ענבל רז: "לא יודעת אם אירוויזיון זו השאיפה שלי". צילום מסך מהקליפ

ענבל רז: "לא יודעת אם אירוויזיון זו השאיפה שלי"

השיר "שלוותה" של יוצרת התוכן והטיקטוקרית ענבל רז , הפך ללהיט קיץ ממכר, וזו סיבה מספיק טובה לתפוס אותה לשיחה קצרה על ההצלחה, בן הזוג אלי חולי ואיפה היא רואה את עצמה בעתיד?

מי מכם עדיין לא מכיר את ענבל רז? בין האינסטגרם לטיקטוקים הויראלים שהיא יוצרת, היא שיחררה את הסינגל שלה, "שלוותה" וגרמה לכולנו להתרגש ולהתמכר. עם הצלחת הלהיט, תפסנו אותה לראיון קצרצר בו שיתפה אותנו על ההצלחה, על בן הזוג אלי חולי ועל כל מה שהיא מתכננת עבורנו!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"זה מטורף וחיכיתי לזה מלא זמן", סיפרה לנו ענבל על הסינגל, "ממש בניתי את כל הרשתות וחיכיתי לרגע הנכון. זה מטורף ומרגש".

 

מה היה התהליך האסטרטגי מאחורי הדבר?

"מוזיקה תמיד הייתה החלום שלי, מאז שאני זוכרת את עצמי. רציתי שיהיה לי קל כשאני אוציא שיר, עבדתי על זה ממש ממש קשה וגם חיפשתי את עצמי מבחינת הסגנון המוזיקלי שלי כדי להבין מה ה-DNA שלי ואיך אני רוצה להישמע. חיכיתי לרגע הנכון וקיוויתי שהקהל שלי יבוא איתי ויתעניין. הייתה ממש ציפייה מצידם אז כי הם ממש גרמו לזה להצליח בצורה שאפילו לא דמיינתי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Inbal Raz - ענבל רז (@inbalraz_)

מה את חושבת על הטיקטוק בתור פלטפורמה שעוזרת לאמנים צעירים לפרוץ?

"אני חושבת שבסופו של דבר, הטיקטוק היום הוא פלטפורמה מטורפת. יש שם מלא אנשים ויש שם קהלים ענקיים וברגע שאתה יכול לחשוף את הדברים שלך לכל כך הרבה אנשים זה דבר מדהים ואין מקום יותר טוב בעיניי היום בשביל לקדם את המוזיקה מאשר בטיקטוק. לי זה באמת עזר, כי ההצלחה התחילה בטיקטוק. ובכל זאת, למרות שהיריית פתיחה הייתה שם הוא לגמרי יצא והגיע למצעדים מטורפים בספוטיפיי וללהיטי קיץ. עכשיו אני עושה גלגלייב, וזה לגמרי יצא משם אבל ונתן את ההכרה הראשונית שזה מטורף".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Inbal Raz - ענבל רז (@inbalraz_)

בן הזוג שלך, הזמר והיוצר אלי חולי גם מנהל קריירה דומה, אין פחד לנהל שתי קריירות כאלו במקביל?

"אני חושבת שלכל בן זוג שהייתי איתו הייתה איזשהי קריירה. אז זה לא באמת משנה אם זה מוזיקה או לא מוזיקה אלא להיפך, זה מכנה משותף. כשיש מכנה משותף בזוגיות זה תמיד טוב. זה כיף שיש שותף שאפשר להתייעץ איתו ואני מתייעצת עם אלי בכל דבר, גם אם יש לי הופעה ואני צריכה לבחור קאבר או אפילו ברמת ה-מה ללבוש. ככה זה שיש מישהו שאפשר להתייעץ איתו והוא מבין".

ענבל ואלי
ענבל ואלי © חנן בר אסולין, צילום מתוך הקליפ

אלי השתתף בתכנית "אקס פקטור לאירוויזיון", לך שאיפות לך כאלה?

"אירוויזיון זה דבר מטורף וזה כבוד גדול לייצג את המדינה, אבל כרגע אני באמת מתמקדת בדרך שלי ובמוזיקה שלי בארץ ובלהוציא עוד שירים. הוצאתי עכשיו בסך הכל את השיר הראשון שלי, אז אירוויזיון כרגע פחות על הפרק. אני כן שואפת בהמשך להופיע על במות ענקיות אבל לא יודעת אם אירוויזיון. ועדיין - Never Say Never".

עם איזה אמן היית רוצה לשתף פעולה?

"יש הרבה זמרים שהיה מעניין לעשות איתם שיתוף פעולה. אם הולכים הכי רחוק אז הארי סטיילס. שאיפות גבוהות..."

 יש אולי תחומים נוספים שהיית רוצה לגעת בהם?

"אני רוצה להמשיך להוציא שירים ושהם יצליחו, להופיע על במות גדולות, לפתוח קופות זה גם חלום. זה משהו שאני ממש רוצה שיקרה. למדתי משחק וזה תחום שמאוד מעניין אותי ואני בטוחה שאני גם אעסוק בזה בהמשך. בגדול, לעשות מה שאני אוהבת".

© אהוד שגב, יחסי ציבור

ולסיום, תני לנו איזה טיפ לאמנים צעירים שרוצים לפרוץ בתחום?

"קודם כל אני חושבת שטיקטוק זה דרך מדהימה. אם אין לכם עדיין קהל, זו דרך מעולה לצבור אותו. להבין מי אתם ומה אתם רוצים וזהו. בגדול לעוף על זה".

תגובות