"שמתי את האגו בצד": נועה קירל מתחילה את המסע לאירוויזיון 2023. רפי דלויה, באדיבות כאן

"שמתי את האגו בצד": נועה קירל מתחילה את המסע לאירוויזיון 2023

הבוקר (ד׳) נערכה מסיבת העיתונאים בה נועה קירל והתאגיד בישרו על נועה קירל כנציגה הרשמית של ישראל באירוויזיון 2023 • מה החששות של נועה, למה לקח לה זמן להחליט ולמה היא הייתה צריכה לשים את האגו בצד? צפו

תאגיד השידור הישראלי ״כאן״ ונועה קירל ערכו היום את מסיבת העיתונאים החגיגית בה הוכרז באופן רשמי על נועה קירל כנציגת ישראל לאירוויזיון 2023 שתיערך באנגליה.

 

כידוע, מאז הבשורה על בחירת הוועדה בקירל כנציגה הישראלית, לא קיבלנו מהזמרת תשובה חד משמעית לגבי החלטה לגבי ייצוג ישראל בתחרות, אלא שכעת היא החליטה סופית כי זה אכן קורה וכי היא תנסה להביא את התחרות בחזרה לישראל.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

על בחירתה כנציגה אמרה הכוכבת - "אני בנסיעה במונית בוורשה, אמצע היום, טלפון, מודיעים לי שנבחרתי לייצג את ישראל באירווזיון. אז זה מתחיל בהלם. אני נושמת, ובשנייה השלישית כבר מדמיינת את עצמי על הבמה המטורפת הזו, בפני מאות מליוני צופים, מייצגת את המדינה האהובה שלי. ומאז, זה לא הפסיק: עצרתם אותי בלי סוף ברחוב, צעקתם לי בהופעות, בירכתם אותי, התרגשתם יחד איתי, קיבלתי גיבוי וחיזוקים מכל העולם, וזה רק חיזק לי את ההחלטה. בתקופה האחרונה למדתי גם על הסיכונים, ועל כך שלא הכל נופל וקם על אומנות וביצוע. אבל בהחלטה מהלב, אני שמה את כל זה בצד ויוצאת לזה באמונה שלמה. אני יוצאת לדרך - בכדי להביא כבוד גדול למדינה. אני כבר היום מתחילה לעבוד! וכמו שאתם מכירים אותי- לעבוד קשה. תחזיקו אצבעות ותהדקו חגורות!".

© רפי דלויה, באדיבות כאן

מה לגבי השיר של קירל בתחרות? 

על פי ההסכמות בין כאן, תאגיד השידור הישראלי לקירל, יינתן לנועה וצוותה המקצועי חופש אומנותי בבחירת השיר, בכפוף לתקנון ה-ebu ולמסגרת התקציבית של התאגיד.

טל פרייפלד, מ"מ מנכ"ל כאן: "השנה ישראל חוגגת 50 שנה להשתתפותה באירוויזיון והחלטנו לשנות את כללי המשחק ובמקום לבחור נציג בריאליטי כזה או אחר פשוט לבחור באמנית מספר אחת לייצג את ישראל. עבודת הוועדה היתה קלה מאד והבחירה בנועה, פה אחד, זכתה לתמיכה ציבורית מקיר לקיר".

תגובות