סיכומוזיקלי: ענבל ביבי נכנסת ל"דברים מוזרים". inbal_bibi@ מתוך אינסטגרם

סיכומוזיקלי: ענבל ביבי נכנסת ל"דברים מוזרים"

עוד יום שישי הגיע, איתו גם הסיכומוזיקלי האהוב שלנו ויחד איתו - גם השירים השווים ביותר שיצאו השבוע. הרשימה השבוע כוללת את מאיה דדון עם להיט חדש, גלעד כהנא וגיא מוזס באלבום וקאבר של ענבל ביבי שלא תרצו לפספס • האזנה נעימה!

כרגיל, עבר עלינו שבוע מטורף אבל לא רק זה - השבוע הזה הוא גם השבוע האחרון לפני החזרה ללימודים! אז רגע לפני שכולנו חוזרים למסגרות, הגיע הזמן לשמוע את כל השירים הכי שווים שיצאו השבוע שאנחנו בטוחים שגם יעזרו לנו בכניסה חלקה יותר לשגרה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מאיה דדון - בלילות

את מאיה דדון כולנו כבר מכירים - היא רק בת 16, אך שוברת את הרשת בכל פעם מחדש. השיר החדש שלה שיצא השבוע, "בלילות", הוא הרביעי במספר ועליו אחראי אופיר כהן. שיר באווירה מזרחית עם נגיעות היפ הופ מגניבות שימכרו את כולם מחדש גם הפעם.

לסיכום: להיט חדש.

 

גלעד כהנא וגיא מוזס - לא מגיע לי

כבר הרבה זמן שהיה חסר לנו מוזיקה כזאת בנוף ועכשיו - הוציאו גלעד כהנא וגיא מוזס את האלבום החדש שלהם שנקרא - "אני לא מפה" ובתוכו נמצא השיר שאותו בחרנו "לא מגיע לי". עם קליפ מדהים והיכולות המדהימות שלהם אין ספק שיצא שיר מושלם ואלבום שאנחנו אפילו לא יכולים לתאר! מומלץ בחום ובטוחים שתאהבו.

לסיכום: מוכשרים.

 

לישי סלמאן - מגיע לי יותר

"אני לישי והייתי אישה מוכה מאישה. כן... מאישה". כך מספרת הזמרת לישי סלמאן - "אני שומרת את הסיפור הזה שלי כבר כמעט עשור בבטן ואני מרגישה שהגיע הזמן שלי לספר אותו ולתת כוח לבנות אחרות לקום וללכת". לדעתנו לא צריך להוסיף עוד הרבה חוץ מלהגיד שאת הקליפ המיוחד היא הפיקה וביימה בעצמה.

לסיכום: עוצמתית!

 

אלמוג טבקה ואתי רומנו - מישהו למעלה

אלמוג טבקה הוא זמר ומלחין אך מעבר לזה - זמר נשמה. אתי רומנו היא זמרת ויוצרת שכבר יצא לנו לכתוב עליה בעבר. כשהשילוב שלהם מגיע, מגיע איתו גם שיר מקסים הדומה לשיר תפילה. בדואט שהוא אך ורק שלהם - הם יוצרים משהו חדש ומיוחד במינו.

לסיכום: ייחודי

 

מאי היגאני - הבושם של מיטל

מאי היגאני היא רק בת 13 וכבר הפכה לפופולארית ברשת כשהקאבר שלה ל"כפיים" של אודיה וסינגל הבכורה שלה - "רציתי שתבוא אליי" פרצו והגיעו לעשרות אלף צפיות. השבוע, שיחררה את השיר החדש שלה "הבושם של מיטל". את השיר יצרו עבורה דביר גיל קהלני ועומרי (קטריקס) קטרי המדהימים. אנחנו בטוחים שגם השיר הזה יהפוך להיות טירוף בעצמו עם יוצרים כאלה וזמרת כמוה.

לסיכום: כוכבת אמיתית.

 

ליאור אקרמן - קו פרשת המים

ליאור אקרמן מוציא סינגל שלישי ואחרון לפני אלבום בכורה ומשאיר אותנו בטעם של עוד! סגנונו המוזיקלי המצויין נע בין רוק בועט לפולק וזה מדהים. וזה מה שהוא מספר על השיר: "כשבתי הייתה בת ארבע וחצי, מחשבותיה החלו להיות מורכבות יותר, אך יכולת הדיבור לא התפתחה מספיק בכדי לאפשר לה להביע את אותן המחשבות. השיר הזה מייצג מבחינתי את המעבר מלהיות פעוטה לילדה, יחד עם הכמיהה שלי להתחבר לצד ה'ילדי' הזה דרכה".

לסיכום: פשוט מקסים...

 

דניאל אליהו - בובה על חוט

רגע אחרי שהבליחה ב"כוכב הבא", ובין וולוג לוולוג של המשפחה המפורסמת: דניאל אליהו לא עוצרת לרגע עם הקריירה המוזיקלית ושחררה סינגל חדש בשם "בובה על חוט". מדובר בשיר קצבי מדבק וקליל וקליפ שמראה את דניאל בצורה בוגרת יותר ממה שראינו עד כה.

לסיכום: ווייבים של כוכבת.

 

 

 

מני גרוס - עפה באוויר

זה שיר שאנחנו ממש שמחים שיצא לנו לגלות השבוע. נתחיל בקליפ המיוחד שבו שמרית קרויטורו המדהימה עם צרכים מיוחדים שרוקדת לכוריאוגרפיה שיצרה ועפה! נעבור לשיר המדויק שכל כך כיף ונעים להקשיב לו עם המילים והלחן של מני גרוס עצמו יחד עם טוני קרוניק - אין ספק שיצא משהו מדהים ושונה בנוף ממה שאנחנו רגילים.

לסיכום: עוצר נשימה.

 

שווה האזנה

יוני גרייב - מחרוזת מתגעגע

הזמר שהשתתף בעבר ב"כוכב הבא" והוכרז כדבר הבא, שחרר מחרוזת קאברים חדשה של שירי געגוע עם מיטב מהלהיטים האהובים. גרייב הציג שוב את הקול שלו, ואנחנו מחכים לפריצה הגדולה כדי שיקבל את הבמה שהוא בהחלט ראוי לה!

 

ענבל ביבי - Running Up That Hill

ולסיכום, נסיים עם הקאבר המושלם ולא פחות של ענבל ביבי בלייב אצל עידו פורת בגלגלצ. עם קול מטורף והשיר המדהים - "Running Up That Hill" של קייט בוש, שהתפרסם בשנה האחרונה בעקבות הסדרה "דברים מוזרים". יצא משהו שאין ספק שלא נפסיק להאזין לו בקרוב. אנחנו מאוהבים!

 
תגובות