ביקורת אלבום: זה מה שחשבנו על האלבום של ביונסה. gettyimages_IL/Larry Busacca

ביקורת אלבום: זה מה שחשבנו על האלבום של ביונסה

תשע שנים עברו מאז שהוציאה אלבום סולו אבל עברה לא מעט בדרך. עכשיו, סוף סוף היא חוזרת עם אלבום חדש ושונה ממה שהכרנו ואנחנו לגמרי מתרגשים שתשמעו גם!

אמנם עברו שש שנים עברו מאז שהיא הוציאה אלבום סולו, אבל ביונסה עדיין הצליחה להישאר בתודעה בדרכה שלה. שיתופי פעולה עם אמנים כמו אד שירן וג'יי באלווין, הוצאת סרט דוקו בנטפליקס על ההופעה שלה בפסטיבל הקואצ'לה, חיבור עם בן זוגה ג'יי זי שהוציאו יחד אלבום אחד ואפילו הובלת הפסקול הרשמי לסרט הלייב-אקשן של "מלך האריות". בשבוע האחרון, אחרי שהוציאה את הסינגל "Break My Soul" שכבר נהפך מזמן לסיבה למסיבה בקרב תחנות הרדיו ומשתמשי הטיקטוק, הוציאה ביונסה אלבום סולו חדש מהניילונים שזכה לשם "רנסנס" ("RENAISSANCE").

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השם יכול קצת להרתיע, אבל מי שמכיר את מלכת הפופ יכול להבין שכנראה האלבום לא יהיה מקושט בנעימות מימי הביניים. במקום זאת, הוא מציע שישה עשר שירים, כאשר כל סינגל הוא כיף אחד גדול וכולם ביחד יוצרים אלבום מועדונים שקשה לא לרקוד לצליליו עם ביטים שיגרמו לכם לרצות להתחיל אימון כושר אינטנסיבי. כל סינגל משפריץ ביטחון עצמי בשפע ואהבה עצמית. לדוגמה, בסינגל "ALIEN SUPERSTAR" שבו היא מדברת על האישה הייחודית. האלבום הוא רק חלק מטרילוגיה של הזמרת ועם שירים כמו אלו שהופיעו באלבום החדש, מסתמן שהחזרה של ביונסה לקריירת הסולו תהיה מרעננת מתמיד.

 

בשנים האחרונות יצאו הרבה אלבומים וסינגלים שניסו להעביר מסר מסוים, כי אי אפשר לשיר ברחובות טוקבקים ברשתות החברתיות, מה שכנראה יגרום להרבה אנשים לנסות ולמצוא רובד יותר עמוק בשיר והאמת? אין ביקורת חריפה כנגד ההתנהלות של הממשל ולא כל סינגל הוא חתיכת פאזל מסיפור אחד גדול. סוגים כאלה של אלבומים הם כמובן לא פסולים ויכולים מאוד לרגש, אבל נראה שהאלבום הזה פשוט מראה את ההסתגלות של ביונסה לסוג מסוים של שירים בתרבות הפופ - הרבה כיף, העצמה דרך המנגינה ולא בהכרח דרך המילים. מדי פעם היא גם זורקת משפטים חזקים ("אף אחד לא יכול לשפוט אותי חוץ ממני") אבל היא לא באה להטיף, לספר על חלק קשה מהחיים שלה או להוכיח שהיא יודעת מה טוב למי שמאזין לאלבום, היא פשוט באה להרים - וזה לגמרי מספיק.

תגיות
תגובות