סיכומוזיקלי: שי המבר מרגשת בטירוף. ראם בקאל

סיכומוזיקלי: שי המבר מרגשת בטירוף

וואו איזה שבוע חם היה פה. וברור כשחם - גם המוזיקה לא מפסיקה לרתוח. השבוע יצאו המון שירים חדשים וכרגיל אנחנו פה במיוחד כדי להשמיע לכם אותם • האזנה נעימה!

איזה שבוע עבר עלינו! וכמובן, שגם על המוזיקה עבר שבוע מטורף. הפעם בסיכומוזיקלי יש לא מעט שירים של זמרים שאנחנו בטוחים שכבר יצא לכם להיתקל בהם ולגמרי מגיעה להם הבמה! מוזמנים להצטרף ולהנות יחד איתנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ראם בקאל עם קורל ביסמוט - סוף סוף

אז איך אומרים? סוף סוף. סוף סוף קיבלנו שיר עם שיתוף פעולה של שני זמרים שאנחנו מאמינים שהשנה הזו הולכת להיות שלהם ובגדול! את ראם אנחנו מכירים וגם בשירים הקודמים שלו, לא הפסקנו להתלהב בטירוף ואת קורל - איך אפשר שלא? אחרי שהופיעה עם לא אחר מאדם לוין. כל כך כיף לגלות שיר כזה נעים וכיפי ואנחנו רק מחכים לשמוע משניהם עוד ועוד.

לסיכום: פותחים את הלב

 

רוי סופר - אי בודד

איך אפשר בכלל להתחיל לדבר על רוי? אחרי הסינגל הקודם והמטורף שגרם לנו לזמזם אותו במשך שבועות שלמים, הוא סוף סוף מוציא את הסינגל החדש (שני בלבד!) מתוך אלבום הבכורה שלו וגם עכשיו הוא כבש אותנו לגמרי. בדיוק כמו השם של השיר - "אי בודד", הוא לגמרי לקח אותנו למקום כזה מיוחד ואנחנו שמחים שיש כאלו יוצרים בארץ.

לסיכום: קסום

 

ליאל נחתום - יאללה רוקנרול

ליאל נחתום היא אחת הזמרות הכי מדוברות בתקופה האחרונה והשבוע שיחררה עוד שיר חדש וטוב. עם מילים ולחן של אליה רוסיליו ועיבוד והפקה מוזיקלית של מתן דרור נוצר להיט שאין ספק שגם בו ליאל יכלה להוכיח את עצמה. השיר מדבר על פרידה כואבת - כשצד אחד ממשיך הלאה בזמן שהאחר עדיין אוסף את השברים וחושב על מה היה יכול להיות.

לסיכום: מרגשת

 

אליאור זנדני - כנפיים

לאליאור עשינו בעבר ראיון וכבר אז ידענו שהוא הולך להיות הדבר הבא! בימים אלו ממש, בזמן שמשודרת התוכנית "הכוכב הבא" על המסכים, גם אליאור נמצא שם ואין ספק שגם שם הוא כובש את הבמה ואת הלבבות של כולם. השבוע יצא לו שיר חדש הנקרא "כנפיים" עם מילים, לחן, עיבוד והפקה מוזיקלית של אופיר כהן נדב אסולין המוכשרים. אהבנו!

לסיכום: הכוכב הבא

 

איתן פלד - Sakatna

השבוע יצא שיר מעולה של איתן פלד בשיתוף של סתיו בגר המדהים. השיר משלב בין ערבית לאנגלית בצורה מדהימה. והנה מה שסיפר איתן על העבודה עם סתיו: "לפני שנה קיבלתי הודעה מסתיו בגר בה ביקש לקבוע איתי סשן, הייתי בעננים. עוד לפני שזכה באירוויזיון, סתיו אחד המפיקים שתמיד חלמתי לעבוד איתם ואין שמח ממני שהוא הצליח לבטא את הרצון שלי להפגיש בין התרבויות המגוונות שבחברה הישראלית דרך העיבוד וההפקה הייחודיים לו המשלבים כלי נגינה אוריינטליים וסאונד אלקטרוני".

לסיכום: מרענן ומיוחד

 

אמיר והצרפתים - קפה טולוז

אמיר - "השיר הזה הוא בשבילי הזיכרון הכי חזק לעובדה שאמא גם בחיים וגם עכשיו, תמיד תישאר הדמות הכי משמעותית בחיים שלי". השיר החדש של אמיר והצרפתים - "קפה טולוז" מדבר על נדרה או נדיה (כפי שאמיר קורא לה), אמא שלו ומראה את המתנה שמבחינתו הכי יפה שנתנה לו - החיים שלו. שיר מיוחד ואיכותי.

לסיכום: ייחודי ויפה

 

אלית שאול - דבר איתי פחות

תכירו את אלית שאול, שהשבוע הוציאה את הסינגל הראשון שלה - "דבר איתי פחות". את המילים, הלחן וההפקה המוזיקלית עשה שי פינטו. השיר המעולה מלווה בקליפ מושקע שביים עמית אנג'ל. השיר פשוט וכיפי ואנחנו לא רוצים להפסיק לשמוע אותו. יש לאלית קול מיוחד ואנחנו מחכים לראות ממנה עוד!

לסיכום: כוכבת

 

אליאב זוהר - מיכל

על אליאב כנראה שמעתם בשבוע שעבר כשהשתתף בתוכנית האהובה "הכוכב הבא" וביצע לראשונה את שירו המקורי "מיכל". בעקבות ההצלחה המטורפת שגרף לאחר השידור של הביצוע, שישה כחולים מהשופטים וניפוץ של המסך עם 89% - מוציא אליאב את השיר כסינגל רשמי ואין מאושרים מאיתנו!

לסיכום: טירוף

 

גלי גבעון - Better

שניה לפני שנגמר השבוע, הוציאה הזמרת המוכשרת והבינלאומית גלי גבעון את הסינגל החדש והשלישי שלה - "Better". הנה מה שסיפרה על השיר: "השיר נכתב אחרי תקופה ארוכה בה הרגשתי שהתרחקתי מעצמי, ממי שאני אוהבת, מהמוזיקה שאני אוהבת. הרגשתי שאיבדתי את הקול הפנימי שלי. הוא כתוב כמו מכתב שמבשר על שיבה הביתה, ממני- לעצמי. נדמה שלא מזמן עוד הייתי באותו המקום החשוך, וההתרגשות שבי לשחרר אותו אל העולם מאירה אותי באור גדול".

לסיכום: מדהימה!

 

שווה האזנה

שי המבר - אילו ציפורים

הפעם ברדיוס 100FM, חברי הקאסט של המחזמר "הלהקה" הגיעו להתארח באולפן ה-VIP שלהם וכמובן, נשארנו פעורי פה. עם ביצוע מושלם ושי המבר אחת התאהבנו בהכל מחדש ונכנסנו מחדש אל העומק שבמוזיקה. מדהים!

 
תגובות