ישר מהמנגל: שחר טבוך בסינגל חדש על האקס. מאי סביר

ישר מהמנגל: שחר טבוך בסינגל חדש על האקס

אחרי ההצלחה המטורפת של הסינגל הקודם שלו - "מישבאלי", שחרר הבוקר (ב') שחר טבוך את הסינגל והקליפ החדש שלו,"מנגל" • הצטרפנו אל מאחורי הקלעים וחשפנו כמה סודות!

לאחר ההצלחה המטורפת של השיר "מישבאלי" שצבר מעל ל-1.5M צפיות, שחר טבוך, אחד מהזמרים והשחקנים האהובים ביותר בתעשייה כרגע, משחרר היום (ב') את הסינגל החדש והמושקע שלו - "מנגל".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

גם הפעם, כמו בקליפים הקודמים שלו הגיעו לפרגן ולקחת חלק בקליפ כוכבות גדולות ואהובות כמו אגם בוחבוט, בר מינאלי, בר ברימר, עדן אלנה, טיילור מלכוב, עדי ביטי ועוד... הקליפ המיוחד והחדש נוצר כחלק משיתוף הפעולה של שחר עם חברת סמסונג ישראל. כזכור, הפיקה החברה גם את הקליפ של השיר "פחדן".

 

"את ׳מנגל׳ כתבתי יחד עם לי בירן", סיפר שחר עם יציאת השיר, "הוא מדבר על זה שבכולנו יש כל כך הרבה צדדים ושיותר מידי קל לשפוט את הקנקן, אבל בואו אם יש לכם אומץ לגלות מה יש בפנים... בכולנו יש את החיה הרעה הזו שרק מחכה לצאת החוצה! אז אולי אני נראה חננה אבל אתם לא מכירים אותי עוד בג'ננה. השיר הזה הוא התחייבות שלכם מהיום שכל מי שינפנף אתכם כמו מנגל.. תשרפו אותו על האש ותראו לו מה הוא הפסיד! ורצוי שחברות שלכם יהיו שם לעזור".

 

 

תגובות