סיכומוזיקלי: אלון עדר משחרר אלבום ואנה זק באנגלית. מתוך ערוץ היוטיוב של גלגלצ

סיכומוזיקלי: אלון עדר משחרר אלבום ואנה זק באנגלית

שישי הגיע! גם היום הסיכומוזיקלי חם ורותח עם שירים מטורפים ומדהימים שיצאו השבוע. הפעם מחכים לכם בפנים כמה שירים שאנחנו בטוחים שעומדים להפוך ללהיטים וחלק מהם שייכים לזמרים האהובים עלינו: אלון עדר ותומר ישעיהו, גיא ויהל, מושיקו מור והצל ועוד המון • האזנה נעימה!

הפעם, לכתוב את הסיכומוזיקלי היה מאוד מיוחד כי אנחנו מרגישים שהרשימה הפעם מלאה בקסם (ומוזיקה טובה, כמובן). אז שוב הגיע הסופ"ש ואנחנו רק רוצים לנוח ולהירגע. מזל שיצאו השבוע שירים מדהימים שלגמרי אפשר לשבת איתם על קפה - הצטרפו אלינו ותכירו אותם בעצמכם!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אלון עדר & תומר ישעיהו - סוכר טלויזיה

וואו, אז השבוע יצא אלבום בהפתעה משותף למוכשרים - אלון עדר ותומר ישעיהו. אין ספק שמהם אי אפשר שלא לצפות למשהו מדהים. וכמובן, סיפקו לגמרי את הסחורה. שיתוף הפעולה התחיל מריטריט כתיבת שירים שבמהלכו התבקשו לכתוב שיר בזוג ולהשמיע אותו לקבוצה. הזרימה בינהם הייתה מהירה וכך, השיר הראשון שכתבו גם הפך לשיר הראשון מהאלבום החדש. לאלבום קוראים "סוכר טלויזיה", הוא מכיל עשרה שירים שלדעתנו כל אחד מהם יותר מדויק מהשני.

לסיכום: נעים בטירוף

 

גיא ויהל - עד אלייך

גיא ויהל חוגגים עשור במוזיקה וכדי לציין את המאורע הדי מטורף, הם אירגנו מופע שקיעה חגיגי שיהיה באמפי שוני ב-5.8 שבו יארחו את היהודים ומטרופולין. אבל רגע לפני, הם שיחררו שיר חדש הנקרא - "עד אלייך" שבו שיתפו פעולה בפעם הראשונה עם היוצרת המוכשרת צליל קליפי שכתבה איתם את השיר. על ההפקה המוזיקלית אחראי מתן דרור שעיבד אותו ביחד איתם.

לסיכום: מוכשרים

מושיקו מור & הצל - פאפי

ממש רגע לפני שפותח את המופע הראשון שלו בקיסריה, משחרר מושיקו מור (הזמר המבטיח ומלא הלהיטים) שיר חדש הנקרא "פאפי" בשיתוף פעולה עם יואב אליאסי (או הצל אם תרצו). מושיקו מור: "הכרתי אדם מדהים. מדובר בחיבור אישי ומוזיקלי מסקרן מאוד עבורי, אני תמיד מחפש להרחיב את הגבולות". יואב אליאסי, הצל: "אני מאמין שאני ומושיקו רק התחלנו עם שיתוף הפעולה, הכרתי חבר לחיים, מההקלטה הראשונה ידענו שזה שיר מנצח".

לסיכום: חיבור מעניין

 

דיוויד כרמל - את

את דיוויד אנחנו מכירים כמובן מהעבר ואוהבים לכתוב בכל פעם שמוציא שיר חדש ומפתיע אותנו בעוד צד חדש שלו. הפעם, שיחרר את השיר "את", שאותו מקדיש דיוויד לכל התחלה חדשה מכל סוג - גן, כיתה א', נשיקה ראשונה, תיכון, הופעה ראשונה, צבא, חתונה, ילד ראשון ועוד... את המילים, הלחן וההפקה עשה יחד עם אביהו שבת המוכשר.

לסיכום: מדהים

 

איסמי נור - מוזהבת

איסמי נור הם צמד מוזיקאים - אור פרידמן (מפיק מוזיקלי) ואיתמר אלפרסי (זמר יוצר) והם יוצרים ביחד מוזיקה מאז שהיו ילדים. ב-15.7 משחררים אלבום בשם - "כשזה קשור אלייך" והשבוע הוציאו את השיר האחרון מתוכו הנקרא "מוזהבת". השיר עוסק באהבה חד צדדית והתחושות שבאות עם הסיטואציה המסובכת הזו. אין ספק שמדובר באנשים מוכשרים ואנחנו ממש מחכים לשמוע עוד מהם ולגלות את המוזיקה החדשה שהם עומדים להוציא.

לסיכום: אהבנו מאוד

 

דור גבאי - להמשיך בלעדיי

השבוע יצא שיר חדש לזמר דור גבאי שהפתיע אותנו לגמרי! את השיר שנקרא "להמשיך בלעדיי" כתב יחד עם ליאור חביב ועומרי קטרי (קטריקס) האהובים. על ההפקה המוזיקלית ליאור חביב ואין ספק שכולם עשו עבודה מדהימה ויצרו שיר שהרבה זמן חיכינו לשמוע. השיר מדבר על פרידה והעניין של הלהמשיך הלאה כשהכותב שואל על איך זה להמשיך בלעדיו בנסיון להבין אם זה באמת שינה משהו בשבילה.

לסיכום: שיר מעניין!

 

ליאור פרחי - זה מושלם

השבוע שיחרר הזמר ליאור פרחי סינגל חדש עם שיתוף פעולה חדש. לשיר קוראים "זה מושלם" והוא נכתב והולחן על ידי משה עמרני, מוטי סיימון והראפר בנצ'ו שגם לוקח חלק בשיר עצמו. על ההפקה המוזיקלית אחראי מוטי סיימון. השיר מתאים במיוחד לאווירה של עכשיו ולחופש הגדול. שיר שנרצה לשמוע במסיבות בריכה ומשלב את עולמות הפופ, הראפ והמוזיקה המזרחית ביחד.

לסיכום: מושקע

 

ליאור אקרמן - מסיבת פרידה

בעברו, ליאור אקרמן היה סולן להקת הרוק "רוני וודו" אך עכשיו, עובד כסולואיסט ו-"מסיבת פרידה" הוא הסינגל השני מתוך אלבומו הראשון. על השיר מספר ליאור: "'מסיבת פרידה' מדבר על חברת ילדות קרובה שלי - חגית הלברשטם שחלתה לפני מספר שנים בטרשת נפוצה ומצבה אט אט הידרדר. כתבתי את השיר לאחר שחגית ארגנה לעצמה ולחבריה הקרובים מסיבת פרידה רגע לפני שהיא טסה לשווייץ להמתת חסד. הזיכרון של חגית מלווה אותי ונוכח עד היום". השיר מרגש מאוד והמוזיקה מדויקת בדיוק כמו שאנחנו אוהבים.

לסיכום: אמיתי ואמיץ

 

שווה האזנה

אנה זק - Just the two of us

והפעם, נסגור את הסיכומוזיקלי עם קאבר שלא חשבנו שנראה בזמן הקרוב. אנה זק בגלגלייב עם גלית רצ'שטר שרה את השיר הנוסטלגי והאייקוני - "Just the two of us". רגוע ונעים, אהבנו ממש! סוגר לנו את הרשימה בצורה מושלמת.

 
תגובות