מאיתנו שנועה מבצעת אותו עם פלד כי היא לגמרי דמות נשית שרק אפשר ללמוד ממנה, ופלד מביא את התשובה הגברית בסטייל".

תגובות