להיט נוסף: מרגי משחרר את "Lie Like This". MARIO TOPICH

להיט נוסף: מרגי משחרר את "Lie Like This"

אחרי הצלחת הסינגל הבינלאומי הראשון, מרגי משחרר סינגל שני מתוך ה-EP הבינלאומי שלו! • האזינו וצפו בקליפ המלא

רק לאחרונה שחרר מרגי את הסינגל הבינלאומי הראשון שלו, "Sucks To Know You" שהפך ללהיט מטורף, נכנס לפלייליסטים החשובים בעולם, כבש את פסגת מצעדי הפזמונים ואף הופיע במגזינים הנחשבים היותר בעולם מהבילבורד ועד וראייטי. הבוקר (ה'), משחרר כוכב הפופ הגדול ביותר בישראל, את "Lie Like This" הסינגל השני מתוך ה- E.P הבינלאומי שלו "Dark Side Of The Rainbow"

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"Lie Like This" הופק על ידי מרגי, אורי רוסו, סייג' סקופילד, שון סולימר והמפיק המוסיקאלי האמריקאי מייק דין שעובד בין היתר עם השמות הכי גדולים בתעשיית המוזיקה הבינלאומית: מדונה, ג'סטין ביבר, טראוויס סקוט, ביונסה, קנייה ווסט ועוד. את השיר כתבו והלחינו: מרגי, נגה ארז ואורי רוסו.

הקליפ לשיר, שגם הוא באווירת רכב ונהיגה, צולם בקרואטיה בחודש מאי האחרון ובוים על ידי עומר בן שחר, ישראלי שגר באל. איי וסומן בין הבימאים המבטיחים בארצות הברית.

 

על שחרור הסינגל החדש אמר מרגי: "השיר נכתב על תקופה שהייתי בה הרבה יותר נאיבי. גם כשעמוק בפנים ידעתי שדברים בחיים שלי לא נכונים בשבילי, העדפתי לטמון את הראש בחול ולהאמין שהכל בסדר ואני אהיה מספיק חכם וחזק כדי לתקן הכל. זה בא לידי ביטוי בכל מערכות היחסים שלי בתקופה הזו- במערכת היחסים שלי עם התקשורת, בעבודה, עם המשפחה והחברים וכמובן בזוגיות. בקליפ האוטו הוא המטאפורה למערכת יחסים ואפילו כשהוא מתהפך, עולה באש ומסכן אותי, אני מתעלם מהבעיה וממשיך לנסות לתקן את המצב".

 
תגיות
תגובות