סיכומוזיקלי: סאבלימינל משחרר אלבום ומרגי בלייב. מתוך ערוץ היוטיוב של גלגלצ

סיכומוזיקלי: סאבלימינל משחרר אלבום ומרגי בלייב

עוד שבוע עבר, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר פה! השבוע יצאו לא מעט שירים ואנחנו בקושי הצלחנו לסדר רשימה שתכלול את חלקם. השבוע יש לנו את סאבלימינל עם מיני אלבום חדש ומטורף, עידן עמדי בשיר שעוד לא שמענו, מרגי בביצוע מדהים ועוד המון • האזנה נעימה!

ושוב כמו בכל פעם בתקופה המטורפת הזו של השנה, גם השבוע יצאו המון שירים חדשים שאנחנו לא היינו מסוגלים לעמוד בפניהם. למזלנו, יש את הסיכומוזיקלי שיכול לרכז את חלק מהם לשמיעה כיפית ומרעננת! השבוע הרשימה מאוד מעניינת ואנחנו לגמרי ממליצים להישאר איתנו ולהקשיב.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

סאבלימינל ואיזי - YEYE

השבוע, שיחרר אמן ההיפ הופ האהוב עלינו בארץ את מיני אלבום ה-EP החדש שלו הנקרא "מקורות" ובתוכו נכללים ארבעה שירי היפ הופ ושני סקיטים. השיר הממכר שאותו בחרנו לסיכומוזיקלי הוא גם השיר שמוביל את האלבום ונקרא "YEYE" בשיתוף פעולה מטורף עם איזי המוכשר. בנוסף, לכבוד 25 שנות היפ הופ, הוא פותח מופע חגיגי בבארבי ת"א ב-10.9!

לסיכום: בטוחים שתאהבו

 

עידן עמדי - ערב ערב

עידן עמדי הוא אחד הזמרים המוכשרים והמדהימים בארץ ועכשיו, בדרך לאלבום חמישי במספר וציון עשור לקריירה שלו - משחרר עמדי את "ערב ערב". שיר שאמנם נורא כיף לשמוע בערב, אך לגמרי מתאים לתקופה שכרגע ולקיץ שבו אנחנו רק מחפשים מה שימריץ ויתן לנו כוח. מופע סיכום שנת העשור שלו יתקיים בלייב פארק ראשון לציון ב-10.12. יש למה לצפות!

לסיכום: מדהים שהוא

 

מיה סולימן - אני לא בסדר

השבוע השיקה מיה את אלבום ה-EP הראשון שלה הכולל ארבעה שירים ובתוכו גם הסינגל הזה - "אני לא בסדר". השיר נכתב על הרגעים שאחרי פרידה, שמתגעגעים ורוצים לגרום לו לחזור בכל צורה שאפשר. השיר מראה כמה שמנסים למשוך את תשומת הלב והכל בסופו של דבר זה פוזות. מופע הבכורה של מיה יתקיים ב-17.9 בגריי בתל אביב.

לסיכום: מרעננת

 

בר אלפנדרי - לא לא לא

ממש לאחר המופע המושקע שלו ב-"תמונע" תל אביב, משחרר בר אלפנדרי המוכשר עוד שיר מתוך אלבום הבכורה שלו הקרב ובא - "אסטרונאוט" ולשיר קוראים "לא לא לא". זה מה שסיפר בר על השיר: "השיר נכתב על המסע שלי במוזיקה - מילד בן 17 עם חלומות רחוקים שרק מקים את הלהקה הראשונה שלו, דרך כל ההופעות הראשונות בערבי להקות, ההתלהבויות, הכאפות, האכזבות,  הריאליטי, והמסע החדש לאלבום הבכורה שלי. מין יומן מסע לעבר הכוכבים".

לסיכום: כן כן כן

 

אלסי דול - עלה לה

אלסי דול, למי שעדיין לא מכיר היא אחת ממשפיעניות הרשת וכוכבות הפופ הכי גדולות בארץ ואנחנו תמיד שמחים לשמוע ממנה מחדש. הפעם שיחררה את השיר "עלה לה" יחד עם קליפ מעולה שמראה יום רגיל בחיי כוכבי רשת - שלמען האמת יכולים להיות גם משעממים, נורמטיביים ובעיקר אנושיים. אהבנו את השיר, אהבנו את המסר וכמובן שאותה!

לסיכום: מהממת

 

עידו שיר - כואב שאת לא כאן

עידו שיר הוא כוכב רשת עם למעלה מ-600 אלף עוקבים. הוא גדל בנתניה בבית מוזיקלי ועכשיו החליט להיכנס בעצמו אל העולם עם הסינגל "כואב שאת לא כאן" שבו פרק את כל הרגשות לאחר הפרידה המטלטלת שעבר ובחר לשתף כל שעבר עליו בזמן ההוא. זה אמנם טבילת הרגל הראשונה שלו אך אנחנו בטוחים שעוד נשמע הרבה.

לסיכום: אהבנו מאוד

 

מיילו טיש - Baby Steps

את השיר המדהים שהוציא מיילו טיש, כתב בגיל 16 בלב. מאז עברו 4 שנים ועל זה הוא מספר: "בהתחלה כשהשמעתי אותו, היה לי קשה להבין למה אנשים אוהבים שיר, שהוא בעצם מכתב אחרון של מישהו. אבל אז הבנתי את הכוח שהוא נותן, לי, ולכל מי שהקשיב לו. לשיר מול אנשים את הרגע הכי נמוך שלי בגאווה, ולקבל אהבה בחזרה, גרם לי להבין שאין לי במה להתבייש ברגעים הנמוכים, שהם חלק ממני". מילים כל כך יפות ונכונות וכך גם השיר.

לסיכום: מקסים ומרגש

 

שווה האזנה

מרגי - בשבילך

לקבל ביצועים חדשים של מרגי זה אחד מהדברים שהכי הופכים אותנו למאושרים בעולם הזה. הפעם התארח בגלגלצ לייב אצל עידו פורת וביצע את "בשבילך" - שיר אהוב ומרגש. אין על הקול של מרגי ועל כמה שהוא מרגש בכל פעם מחדש.

 
תגובות